|
|
Teraz jest 20.09.2024, 02:24
|
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
wojtek1562, o pracy pompy jest temat jak i co popsprawdzać.. Musisz poprostu zmierzyć sie z szukajką..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
23.05.2010, 20:15 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Po pierwsze Przycisk Szukaj a po drugie wiązka. Za dużo różnych błedów jak na walnietą pompe. Może ewentualnie złącza w pompie zalane są jeszcze spodtkałem sie z podobnymi tam własnie błedami nie ma co płakać Zabrać sie trzeba do roboty.
|
24.05.2010, 20:15 |
|
|
Dołączył(a): 23.05.2010, 13:11 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Województwo: podkarpackie
|
Niestety przez kanał 44 również brak połączenia.Dobrałem sie do pompy.Napięcie na dużej wtyczce ok.Niestety brak reakcji pompy.Jakie powinny być napięcia na pozostałych???? Co do samej pompy to tragedia jednym słowem. Cała pianka mokra, plastikowa obudowa rozpadła sie w rękach. Na obudowie elektroniki widać 3 małe przeżarte dziury. Zaglądam do środka a tam taki widok:(plik)
Jak można coś takiego zrobić żeby wszystko siedziało w wilgoci, dla mnie nie do pojęcia.
Posprawdzałem elektronike ; 1 kond. do wymiany oraz tranzystor mocy.Trzeba bedzie tez poprawić styki. Zobaczymy czy po naprawie pompa ruszy. Nie wykluczam także czujnika skrętu. Co do wiązki to Skoda pewnie była juz w serwisie bo wiązka jest rozcieta i podwieszona. Wygląda raczej ok.Wiecie jak oddzielić elektronike z wirnikiem od podstawy pompy????
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
25.05.2010, 05:09 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
ojoj nieciekawy widok jak sie znasz na elektronice to powinienes dać rady. Nie dziwie sie że tyle błędów ...... Przededewszystkim po pierwsze umyć elektronike w propanolu lub podobnym śodku. Ale nie ma gwarancji że to ruszy raczej czeka cie kupno używanej pompy. Jak byś mieszkał koło katowic to byśmy razem powalczyli bo udało mi sie kilka pomp zregenerować ale aż tak skorodowanej to nie pzodrawiam
|
25.05.2010, 20:41 |
|
|
Dołączył(a): 23.05.2010, 13:11 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Województwo: podkarpackie
|
Myśle że nie jest az tak źle, wszystkie elementy elektr. ok po za tymi dwoma są ok. Macie jakis sposób na oddzielenie elektroniki z wirnikiem od podstawy????Powiedz cie mi jeszcze jakie powinny być napiecia we wtyczkach idących do pompy, jakie pomiary zrobić zeby wykluczyć wiązke???
|
25.05.2010, 20:52 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2009, 11:57 Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
[F1] Wspomaganie kierownicy osłabło
Witam,
Mam nietypowy przypadek: naprawiałem przednie zawieszenie, wymieniając: tuleje tylne wahacza+gumy stabilizatora. Po naprawie stuki ustały, ale mam wrażenie, że układ kierowniczy jest nieco sztywny. Przy obracaniu kierownicą na postoju słychać ocieranie, żadna lampka na desce się nie pali.
Czy ktoś wie, co z tym zrobić?
Pozdrawiam
Jacek
_________________ Fabia SDI 2001
|
25.06.2010, 19:40 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52 Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
|
Póki wspomaganie dziala nie szukaj problemow po wymianie tuleji i gum stabilizatora przod zrobil sie sztywniejszy to ocieranie to moze byc odglos gumy ukladajacej sie zadam takie glupie pytanie a zbieznosc juz ustawiales i powinienes sie cieszyc ze nic ci nie stuka bo w fabkach ludzie pol przodu wymieniaja i dalej puka
|
25.06.2010, 20:17 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2009, 11:57 Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Dzięki za odpowiedź,
zbieżności nie ustawiłem, krążą różne opinie, czy ustawiać czy też nie....
Ok, dam spokój z tym wspomaganiem, lecz podjadę do mechanika sprawdzić poziom płynu do wspomagania.
_________________ Fabia SDI 2001
|
25.06.2010, 20:20 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Słusznie kolega powyżej mówi.. Póki co, nie szukałbym problemów w pompie.. Najwyżej dla świętego spokoju sprawdź poziom płynu.
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
25.06.2010, 21:06 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2009, 11:57 Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Dzięki koledzy...ale..... czy w jakiś sposób mogą być winne świeżo wymienione osłony przegubów?
_________________ Fabia SDI 2001
|
25.06.2010, 21:07 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Możliwe, nowe to nowe, niewypracowane, ułożone..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
25.06.2010, 21:08 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2009, 11:57 Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
mam wrażenie jakby ciężej trzeba kręcić kierownicą, rozumiem, że to ma szansę się ułożyć
tak?
_________________ Fabia SDI 2001
|
25.06.2010, 21:10 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Jeździj i obserwuj
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
25.06.2010, 21:15 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2009, 11:57 Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
dzięki...ok, pojeżdżę, poobserwuję, napiszę..
_________________ Fabia SDI 2001
|
25.06.2010, 21:16 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06 Lokalizacja: Tarnobrzeg Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
|
jac2001 napisał(a): dzięki...ok, pojeżdżę, poobserwuję, napiszę..
Jak masz interfejs VAG to mozesz sobie zmienic sile wspomagania. A jak? Szukaj na forum.
|
25.06.2010, 22:30 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|