|
|
Teraz jest 13.05.2024, 09:32
|
[F1] Wykres seryjnej fabii ATD
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
U mnie nic nie buczy i nic nie drzy. Autko fajnie spina sie od samego dolu. Ale przy nastepnej okazji i ewentualnych kolejnych modach pewnie przesune moment w prawo i wyplaszcze. Siekies wieksze pompki by sie przydaly... no i FMIC
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
21.10.2005, 06:18 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wykres
Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami.
Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście
>>> WYKRES <<<
|
10.03.2006, 01:53 |
|
|
Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17 Lokalizacja: Warszawa Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
Re: wykres
kosz napisał(a): Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami. Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście >>> WYKRES <<<
Z calym szacunkiem, ale wykres wygląda jak narysowany
_________________ . Jarek
|
11.03.2006, 16:56 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Widać że jakiś artysta go robił
|
12.03.2006, 09:07 |
|
|
Dołączył(a): 17.05.2005, 15:27 Lokalizacja: Premium-Car-Care.pl Posty: 219
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: byÂła Fabia MR`05
Rok prod.: `04
Województwo: mazowieckie
|
artysta malarz
_________________ Premium-Car-Care
mobile: +48 505 904 409
http://Premium-Car-Care.pl
mail: biuro@Premium-Car-Care.pl
|
12.03.2006, 15:37 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
HaRRY napisał(a): artysta malarz
Artyste znacie,jest w podpisie.
Zapraszam do obejrzenia innych jego prac
Bora4x4 115 PD + turbo 130
Golf3 110 AFN
|
26.03.2006, 22:33 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Ładne wszystkie wykresy, widać że Pan artysta dba o silniki i nie ładuje 350Nm przy 2000RPM .
|
27.03.2006, 17:13 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Co powiecie o tym >>> WYKRES <<< ręczna robota artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150)
Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady.
Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości
Niestety spalanie teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda.
Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P
|
23.08.2006, 21:49 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
kosz napisał(a): Co powiecie o tym >>> WYKRES <<< ręczna robota artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady. Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości Niestety spalanie teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda. Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P
Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło.
Opory toczenia wg mnie w normie.
|
24.08.2006, 08:54 |
|
|
Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17 Lokalizacja: Warszawa Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
McsEb napisał(a): Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło. Opory toczenia wg mnie w normie.
1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?
2. Opory toczenia mogą też zależeć od tego, jak mocno przypnie się samochód do rolek - u mnie po mocnym dociągnięciu opory wzrosły
_________________ . Jarek
|
24.08.2006, 20:07 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Yarek napisał(a): 1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?
Wydaje mi się że Pat mi mówił coś że do 160KM da się wycisnąć. na 100% 150KM mozna na serii zrobić, tylko z IC'kiem.
|
25.08.2006, 08:09 |
|
|
Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25 Lokalizacja: Warszawa Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
kosz napisał(a): Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C
Czy możnaby było prosić o rozwinięcie skrótów:
"ARL(150)" oraz "90C" czy "FMIC" . To ostatnie to bym mi pasowało na chłodniczę powietrza doładowującego, ale czy to prawda?
Miałbym też zapytanie- czy ta modyfikowana Fabia miała pompę rozdzielaczową, czy też pompowtryskiwacze? Jeśłi to drugie to czy miała jedną dawkę paliwa/ cykl ?
Przy jakich zakresach obciążenia i obrotów silnik wchodził w obszar dymienia? Sczególnie mnie to interesuje w porównaniu z seryjnymi, fabrycznymi osiągami tego silnika.
|
26.08.2006, 08:52 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM
90C to ja sie latwo domyslec to 90 stopni Celcjusza
FMIC to tak jak sam napisales
A Fabie 1,9TDi sa tylko na pompowtryskiwaczach
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.08.2006, 12:41 |
|
|
Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25 Lokalizacja: Warszawa Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
wolf napisał(a): ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM
W jakim układzie (8V czy 16V) są te silniki i jaka jest ich pojemność?
Rozumiem, że jest pojedyńcza dawka paliwa na cykl.
Jakie ciśnienie w kolektorze dolotowym (bary) udaje sie uzyskać podczas takiej modyfikacji? Czy jest to mierzone?
Podziekowania.
|
26.08.2006, 14:20 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
ARL 1,9L 8V 150KM, na pompowtryskiwaczach (PD).
Seryjne cisnienie w dolocie 1,5 bara, po modach chmm, różnie, na seryjnej sprężarce przeważnie 1,6 bara (ok 190KM). Na wiekszych cisnienie 1,8 a może i więcej.
Ile ma wytrysków w cyklu nie wiem. Chiba jeden.
|
26.08.2006, 22:08 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|