|
|
Teraz jest 23.05.2024, 16:12
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Forum techniczne i szukajka.
A co chciałbyś wiedzieć? Bo to ja opisywałem.
_________________ GrzegorzT
|
24.09.2009, 18:06 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Robol napisał(a): A co chciałbyś wiedzieć? Bo to ja opisywałem doczyta, albo zapyta we właściwym temacie, tutaj jest o silniku
z resztą już to
Robol napisał(a): Wymieniono tylne amory i bałwanki, oraz pompa ABS - u (bo głupki w serwisie podłączyli pod kompa wywaliło uszkodzenie pompy a co dalej to możesz poczytać "Zanim wymienisz pompę ABS). Teraz przymierzam się do rozrządu. No i jeszcze cylinderki tył.
było trochę nie na temat, no za wyjątkiem rozrządu Podaj koledze linka i kończymy off topa
|
24.09.2009, 19:24 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
_________________ GrzegorzT
|
24.09.2009, 20:18 |
|
|
Dołączył(a): 20.01.2008, 16:30 Lokalizacja: Warszawa Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: mazowieckie
|
Cześć
Dzięki za ten link do abs-u bo przeszukiwałem wiele razy forum i tego tematu nie widziałem.
Moja co prawda nie ma 100 T km ale blisko bo 94 T km, większych problemów z nią nie ma na dynamikę w mieście nie można narzekać ale ja mam dziwnego farta i na hamowni wykazało 80 KM (wykres na forum jest załączony) z wymian to raczej standard:
-45 T km gumy na stabilizatorze
-60 T km łączniki stabilizatora
-75 T km rozrząd dla bezpieczeństwa
-75 T km akumulator
-80 T km wydech środek + koniec
-80 T km cylinderki w bębnach
-85 T km łożyska macphersona
- i od przebiegu ok 85 T km padnięty abs
Ogólnie naprawy tego auta to pierdoły które jak sie poszuka części to można tanio co nie znaczy słabej jakości wymienić, a z silnikiem żadnych problemów tylko lać i jeździć
Jak najbardziej jestem z niego zadowolony i nie zamierzam wymieniać.
|
28.09.2009, 08:34 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Mili Państwo, proszę skoncentrować się WYŁĄCZNIE na silniku HTP - będę usuwał posty które dotyczą innych usterek! Mamy tematy o typowych usterkach fabii itp.
|
28.09.2009, 15:32 |
|
|
Dołączył(a): 31.10.2010, 20:03 Lokalizacja: Katowice (SK) Posty: 644 Zdjęcia: 0
Podziękował: 28
Pomógł: 12
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia 1 TOUR
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
Witam.
Moja fabia ma juz przejechane prawie 59kkm.
Przy jakiś 30kkm była wymieniana cewka zapłonowa z pierwszego cylindra.
Przy 54kkm była wymieniana cewka zapłonowa z trzeciego cylindra.
A tak to żadnej innej usterki w tym silniczku nie miałam
Pozdrawiam
_________________ Zapraszam --> Octavia by Scobel89 Zapraszam --> Fabia by Scobel89
Octavia 1.6 BFQ 102KM - Fabia 1.2 AZQ 64KM -
Pozdrawiam Scobel89
|
18.01.2011, 10:33 |
|
|
Dołączył(a): 03.11.2010, 13:48 Lokalizacja: RMI Posty: 37
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Skoda Fabia II FL Style+Joy+inne takie
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
moja fabka ma 130kkm i w silniczq 1 cewka zaplonowa wymieniona
a tak pozatym leje benzynke i jedziem bezawaryjnie
|
20.01.2011, 12:44 |
|
|
Dołączył(a): 30.05.2010, 14:35 Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Mam przejechane juz 104 kkm i mam silnik HTP. Nie narzekam.
|
05.02.2011, 23:21 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Co tu dużo gadać, nadal jeździ
|
06.02.2011, 22:41 |
|
|
Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50 Lokalizacja: Łomża-BL Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Brawo kros Tak trzymać Ja mam 78kkm,ale Twój przebieg prawie trzy razy większy,u mnie póki co bez żadnych niespodzianek,rzec można prawie bezawaryjnie odpukać póki co
_________________ Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm, Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,
|
06.02.2011, 22:51 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Kros, a jak wygląda sytuacja brania oleju? Zaobserwowałeś coś? Pytam, bo u mojego taty fakt że w Felici, w ABU 1.6 między wymianami dolał 3 litry. :/ Przebieg to 137 tyś km. Zaczynam się więc bać o kondycję swojej.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
07.02.2011, 01:01 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
MatCar17 Kiedyś nie brał nic, teraz między wymianami spada mniej więcej o 1/4 - 1/3 skali na bagnecie, ale nie wiem ile to jest? setka, szklanka? Nie pamiętam. Wynikać to może też z tego że teraz częściej jeżdżę 120-150, a kiedyś rzadziej. Więc nie wiem co jest bezpośrednią przyczyną.
|
07.02.2011, 18:49 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Kiedyś słyszałem, że w każdym aucie wartość między min a maks to równo litr. Czyli wychodzi na to, że Ci bierze te 250 - 300 ml między wymianami. Jeśli wymiany robisz cały czas co 15 tyś, to jest to wynik który mieści się w granicach tego, co przewiduje producent. Jestem miło zaskoczony, że HTP jednak jest w miarę (wy)trwałe. Dzięki.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
08.02.2011, 00:05 |
|
|
Dołączył(a): 07.02.2011, 09:20 Posty: 5
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
|
Re:
Scobel89 napisał(a): Witam. Moja fabia ma juz przejechane prawie 59kkm. Przy jakiś 30kkm była wymieniana cewka zapłonowa z pierwszego cylindra. Przy 54kkm była wymieniana cewka zapłonowa z trzeciego cylindra. A tak to żadnej innej usterki w tym silniczku nie miałam Pozdrawiam Witam, Czym się objawiała padnięta cewka, mojej fabii też coś dolega staram się wstępnie zdiagnozować, moje objawy to: - b. nierówna praca, - skoki obrotów, - szarpanie silnika, - spadek mocy Może to też cewka? Pozdrawiam
|
08.02.2011, 08:12 |
|
|
Dołączył(a): 27.07.2009, 08:21 Lokalizacja: TPI Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Mint
Rok prod.: 2006
Województwo: świętokrzyskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Witam,
Moja fabka ma 152kkm, jeżeli chodzi o silnik to prawie nic się nie działo. Mówię prawie, bo przy ok 145 kkm padła mi cewka... (nie było wcześniej żadnych przesłanek ku temu, ot tak podczas wyprzedzania obcięło moc, wyłączyło jeden cylinder, obr max 2000, kontrolka silnika się zaświeciła) akurat podczas wyjazdu na sylwka, oczywiście dzięki szybkiej i miłej obsłudze skody assistance, byłem zmuszony jechać na półsprzęgle kilkanaście km do serwisu (5os+bagaże). koszt w ASO ~200zł. Ostatnio zaobserwowałem też, że prawie przy każdym odpaleniu zimnego silnika zaświeca się kontrolka temperatury/ilości płynu chłodzącego. W zeszłym roku pojawiała się przy temp poniżej -25 st C, a w tym już nawet w takiej plusowej temp. Ubytków oleju nie stwierdzam, silnik jak na taką pojemność to na prawdę przyjemnie elastyczny. BTW. auto od 93kkm jeździ na LPG.
|
08.02.2011, 12:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|