|
|
|
|
Teraz jest 20.09.2024, 04:47
|
[F1] Szczotki alternatora
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Szczotki alternatora
to teraz zrób pomiary napięcia jak to wygląda może spadki napięcia spowodowane były przez uwalony aku...
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
03.02.2012, 13:13 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3854
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Szczotki alternatora
Właśnie tak poczynię.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
03.02.2012, 14:14 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: Szczotki alternatora
Jak masz zepsuty alternator, to ten nowy aku też Ci padnie jak będzie za słabo ładowany, szczególnie na tych mrozach. Sprawdź napięcie ładowania na niskich i wysokich obrotach i jak będzie za niskie, to rób od razu, a nie na wiosnę.
|
03.02.2012, 15:55 |
|
|
Dołączył(a): 04.07.2011, 16:23 Posty: 921
Podziękował: 17
Pomógł: 28
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: Szczotki alternatora
manieku napisał(a): Jak masz zepsuty alternator, to ten nowy aku też Ci padnie jak będzie za słabo ładowany, szczególnie na tych mrozach. Sprawdź napięcie ładowania na niskich i wysokich obrotach i jak będzie za niskie, to rób od razu, a nie na wiosnę. manieku masz 100 % racji
_________________ http://www.pajacyk.pl/ - KLIKAJ CODZIENNIE !
|
03.02.2012, 18:51 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3854
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Szczotki alternatora
No dobrze. Ja to kupuje. Czy w takim razie moglby mi ktos podac rozmiar/wymiar/typ szczotek do alternatora 70A? No i jak wyglada dostep do nich? Zrobi sie to bez demontazu altka? Zaczniemy od tego. Jak nie pomoze, to na pewno nie zaszkodzi.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
03.02.2012, 22:23 |
|
|
Dołączył(a): 13.04.2011, 22:54 Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 14
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: classic
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
Re: Szczotki alternatora
Witam Ponieważ przygasały mi światła postanowiłem wyczyścić pierścienie rotora w alternatorze Bosch 70A.Szczotki i pierścienie zużyte na 80%,więc konieczna naprawa.Niestety wygląda na to,że szczotki można wymienić razem z regulatorem napięcia.Regeneruję więc inny alternator Magneton 70A.W nim można wymienić szczotki.Jak nie kupie oryginalnych to dopasuję inne. A może ktoś rozbierał regulator Boscha? Marek
|
06.03.2012, 20:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|