|
|
Teraz jest 20.09.2024, 13:48
|
[F1/F2] Wymiana rozrządu - Temat zbiorczy
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
norma.
ustaw raz, przelicz ogniwa i musi banglac.
sruba od walka rozrzadu (z napedem pompy olejowej) idzie na klej !
_________________ 1.8T 301HP
|
03.01.2010, 12:08 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
mss napisał(a): sruba od walka rozrzadu (z napedem pompy olejowej) idzie na klej !
hmm cenna uwaga... nie mam kleju, i zas zakupy a myslalem ze zaczne w koncu skladac
|
03.01.2010, 12:52 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
nie przykrec tylko kola pasowego walu na klej bo pozniej nikt go nie odkreci
_________________ 1.8T 301HP
|
03.01.2010, 12:54 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Po co klej tam na śrubie wałka nie polecam ona sie nie wykręci pozatym pracuje w oleju mówimy o tej w sroduku pod pokrywa i nie ma takiego kleju co by ją złapał sęsownie dokrecic mocno z wyczuciem i ok a głónego wałka i pompy tej na zewnątrz ( duża 32 rozmiar) dobrze dokręcić i po sprawe ew. wziąć zwykłą farbe i zanużyć koniec i przykrecić Pozdrawiam
|
03.01.2010, 15:55 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
nie polecasz bo co ?
ile takich rozrzadow zrobiles ?
skad wiesz ze sie nie odkreci ?
wiesz jak dziala klej do gwintow ?
co za lamerstwo... tacy jak Ty sprawiaja czasami ze czuje sie jak na FCP
_________________ 1.8T 301HP
|
03.01.2010, 16:36 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
ok rozrzadzik wymieniony wszysiunio fajnie cuiasno lezy (nie jak stary lancuch) nakretka torx od duzego kola na mocnym kleju, nowe uszczelki, uszczelniacz, jeszcze mise przykleic, i bedzie banglac.
|
04.01.2010, 18:50 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
upewnij sie ze misa ma plaszczyzne przylegania dobra. poloz ja tylko na ziemii i bedziesz widzial. lubi sie troche pokrzywic przy odklejaniu.
_________________ 1.8T 301HP
|
04.01.2010, 20:01 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
lubi sie troche pokrzywic przy odklejaniu.[/quote]
tak zauwazylem, od str kola zamachowego paluchami odciagalem i teraz rant lekko sie odchyla. ale juz to skorygowalem.
|
04.01.2010, 20:31 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
wlasnie od zamachu to maly problem, bo tam idzie duzy wspornik ktory ladnie to wszystko docisnie.
ja uzywam noza, taki kotletowy troche zaostrzony wbijam go i pozniej mlotkiem pukam tak aby ladnie w kolo oddzielic mise od bloku.
_________________ 1.8T 301HP
|
04.01.2010, 22:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
mss napisał(a): wlasnie od zamachu to maly problem, bo tam idzie duzy wspornik ktory ladnie to wszystko docisnie. ja uzywam noza, taki kotletowy troche zaostrzony wbijam go i pozniej mlotkiem pukam tak aby ladnie w kolo oddzielic mise od bloku.
jak to szwagier powiedzial gdy patrzyl jak sciagam miske "zreczne paluszki, nie ma to tamto"
|
05.01.2010, 14:23 |
|
|
Dołączył(a): 21.01.2008, 20:56 Lokalizacja: Piaseczno WPI Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Jetta Trendline TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
witam,
powoli przymierzam się do wymiany rozrządu. Mam pytanko: ile może kosztować wymiana (robocizna)? Pytam ponieważ mechanik do którego jeżdże mówił o kwocie 400zl. Proszę o odpowiedź.
|
29.03.2010, 07:42 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
29.03.2010, 08:13 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2007, 18:51 Lokalizacja: łomianki Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: fabia
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Drodzy koledzy mam fabię 1.4 mpi z 60km silnikiem...fabia ma już 110 tys.km przebiegu kiedy mam wymienić rozrząd i jak mam się do tego zabrać ??
Mam już zakupiony kompletny rozrząd z uszczelką miski olejowej....
|
29.06.2010, 14:23 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06 Lokalizacja: Tarnobrzeg Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
|
tom102 napisał(a): Drodzy koledzy mam fabię 1.4 mpi z 60km silnikiem...fabia ma już 110 tys.km przebiegu
Nie ma reguły, ja wymieniałem przy 136 tys. km w ASO Skody, robocizna 220zł, za częsci 180zł (łącznie paskiem wielorowkowym, bo od nowości nie wymieniałem). Części oryginalne, takie jak na pierwszy montaż (łańcuszke + koła, pasek wielorow., filtr oleju, jakieś masy uszczelniające, które były dość drogie).
Olej miałem swój.
|
29.06.2010, 19:43 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2009, 14:57 Lokalizacja: Legionowo Posty: 73
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: 43kkm
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Witam serdecznie.
Mam pytanko odnosnie zywotnosci rozrzadu: czy czesci wchodzace w sklad rozrzadu "niszczeja" tylko z przebiegiem czy moze istotny wplyw ma rowniez czas? mam fabie z 2001r z przebiegiem 39000 km i czy ktores z czesci mogla sie zestarzec na tyle, ze trzeba koniecznie ja wymienic? (dodam tylko, ze pasek klinowy, (wielorowkowy), zostal wymieniony). Pozdrawiam
|
29.06.2010, 23:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|