Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
Radio rozładowuje mi akumulator
Witam Po zamontowaniu radia alpine cde-9881rb zrobił mi się problem z akumulatorem auto po 3 -4 dni jak nie jest odpalane nie można je odpalić auta, radio jest podpięte pod kostkę iso, co może być tego przyczyna proszę o pomoc . A to wszystko dzieje się po zamontowaniu właśnie radyjka wcześniej nie było takich problemów z autem
|
12.07.2010, 22:32 |
|
|
Dołączył(a): 11.12.2005, 13:21 Lokalizacja: okolice Łodzi Posty: 136
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
Czy jest podłączone prawidłowo (z wykorzystaniem ACC)? Jeśli można je włączyć niezależnie od zapłonu, to nie i wtedy można spodziewać się tego typu problemów. Alpiny są znane z prądowej żarłoczności w stanie spoczynku.
_________________ https://psychoterapia-online.com/
|
13.07.2010, 06:23 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
tam można je włączyć w czasie spoczynku, bo niestety nie mogę dać rady zrobić tak ze by jak się wyjmie kluczyk ze by radio nie grało, zamieniałem kablami żółty z czerwonym i nic to nie daje
|
13.07.2010, 06:37 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
Ja też miałem ten problem z alpine.
Jak było podłączone z pominięciem stacyjki, to aku szybko się rozładowywał, a "magiczne oko" na aku miałem czarne.
Po przełączeniu radia na włączanie z kluczykiem w stacyjce, problem znikł i wskaźnik na aku mam od tego czasu cały czas zielony.
Zobacz jeszcze to: http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?p=93411#93411
|
13.07.2010, 08:19 |
|
|
Dołączył(a): 05.05.2010, 10:00 Lokalizacja: Kraków Posty: 44
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: Fabia Sedan Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Odłącz pin 5 na kostce zasilania (wyjmij końcówkę z kostki i zaizoluj). Sprawdź wówczas.
|
13.07.2010, 09:42 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
a dokładniej mógł byś mi to powiedzieć bo 5 ping nie za wiele mi to mówi
|
13.07.2010, 18:07 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
forsiu napisał(a): a dokładniej mógł byś mi to powiedzieć bo 5 ping nie za wiele mi to mówi
Nie ping tylko pin - chodzi o 5 kabelek w kostce zasilającej (niebieski) - jest to zasilanie anteny.
Należy ten kabelek wyjąć z kostki, a w jego miejsce włożyć kabel od separatora antenowego (jeżeli masz separator).
|
13.07.2010, 20:55 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
i jak wyciągnę ten niebieski kabelek to będzie wszystko ok już akumulator się nie będzie rozładowywał i jak tak to dziękuje za pomoc
|
14.07.2010, 07:33 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
Niebieski (pin 5) wyjmij i pokombinuj coś z czerwonym i żółtym, żeby działało po stacyjce
czerwony z czerwonym, żółty z żółtym, jak nie to czerwony z żółtym, a żółty z czerwonym.
|
14.07.2010, 09:16 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
zrobiłem tak jak mówisz ale zamiana kabli nic nie daje dalej radio nie wyłącza się jak się zgasi silnik, nic teraz poczekam i zobaczę czy po 4 dniach da się auto odpalić
|
14.07.2010, 21:19 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
a jak gasisz ślinik to wyciągasz kluczyk ze stacyjki, czy nie? Bo radio wyłączy się dopiero po wyjęciu kluczyka.
|
15.07.2010, 05:49 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
forsiu napisał(a): czy po 4 dniach da się auto odpalić
Proponuję codziennie autem jeździć.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
15.07.2010, 06:45 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
no właśnie nie wyciągałem kluczyka
|
15.07.2010, 06:52 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
forsiu napisał(a): no właśnie nie wyciągałem kluczyka
To musisz jeszcze raz pobawić się kabelkami
|
15.07.2010, 11:50 |
|
|
Dołączył(a): 12.07.2010, 22:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: mazowieckie
|
niestety czy wyciągnę kluczyk czy nie to i tak radio nie gaśnie
|
21.07.2010, 07:30 |
|
|