|
|
|
|
Teraz jest 05.06.2024, 03:56
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.12.2011, 18:56 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Samochód: FABIA II
Rok prod.: 2008
Województwo: wielkopolskie
|
Odcięcie pompy paliwa
Witam, pozwoliłem sobie napisać wiadomość na forum z uwagi na to że przeczytałem wiele różnych opinii na temat zakładania odcinania pompy paliwa w silnikach TDI. Ja osobiście posiadam Skodę Fabię 2008r 1.4 TDI 70KM i od 2 tygodni mam założone przez elektryka takie odcięcie pompy paliwa, po włączeniu zapłony muszę wcisnąć ukryty przycisk i odpalić, zabezpieczenie samo się aktywuje (pózniej). Uważacie ze takie zabiezpieczenia są dla tego silnika niewskazane spotkałem się z opinią że w TDI się tego nie robi bo pompa się przez to zapowietrza? Ja osobiście zanotowałem dość dziwne zachowanie samochodu przy odpalaniu od tego czasu... mianowicie gdy jest ciepły (jeździlem nim 20 min temu) po włączeniu zaplonu i deaktywowaniu zabezpiecznia odpalam go to odpala z taka "trudnością" stan przejscia z krecenia rozrusznika do odpalenia jest bardzo "nieczysty" tak jakby cos walnęlo i odpala.... nie wiem czy to nie skutki uboczne tego o czym pisałeś... zdażaja sie średnio co 6 odpalenie. Nie wiem jak mi on to odcięcie zrobił ale chyba przez sterownik silnika. Był bym bardzo wdzięczny za pomoc w tej sprawie i Wasze opinie na ten temat Pozdrawiam Jakub
|
09.01.2012, 23:27 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
nie wiem co do silnika ale mim zdaniem jeśli coś am się pier ... wychodzi na to że elektryk spier całą sprawę dałeś kasę niech poprawia
jeśli nie pomyślał bym nad sprawdzeniem czy poprawnie "nabija" układ po wł zapłonu (te kilka sek pracy pompy po przekręceniu kluczyka) być może za niskie ciśnienie w układzie jest przyczyną (zobacz co i jak napisz pomyślimy dalej)
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
09.01.2012, 23:55 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
kuba3999 odp na pw
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
10.01.2012, 01:18 |
|
|
Dołączył(a): 19.04.2010, 19:46 Lokalizacja: toruń Posty: 117
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: comfort 145 km 319 nm
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
Zdecydowanie lepiej odciąć cienki przewód od przekaźnika sterownika silnika napewno wtedy nikt nie odpali a ani zapowietrzania ani błędów nie będzie!
|
11.01.2012, 08:29 |
|
|
Dołączył(a): 12.12.2011, 18:56 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Samochód: FABIA II
Rok prod.: 2008
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
a przy odcięciu pompy paliwa będą powstawać błędy ?
|
11.01.2012, 14:49 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
Mogą. Najlepszy jest ukryty pstryczek. Jak go włączysz przed zapłonem, ciśnienie wzrośnie i wszystko będzie ok. Generalnie to jest tak, że ciśnienie jest podawane dwa razy, przynajmniej z moich obserwacji: przy otwarciu drzwi i zapłonie. Jak Ci to odciął, to nie masz tego ciśnienia i dlatego ciężko odpala. Taki objaw jest np. przy padniętej krańcówce.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
11.01.2012, 14:56 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45 Lokalizacja: Mińsk-Maz. Posty: 1530 Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
|
Re: Odcięcie pompy paliwa
MatCar17 napisał(a): Generalnie to jest tak, że ciśnienie jest podawane dwa razy, przynajmniej z moich obserwacji: przy otwarciu drzwi i zapłonie Nie w każdym silniku,u mnie raz po przekręceniu zapłonu.
|
11.01.2012, 19:56 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|