Teraz jest 20.09.2024, 10:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
[F1] Błąd 00771. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 09.10.2010, 19:58
Lokalizacja: Bytom
Posty: 69
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post Błąd 00771.
Witam szanownych kolegów mam pytanie do was od kilku miesiecy mam problem ze wskaznikiem paliwa w mojej fabi wskazowka raz pokazuje caly bak raz schodzi na dol potem wraca itd. ok 3 razy wyjmowalem pompe paliwa i czyscilem z osadów i syfów i pomagało ale znow mi to wraca. Powiedzcie mi prosze czy to jest wina samego pływaka i czy mozna go wymienic:? ponizej wskazuje link do aukcji gdzie znalazlem taki pływak (wskaźnik) ale nie wiem czy to jest to co szukam?
http://allegro.pl/vw-polo-fabia-cordoba ... 50742.html

Prosze o pomoc pozdrawiam

Michał/joker817


09.01.2015, 21:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.11.2013, 15:36
Posty: 454
Podziękował: 16
Pomógł: 14

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2018
Województwo: podkarpackie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G - Skoda Fabia 1.9 TDI AXR
U mnie ten sam problem, wymieniałem pływak i nic. Szkoda kasy, jak Ci raz pokazuje wskazania a raz nie to mówią, że zegary.
U mnie oprócz tego pokazuje się jeszcze inne kontrolki czasem, typu że silnik się grzeje, najczęściej w zimie gdy odpalam bo po nocy.
Także wiadomo że bzdury, bo jak może być przegrzany jak jest -10.
Zegary mam w planie zrobić gdzieś w lutym. Co prawda teraz częściej mi to działa, ale latem jest padaka, nawet licznik mi się resetował..
Jak uda mi się wymienić zegary to napisze czy problem ustał. W każdym razie na pływak nie wydawaj ani złotówki. Podejrzewam, że sprawny.
Na razie jeździj, nie jest to tak uciążliwe, może dołączą Ci się jeszcze jakieś objawy to się upewnisz.


10.01.2015, 10:24
Zobacz profil

Dołączył(a): 09.11.2013, 15:36
Posty: 454
Podziękował: 16
Pomógł: 14

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2018
Województwo: podkarpackie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
U mnie już naprawione. Faktycznie kwestia zegarów. Nie wymieniałem całego budzika tylko został zlutowany obwód. Problem w tym, że trzeba dokładnie wiedzieć, gdzie lutować, bo na oko niestety nie widać co jest popsute. W każdym razie naprawa wyszła taniej niż bym miał kupić jakieś sprawne zegary z allegro i je kodować od nowa. Także mam nadzieje, że będzie działać długo po tej naprawie.


Ostatnio edytowano 28.02.2015, 10:36 przez przemobiker, łącznie edytowano 1 raz



27.02.2015, 15:15
Zobacz profil

Dołączył(a): 23.11.2007, 20:57
Lokalizacja: b-stok
Posty: 218
Podziękował: 1
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: FVV - 5b.
Samochód: prawie Laurin 20vt
Rok prod.: 2002
Województwo: podlaskie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
Czy naprawił je mechanik o którym wspominałem, czy ktoś inny ?


Niżej podpisany użytkownik dziękuje biff za ten post:
przemobiker
27.02.2015, 16:11
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.11.2013, 15:36
Posty: 454
Podziękował: 16
Pomógł: 14

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2018
Województwo: podkarpackie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
Tak, dokładnie ten gość, którego mi poleciłeś. Problem rozwiązany. Dzieki:)


28.02.2015, 10:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 21.09.2014, 21:58
Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Rok prod.: 2014
Województwo: dolnośląskie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
niech żyje ochrona środowiska!!! teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy.... :)


28.02.2015, 12:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04
Lokalizacja: Ruda Slaska
Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
buzok napisał(a):
teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy....

to jest cyna bez olowiu i dlatego tak czesto robia sie zimne luty. Na szczescie w marketach idzie kupic jeszcze taka cyne (dosc droga:D) ale do elektroniki idealna... a z ciekawosci gdzie sie zrobily przerwy na lutach ?


28.02.2015, 23:20
Zobacz profil

Dołączył(a): 14.06.2011, 18:46
Lokalizacja: CWA
Posty: 1168
Podziękował: 2
Pomógł: 21

Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: FVV - 5b.
Samochód: Fresh + LPG "AG"
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G
Cytuj:
niech żyje ochrona środowiska!!! teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy....

Tak jak poprzednik napisał to cyna bez ołowiu. A ołów powodował że cyna się nie starzała a jak się nie starzała to nie pękała.

Stosowanie cyny z ołowiem jest tylko dopuszczalne w urządzeniach do służb ratunkowych, policji, wojska i lotnictwa oraz tam gdzie awaria danego urządzenia powodowała by zagrożenie życia i zdrowia człowieka.


01.03.2015, 12:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL