Teraz jest 28.03.2024, 14:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
[F1-F4] Modyfikowanie silników TDI 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Modyfikowanie silników TDI
Zajmujemy się od dobrych kilku lat modyfikacjami silników doładowanych między innymi silników TDI. Na koncie mamy ponad 600 aut które udało nam się poddać tuningowi. Z zasady modyfikację robimy bez pomiaru na hamowni, uważamy, że auto o seryjnym zestawieniu komponentów nie wymaga hamowni do zbudowania dobrego programu. Jeżeli macie pytania, wątpliwości, chcecie dowiedzieć się więcej o naszej ofercie piszcie w tym wątku lub dzwońcie.


Pozdrawiam
Krzysiek
793 642 574

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


01.07.2012, 21:41
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.04.2010, 08:35
Lokalizacja: Mikołów
Posty: 105
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Skoda Fabia Combi Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
A więc w jaki sposób optymalizujecie soft po tuningu bez charakterystyk na hamowni, bo trochę mnie to zastanawia? Rozumie, że macie gotowy soft pod dany typ silnika i go tylko wgrywacie? Równie dobrze można wmontować chipbox i na jedno wyjdzie. No offence oczywiście, pytam tylko z ciekawości.


09.07.2012, 08:17
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Ja się nie gniewam, pytasz to odpowiem;) Dużo ludzi ma wątpliwości i w cale mnie to nie dziwi. W jaki sposób optymalizujemy? Zgrywam oryginalny wsad sterownika z mapami. Mapy następnie są obrabiane (nie są wgrywane gotowce) tak jak życzy sobie tego klient ( chce większej elastyczności to tak robię, chce żeby samochód ciągnął od niskich obrotów tak robię), następnie wgrywam nową mapę do sterownika i jeśli wszystko klientowi pasuje modyfikacja się kończy. Jeśli trzeba robimy korektę. Zapytasz pewnie jak zrobić optymalizację bez hamowni? Jeżeli auto ma fabryczny setup to nie ma w nim niczego co mogłoby mnie zaskoczyć. Parametry pracy turbiny wtrysków, układu chłodzenia itp nie są czymś sekretnym i znając je wiem gdzie można trochę "dodać" a gdzie "ująć". Stopień zużycia samochodu oceniam po przebiegu, wywiadzie nt auta z klientem, przejechaniu kilku kilometrów. Dla aut z przebiegiem powyżej 200k robię program odrobinę słabszy niż dla auta z przebiegiem 80k.

Nie twierdze że hamowanie auta jest bez sensu, ale jestem zdania że można się bez tego obejść zwłaszcza że oferuję praktycznie to samo co znani tunerzy tyle że w trzykrotnie mniejszej cenie.

Co do boxu to nie zgodzę się z tym co piszesz. Box oszukuje pompę paliwa i tak naprawdę daje konie tylko przez modyfikację dawki a nie przez optymalizację mieszanki paliwowo powietrznej.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


09.07.2012, 20:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.05.2012, 19:50
Lokalizacja: Łubowo(PL) Oberursel(DE)
Posty: 576
Podziękował: 16
Pomógł: 8

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: NUC - 7b.AUT
Samochód: Monte Carlo
Rok prod.: 2011/MY2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
czy chipowanie silnikow TDI CR jest juz mozliwe?;> slyszalem ze do tych ciezko cos znalezc...

_________________
Lepiej, twierdze, jest prosic o przebaczenie niz pozwolenie.

Fabia MonteCarlo
Obrazek


09.07.2012, 21:23
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
havier przeciez wiesz ze narazie naszego silnika nikt nie robi. a kto mowi ze robi to nie wie o jaki silnik chodzi

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


09.07.2012, 21:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
edraven, Szanowny Panie!
Jeśli rejestruje się Pan na forum i pierwsze co robi sobie reklamę bez naszej wiedzy i pytania. Brak cen, strony www, opinii klientów, mało wiarygodnie. Nie mamy nic przeciwko, możemy Pańską ofertę wrzucić w specjalny temat zniżkowy.
Jedna wiąże się to z ustaleniem rabatu dla klubowiczy.
Prosimy o decyzję, bo temat mimo wszyskto łamie regulamin i nadaje się na kasację.
Pozdrawiam!

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


09.07.2012, 21:58
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Szanowny Panie Moderatorze

Jeżeli nie przeszkadza zbytnio wam moja obecność na forum a mam nadzieje że paru osobom pomoże to chciałbym mieć możliwość umieszczenia oferty we wspomnianym temacie. Oferta obejmująca promocję jest następująca:

Modyfikacja sterownika :
EDC15 450zł (550zł dla osób niezarejestrowanych w Fabiaclub)
EDC16/EDC17 550zł (650zł dla osób niezarejestrowanych w Fabiaclub)
Eliminacja filtra DPF (FAP) 400zł (450zł dla osób niezarejestrowanych w Fabiaclub)

Powyższe ceny podlegają negocjacji dla przynajmniej dwóch osób zainteresowanych modyfikacją w tym samym dniu.

Obszar naszego działania to głównie małopolska, podkarpacie, świętokrzyskie, śląsk. Praktykujemy wyjazdy dalsze jeżeli zorganizuje się grupa co najmniej 4 osób. Koszty dojazdu do klienta są odrębną kwestią, ale zawsze staram się dogadać z zainteresowanym.
Modyfikacja ma charakter indywidualny i staram się dopasowywać pod intencje klienta. Nie wgrywam programów gotowych, tylko obrabiam mapy bezpośrednio ściągnięte z auta klienta.

O szczegóły proszę pytać mailowo na skrzynkę Fabiaclub lub dzwonić pod 793 642 574

Pozdrawiam
Krzysiek

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


09.07.2012, 22:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Havier, extremesystems

Niestety macie rację, temat na razie jest w proszku i czekamy na update interfejsu do wersji z możliwością obrabiania tych map. Jak tylko coś się wyjaśni dam znać wam pierwszym...może już niedługo. Pozdrawiam

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


09.07.2012, 22:38
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.05.2012, 19:50
Lokalizacja: Łubowo(PL) Oberursel(DE)
Posty: 576
Podziękował: 16
Pomógł: 8

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: NUC - 7b.AUT
Samochód: Monte Carlo
Rok prod.: 2011/MY2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
ja moge poczekac^^ chociaz jak sie gwarancja skonczy to by moc troche podniosl...

_________________
Lepiej, twierdze, jest prosic o przebaczenie niz pozwolenie.

Fabia MonteCarlo
Obrazek


09.07.2012, 23:09
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 11.04.2010, 08:35
Lokalizacja: Mikołów
Posty: 105
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Skoda Fabia Combi Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Szkoda, że na moim już ponad 220k, bo może bym się zastanowił. Ogólnie jakoś nie jestem przekonany do modyfikowania softu w, że tak powiem "doświadczonym" silniku. To tak jakby starszej babci dosypać amfy do herbatki, kilka godzin hula aż miło, żeby później paść na amen. Sory za porównanie ale jakoś tak mi się nasunęło.


10.07.2012, 08:35
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
@boziol

Jeżeli auto ma prawdziwe 220k to nie ma najmniejszego problemu! Po prostu trzeba jakoś stopniować programy dla aut o różnych przebiegach i to co mogę smiało dać do prawie nowego auta nie może być dane do auta z przebiegiem 250k. 2 lata temu robiłem koledze Audi A3 1.9 ALH z przebiegiem 300k (a śmiem twierdzić że może mieć jeszcze gratis ok 100k) auto do tej pory hula bez problemu.

Nie wiem czy o tym wspomianałem, ale program przez nas robiony pod względem narastania momentu obrotowego (krzywa momentu do obrotów) nie różni się praktycznie od oryginalnej krzywej. Zmienia się dostępność momentu i jego maksymalna wartość. Czym to skutkuje? Skutkuje tym że obciążenie sprzęgła praktycznie nie różni się niczym od obciążenia w seryjnym programie.

Boziol, jeśli masz wątpliwości dzwoń smiało to dowiesz się więcej.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


10.07.2012, 16:28
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.04.2010, 19:46
Lokalizacja: toruń
Posty: 117
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: comfort 145 km 319 nm
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
A Nowe silniki CR juz sie da chipować radze poczytać

http://forum.tdi-tuning.pl/index.php

Miłej lektury!


16.07.2012, 06:03
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.05.2012, 19:50
Lokalizacja: Łubowo(PL) Oberursel(DE)
Posty: 576
Podziękował: 16
Pomógł: 8

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: NUC - 7b.AUT
Samochód: Monte Carlo
Rok prod.: 2011/MY2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
podalbys jakis konkretny link do temtu ;P bo wyczytalem tylko o tym Polo 6, 1.6 TDI :) a tam napisali tylko ze w belgii :D

_________________
Lepiej, twierdze, jest prosic o przebaczenie niz pozwolenie.

Fabia MonteCarlo
Obrazek


16.07.2012, 09:34
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
znalazlem. w pleszewie w goodhope robia . za 1200 zl

moc po to ok 130hp

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


16.07.2012, 13:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Niezłą macie zajawke;) Pewnie i gdzieś robią, ale czasem trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy zakup sprzętu za 2k teraz będzie opłacalny skoro za pół roku go będzie można dostać za 0,5k. Ot taka dygresja...
Za mało zgłasza się na razie ludzi z silnikami takie jak wasze by to na dzień dzisiejszy miało sens.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


16.07.2012, 22:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL