|
|
|
|
Teraz jest 04.05.2024, 14:14
|
[VAG] Podgrzewacz cieczy, rozważaniana temat montażu
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.12.2007, 21:20 Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój Posty: 856 Zdjęcia: 2
Podziękował: 22
Pomógł: 14
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Re: Podgrzewacz cieczy, rozważaniana temat montażu
Nie, nie sprawdzałem jaki jest alternator, ale zrobię to przy okazji, żeby było wszystko jasne w tym temacie. Jedyne co mnie zdziwiło, to to, że obciążenie na zgaszonym silniku wynosiło już ileś tam % - włączona dmuchawa i oświetlenie wnętrza, wiec stwierdziłem, ze obciążenie jest liczone jako pobór prądu w stosunku do znamionowej mocy alternatora na wolnych obrotach razy 100% . Podejść z VAGiem to nie problem, muszę to sprawdzić jeszcze raz, ale tak jak pisałem cyknięcie przekaźnika od PTC było równoznaczne z sygnałem w grupie 16. Być może dla PTC zmodyfikowano warunki włączenia
EDIT 3.01.2013: zaglądałem pod maskę i dekiel na naklejce na altku: Alternator BOSCH 14V 120A
|
01.01.2013, 22:50 |
|
|
Dołączył(a): 03.05.2011, 20:48 Lokalizacja: Strzelce Kraj. Posty: 349
Podziękował: 8
Pomógł: 14
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: MZN - 5b.
Samochód: elegance
Rok prod.: 2002
Województwo: lubuskie
|
Re: Podgrzewacz cieczy, rozważaniana temat montażu
Za tydz będę w domu to zrobię test u siebie.
Edit:
U mnie max 62% przy włączeniu wszystkiego co możliwe razem z radiem i awaryjne. Tylko brak podgrzewania foteli bo zdechło.
_________________ Mój Fabiolot http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1
|
07.01.2013, 22:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|