|
|
Teraz jest 20.09.2024, 12:38
|
[F1] Nie odpala silnik 1.2
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 01.09.2005, 19:48 Lokalizacja: Kozłów Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Octavia II 1.9 TDI
Województwo: małopolskie
|
Mechanik dalej będzie szukał, ma komputer i go podłączał. Rozmawiałem z nim dziś , będzie dalej poszukiwał. To jest auto mojego brata także nim nie jeżdziłłem, objawy tylko znam ze sprawozdania. O efektach poinformuje.
|
02.04.2007, 19:14 |
|
|
Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22 Lokalizacja: W-Wa Białołęka Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
|
piszesz ze czysciles przepustnice. a czy byla po czyszczeniu przeprowadzona jej adaptacja? mogles wymyc syfi zwiekszyla sie droznosc przewodow i sklad miesznaki i trzeba tez adaptacje przepustnicy zrobic.
_________________
|
18.04.2007, 11:40 |
|
|
Dołączył(a): 22.10.2006, 00:42 Lokalizacja: POZNAŃ Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
|
Robiłeś rozrząd w tej fabce bo może ci się przestawił albo ślizgnął o jeden zombek.
Te silniki lubią przestawić łańcuch.
Dodatkowo dodam że u mnie objawy były inne bo była nierówna praca na niskich obrotach jak robiłem docisk i rolke od rozrządu ale błędy były te same o ubogiej mieszance i też czyściłem przepustnice i nic to nie dawało.Sprawdż może to je to.
_________________ Bart
|
18.04.2007, 20:18 |
|
|
Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
Nie odpala silnik 1.2
Witam, mam Skode Fabie 1.2 z lipca 2009 i przejechane niecałe 1000 km. i mam z nią "mały" problem. W zeszłym tygodniu, kiedy przyszły wysokie mrozy, przestała działać! Dokładnie wyglądało to tak, że jednego dnia, przy odpalaniu, jeszcze silnik kręcił (ale nie odpalał), a przez kolejne dni już nie, zapalały się jedynie kontrolki na pulpicie. Świece zostały wymienione, ale problem nie znikł. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję, Aleksandra.
Ostatnio edytowano 05.02.2010, 08:18 przez Aleksandra, łącznie edytowano 1 raz
|
04.02.2010, 10:14 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Aleksandra, zasadnicze pytanie, akumulator jest dość dobrze naładowany? Do rozruchu potrzeba dużo prądu, dlatego mogła nie kręcić jak aku był za słaby. A kontrolki mogły świecić..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
04.02.2010, 10:21 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52 Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
|
Sądząc po dacie produkcji samochód ma gwarancję więc wezwać lawetę z ASO i się nie martwić
|
04.02.2010, 10:25 |
|
|
Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
Z akumulatorem nie było żadnego problemu. A do napisania na forum skłonił mnie właśnie serwis. Panowie z serwisu po pierwszych testach powiedzieli, że to nie jest wina świec na 100% i że jest jakaś inna przyczyna, a teraz twierdzą, że to świece były złe.... może jakieś inne sugestie.
|
04.02.2010, 16:31 |
|
|
Dołączył(a): 18.10.2009, 12:44 Lokalizacja: Mysłowice Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
|
lipca 2009
i 1k przejechane to nie świadczy że dużo robisz na rok
powiedz nam lepiej jak długo auto stało na tych mrozach, bo mi się wydaje że najprawdopodobniej wina akumulatora
bo świece nie powinny siadać w tak nowym aucie
_________________
|
04.02.2010, 16:46 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36 Lokalizacja: Pabianice Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
|
aspyr napisał(a): 1k przejechane
No nie da się ukryć, że nie jest to duży przebieg (chyba, że miało być 10000).
Jeśli samochód zbyt dużo nie jeździł przed mrozami i w trakcie, albo jeździłaś krótkie odcinki, to akumulator nie był do końca naładowany i nie mógł ukręcić.
Poza tym w czasie dużego mrozu przed uruchomieniem samochodu warto na parę (naście) sekund włączyć np światła - potem łatwiej zapalić.
Mój też odmówił posłuszeństwa w tym roku (a jeżdżę codziennie). Trochę pokręcił i zdechł - zaczęły migać kontrolki. Kiedy podjechałem drugim, żeby pożyczyć prądu, odpalił bez problemu (i bez pożyczania).
Na drugi dzień zacząłem od włączenia świateł - zapalił od razu.
_________________ F2 COMBI LPG
|
04.02.2010, 18:28 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
K_Tomek napisał(a): aspyr napisał(a): 1k przejechane No nie da się ukryć, że nie jest to duży przebieg (chyba, że miało być 10000). Jeśli samochód zbyt dużo nie jeździł przed mrozami i w trakcie, albo jeździłaś krótkie odcinki, to akumulator nie był do końca naładowany i nie mógł ukręcić. Poza tym w czasie dużego mrozu przed uruchomieniem samochodu warto na parę (naście) sekund włączyć np światła - potem łatwiej zapalić. Mój też odmówił posłuszeństwa w tym roku (a jeżdżę codziennie). Trochę pokręcił i zdechł - zaczęły migać kontrolki. Kiedy podjechałem drugim, żeby pożyczyć prądu, odpalił bez problemu (i bez pożyczania). Na drugi dzień zacząłem od włączenia świateł - zapalił od razu.
DOkłądnie, skoro taki mały przebieg, krótkie odcinki nie są dobre, aku nie zdaży sie doładować..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
04.02.2010, 20:01 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36 Lokalizacja: Pabianice Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
|
W Twoim przypadku wyjściem mogłoby być podładowywanie akumulatora przy dłuższych postojach.
Albo obowiązkowe "spacery" doładowujące, tak z pół godzinki jazdy co kilka dni.
_________________ F2 COMBI LPG
|
04.02.2010, 21:14 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
K_Tomek napisał(a): Albo obowiązkowe "spacery" doładowujące, tak z pół godzinki jazdy co kilka dni.
Mogę zostać takim kierowcą Aleksandry.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
05.02.2010, 00:48 |
|
|
Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
Nie, miało być 1573 km, dokładnie. A samochodem było tak: pierwszego dnia wogóle nie odpalił, ale silnik kręcił, drugiego dnia też nie chciał odpalić nawet z pożyczyczonym prądem, trzeciego dnia po południu po wielkich problemach zapalił, a czwartego zdechł całkowicie. A obowiązkowe "spacerki" były codziennie, niedaleko ale ta godzina jazdy zawsze była.
|
05.02.2010, 08:36 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Najlepiej jakby był ten akumulator i to po jego stronie leżał ten defekt. W najgorszym wypadku przeskoczył rozrząd
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
05.02.2010, 08:44 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36 Lokalizacja: Pabianice Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
|
Aleksandra napisał(a): Nie, miało być 1573 km No to inna rozmowa. sebasuperb napisał(a): Najlepiej jakby był ten akumulator Właśnie tak. Ale skoro auto na gwarancji to zadariusz1 napisał(a): ... wezwać lawetę z ASO i się nie martwić
Ty masz mieć sprawne auto, a ASO ma Ci je naprawić.
_________________ F2 COMBI LPG
|
05.02.2010, 12:59 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|