|
|
Teraz jest 26.06.2024, 00:30
|
[F1] Przeróbki w Naszych autach
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Przeróbki w Naszych autach
No własnie myślę, że to dobre mijsce do opisywania przeróbek jakie poczyniliśmy w swoich turbognojkach.
Mile widzane są również zdjęcia wraz z komentarzem.
|
07.09.2005, 13:44 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
I najlepiej jeszcze poprzec to wykresem z hamowni.
Ja swoje zmiany wypiszę troszkę później bo akurat jestem w trakcie modyfikacji.
|
07.09.2005, 13:57 |
|
|
Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17 Lokalizacja: Warszawa Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
To moja Fabia RS
Wg. producenta miało być 130KM i 310Nm oraz 9.5s do setki...
a było tak:
osiągi również nieco sie różniły - po pomiarach okazało się, że 100km/h osiąga w 8.1s a 400m w 16.2s, czyli bardzo przyjemnie... co potwierdziło opinię innych właścicieli ASZów, że ich auta jeżdżą szybciej niż fabryka chciała
Tak natomiast wygląda to po drobnej modyfikacji CompSportu:
pomimo niezbyt dużego przyrostu (ograniczonego głównie SMICem) osiągi zmieniły się bardzo odczuwalnie: 0-100km/h: 7s; 400m: 15.2s (potwierdzone na zawodach SSS - 15.16s)
CDN
_________________ . Jarek
|
07.09.2005, 17:36 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59 Lokalizacja: Warszawa Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
_________________ Skoda Fabia JOY EDITION
|
08.09.2005, 09:34 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Misiek Twoja to nie Fabia
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
08.09.2005, 12:37 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Pięknie.
Szkoda że Fabi RS nie ma w nadwoziu kombi:(
|
08.09.2005, 22:48 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
No to tera ja
zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód
silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Ostatnio edytowano 14.09.2005, 11:10 przez McsEb, łącznie edytowano 1 raz
|
14.09.2005, 09:08 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
brakuje obrazka "kopara opadla" 180kucy w fabi a spalanie takie jak ma moj benzyniak...
chyba uruchomie projekt TDi
|
14.09.2005, 09:12 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
To ja juz zbieram kaske na taka modyfikacje silnika
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
14.09.2005, 09:28 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.
|
14.09.2005, 16:44 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
McsEb napisał(a): wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.
Ok. Dzieki za wskazanie kierunku przerobek ..juz wystawiłem swoja swinke skarbonke i zaczynam odkladać
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
14.09.2005, 18:35 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
McsEb napisał(a): No to tera ja zawieszenie: Sprężyny Eibach Amortyzatory Bilstein B8 rozpórka kielichów przód silnik: Pompki 130PD Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec Turbo od ARL Kolektor dolotowy 130PD FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni) EGR out bajeranckie zegary (turbo, temp oleju, volt) by Oddi i wyszło to: Obrazek
|
14.09.2005, 19:37 |
|
|
Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17 Lokalizacja: Warszawa Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
|
McsEb napisał(a): No to tera ja zawieszenie: Sprężyny Eibach Amortyzatory Bilstein B8 rozpórka kielichów przód silnik: Pompki 130PD Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec Turbo od ARL Kolektor dolotowy 130PD FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni) EGR out bajeranckie zegary (turbo, temp oleju, volt) by Oddi i wyszło to: Obrazek
Pieknie wyszło, ciekawe jak bardzo mmnie złoisz Fmic czyni cuda... 30 stopni, rewelacja.
Byle do wiosny
EDIT: jedziesz na Bemowo? Powinna paść 14stka
_________________ . Jarek
|
14.09.2005, 20:52 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
No ładnie, nie będę się rozpisywał bo wynik mówi wszystko
ale może się zapytam co ze sprzęgłem
365 na obciązeniu to dużo za dużo jak na to co siedzi w ATD
|
14.09.2005, 21:06 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Yarek: FMIC to podstawa Na Bemowie bede ale nie bede jechał.
Uki: sprzegło wytrzymuje spokojnie (choć zrobiłem na nim 120 tyś ), jak robilismy pomiar najpierw na Mastersowym programie okazało sie ze jest 350Nm przy 2000 , jeździłem tak długo i na szczescie nic nie było.
teraz 360 jest przy dopiero przy 2800 wiec nie jest źle
musze nauczyc sie ruszać jakos w miare bo auto chodzi teraz zupełnie inaczej
przy 1800 obr mam 260Nm wiec prawie seria i o to chodziło samochód już nie drży jak wcisne z dołu a i ładnie ciągnie. Jestem bardzo zadowolony.
|
15.09.2005, 06:15 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|