Teraz jest 20.09.2024, 13:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna strona
[F1/F2] Wymiana rozrządu - Temat zbiorczy 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
norma.
ustaw raz, przelicz ogniwa i musi banglac.
sruba od walka rozrzadu (z napedem pompy olejowej) idzie na klej !

_________________
1.8T 301HP


03.01.2010, 12:08
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
mss napisał(a):
sruba od walka rozrzadu (z napedem pompy olejowej) idzie na klej !


hmm cenna uwaga... nie mam kleju, i zas zakupy a myslalem ze zaczne w koncu skladac :czacha:


03.01.2010, 12:52
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
nie przykrec tylko kola pasowego walu na klej bo pozniej nikt go nie odkreci :D

_________________
1.8T 301HP


03.01.2010, 12:54
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Po co klej tam na śrubie wałka nie polecam ona sie nie wykręci pozatym pracuje w oleju mówimy o tej w sroduku pod pokrywa i nie ma takiego kleju co by ją złapał sęsownie dokrecic mocno z wyczuciem i ok a głónego wałka i pompy tej na zewnątrz ( duża 32 rozmiar) dobrze dokręcić i po sprawe ew. wziąć zwykłą farbe i zanużyć koniec i przykrecić :) Pozdrawiam


03.01.2010, 15:55
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
nie polecasz bo co ?
ile takich rozrzadow zrobiles ?
skad wiesz ze sie nie odkreci ?
wiesz jak dziala klej do gwintow ?

co za lamerstwo... tacy jak Ty sprawiaja czasami ze czuje sie jak na FCP

_________________
1.8T 301HP


03.01.2010, 16:36
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
ok rozrzadzik wymieniony wszysiunio fajnie cuiasno lezy (nie jak stary lancuch) nakretka torx od duzego kola na mocnym kleju, nowe uszczelki, uszczelniacz, jeszcze mise przykleic, i bedzie banglac.


04.01.2010, 18:50
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
upewnij sie ze misa ma plaszczyzne przylegania dobra. poloz ja tylko na ziemii i bedziesz widzial. lubi sie troche pokrzywic przy odklejaniu.

_________________
1.8T 301HP


04.01.2010, 20:01
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
lubi sie troche pokrzywic przy odklejaniu.[/quote]

tak zauwazylem, od str kola zamachowego paluchami odciagalem i teraz rant lekko sie odchyla. ale juz to skorygowalem.


04.01.2010, 20:31
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
wlasnie od zamachu to maly problem, bo tam idzie duzy wspornik ktory ladnie to wszystko docisnie.
ja uzywam noza, taki kotletowy troche zaostrzony :D wbijam go i pozniej mlotkiem pukam tak aby ladnie w kolo oddzielic mise od bloku.

_________________
1.8T 301HP


04.01.2010, 22:32
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
mss napisał(a):
wlasnie od zamachu to maly problem, bo tam idzie duzy wspornik ktory ladnie to wszystko docisnie.
ja uzywam noza, taki kotletowy troche zaostrzony :D wbijam go i pozniej mlotkiem pukam tak aby ladnie w kolo oddzielic mise od bloku.


jak to szwagier powiedzial gdy patrzyl jak sciagam miske "zreczne paluszki, nie ma to tamto" :D


05.01.2010, 14:23

Dołączył(a): 21.01.2008, 20:56
Lokalizacja: Piaseczno WPI
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Jetta Trendline TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post 
witam,

powoli przymierzam się do wymiany rozrządu. Mam pytanko: ile może kosztować wymiana (robocizna)? Pytam ponieważ mechanik do którego jeżdże mówił o kwocie 400zl. Proszę o odpowiedź.


29.03.2010, 07:42
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
buzzer11, było :czytaj:
Koszt wymiany rozrządu

TUTAJ też o kosztach wymiany

Szukajka Twym przyjacielem :czacha: :banana:

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


29.03.2010, 08:13
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.08.2007, 18:51
Lokalizacja: łomianki
Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: fabia
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Drodzy koledzy mam fabię 1.4 mpi z 60km silnikiem...fabia ma już 110 tys.km przebiegu kiedy mam wymienić rozrząd i jak mam się do tego zabrać ??????
Mam już zakupiony kompletny rozrząd z uszczelką miski olejowej....


29.06.2010, 14:23
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
tom102 napisał(a):
Drodzy koledzy mam fabię 1.4 mpi z 60km silnikiem...fabia ma już 110 tys.km przebiegu


Nie ma reguły, ja wymieniałem przy 136 tys. km w ASO Skody, robocizna 220zł, za częsci 180zł (łącznie paskiem wielorowkowym, bo od nowości nie wymieniałem). Części oryginalne, takie jak na pierwszy montaż (łańcuszke + koła, pasek wielorow., filtr oleju, jakieś masy uszczelniające, które były dość drogie).
Olej miałem swój.


29.06.2010, 19:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.06.2009, 14:57
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 73
Podziękował: 3
Pomógł: 2

Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: 43kkm
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
Witam serdecznie.
Mam pytanko odnosnie zywotnosci rozrzadu: czy czesci wchodzace w sklad rozrzadu "niszczeja" tylko z przebiegiem czy moze istotny wplyw ma rowniez czas? mam fabie z 2001r z przebiegiem 39000 km i czy ktores z czesci mogla sie zestarzec na tyle, ze trzeba koniecznie ja wymienic? (dodam tylko, ze pasek klinowy, (wielorowkowy), zostal wymieniony). Pozdrawiam


29.06.2010, 23:29
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL