Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 19.11.2008, 18:10 Lokalizacja: WLKP Posty: 38
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Kontrolka poduszki powietrznej
Witam. Mam problem tego typu, że dzisiaj odłączałem na chwile licznik. Po podłączeniu licznika nie gaśnie kontrolka poduszki powietrznej. Wcześniej nigdy nie miałem z tym problemów. Co może być przyczyną?
|
26.03.2010, 22:59 |
|
|
Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20 Lokalizacja: Kętrzyn Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Odłączyłeś licznik przy podłączonym akumulatorze i to spowodowało zapisanie się błędu poduszki powietrznej. Będzie ta kontrolka się paliła dopóty, dopóki ktoś VAGiem tego błędu nie wykasuje.
A tak przy okazji warto samemu poszukać na forum, bo o tym było.
|
26.03.2010, 23:09 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Lechu napisał(a): A tak przy okazji warto samemu poszukać na forum, bo o tym było.
Dokładnie
I zawsze przy wszelkich pracach w elektryce zaleca się sciągnięcie klemy, by uniknąć sytuacji takich jaka Ciebie spotkała..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
26.03.2010, 23:16 |
|
|
Dołączył(a): 19.11.2008, 18:10 Lokalizacja: WLKP Posty: 38
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
No faktycznie odpinałem licznik przy podłączonym akumulatorze. Wprawdzie vagiem kasowałem błędy ale nic to nie dało. Jeżeli powtórzyłem temat to najmocniej przepraszam. Szukałem trochę na ten temat i przypadku, że świeci się po wyciągnięciu licznika nie znalazłem. Możliwe, że za słabo szukałem. Jeszcze raz dzięki i przepraszam.
|
26.03.2010, 23:47 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 08:40 Lokalizacja: Warszawa Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Odpinanie licznika na podłączonym akumulatorze nie wyzwoliło Ci check poduszki... Robiłem to już w benzyniaku, dieslu, a nawet w fabii 2.
Jeśli masz już jakieś urządzenie diagnostyczne, to najpierw sprawdź co wyzwala check poduszki... Najlepiej numer błedy, bo interpretacja może być różna...
Ps.: Rozumiem, że kierownicy nie zdejmowałeś???
Ostatnio edytowano 27.03.2010, 13:35 przez Michalcc, łącznie edytowano 1 raz
|
27.03.2010, 11:53 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
ja sobie zalatwilem sterownik od airbagu podlaczajac pod niego gownianego vaga... pomoglo wgranie nowego sterowania za jedyne 150 zl od tamtej chwili airbag tylko przez vcds'a
_________________ 1.8T 301HP
|
27.03.2010, 12:59 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 08:40 Lokalizacja: Warszawa Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Te wszystkie wynalazki z allegro moga rozwalić wszystko...
Najtańsze bezpieczne i normalne urządzenie diagnostyczne na naszym rynku to CDIF/2 za 3500pln netto + kabelki... Jeśli podłanczamy coś za 200-500pln to zaczynamy grać w pewnej loterii...
|
27.03.2010, 13:05 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Michalcc napisał(a): Te wszystkie wynalazki z allegro moga rozwalić wszystko... Najtańsze bezpieczne i normalne urządzenie diagnostyczne na naszym rynku to CDIF/2 za 3500pln netto + kabelki... Jeśli podłanczamy coś za 200-500pln to zaczynamy grać w pewnej loterii...
profesjonalny VCDS HEX USB + CAN jest wystarczająco profesjonalny za jedyne 1739zł.
|
27.03.2010, 13:44 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 08:40 Lokalizacja: Warszawa Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
arielcpu napisał(a): Michalcc napisał(a): Te wszystkie wynalazki z allegro moga rozwalić wszystko... Najtańsze bezpieczne i normalne urządzenie diagnostyczne na naszym rynku to CDIF/2 za 3500pln netto + kabelki... Jeśli podłanczamy coś za 200-500pln to zaczynamy grać w pewnej loterii... profesjonalny VCDS HEX USB + CAN jest wystarczająco profesjonalny za jedyne 1739zł.
Tak zgadzam się.... Jeśli chcemy robić wyłącznie grupe Vag to jest wystarczająco profesjonalny...
|
27.03.2010, 13:53 |
|
|
Dołączył(a): 19.11.2008, 18:10 Lokalizacja: WLKP Posty: 38
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Nie zdejmowałem kierownicy. Tylko licznik. A interfejs jaki posiadam do lapka to XXX327 czy coś podobnego. Nie pamiętam pierwszych liter. Używam tego tylko do czytania błędów i ich kasowania. Niestety chyba tylko czyta check engine. Czyli co mam teraz zrobić? Na jakie urządzenie mam jechać?
|
27.03.2010, 21:59 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 08:40 Lokalizacja: Warszawa Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Szkoda, że nie jesteś z Wawy, bo mam aktualnie ST6000 i Bosch KTS 550 i CDIF/2.
Jeśli to "coś" co masz nie kasuje checka to zrób tak:
Zdejmij klemy z aku, połącz je ze sobą ma 2-3 sekundy i spróbuj jeszcze raz... Raczej nie pomoże, ale warto spróbować....
Może byc tez tak, że ten check słusznie nie kasuje się, bo bład nadal wystepuje... Napewno podczas zabaw z licznikiem nie odpinałeś nic.... Może niechcący???
Niewątpliwie jeśli klemy nie pomogą to musisz jechac na jakieś normalne urządzenie diagnostyczne...
|
27.03.2010, 22:21 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
nie pomoze. nie odpinaj klem bo szkoda czasu
_________________ 1.8T 301HP
|
27.03.2010, 23:35 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 08:40 Lokalizacja: Warszawa Posty: 54
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Samo odpięcie nie pomoże.... Zmostkowanie ich, aby kondensatory rozładowały się już może....
Sam daje małe szanse, ale 5 min. pracy raczej nie zaszkodzi...
|
28.03.2010, 00:24 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
wierz mi, umiem czytac ze zrozumieniem i wiem co napisales. wiec, nie pomoze, szkoda 5 min.
_________________ 1.8T 301HP
|
28.03.2010, 15:30 |
|
|
Dołączył(a): 19.11.2009, 10:50 Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Samochód: Combi -> Run
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
_________________ Moja Fabija
|
16.04.2010, 22:14 |
|
|