SNAFU napisał(a):
Krótka piłka... Niestety mam przekładnię KOYO. Poza tym mam nowe założone na auto:- łączniki stabilizatorów (Lemforder)- gumy stabilizatora (VAG - oryginał)- drążki i końcówki drążków (Lemforder)- sworznie wahacza (VAG - oryginał)- tylne tuleje wahacza (VAG - oryginał)- odboje (nie wiem nawet jakie - tył)- zbieżność
SNAFU napisał(a):
Krótka piłka... Niestety mam przekładnię KOYO. Poza tym mam nowe założone na auto:- łączniki stabilizatorów (Lemforder)- gumy stabilizatora (VAG - oryginał)- drążki i końcówki drążków (Lemforder)- sworznie wahacza (VAG - oryginał)- tylne tuleje wahacza (VAG - oryginał)- odboje (nie wiem nawet jakie - tył)- zbieżność
Kolego, a z ciekawości zapytam ile w sumie kosztowała Cię taka regeneracja zawieszenia? Ile dałeś za części? robociznę oraz zbierzność? Pytam bo przymierzam się na wiosnę do bradzo podobnego zabiedu