Teraz jest 20.09.2024, 04:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
[F1] Problem z płynem chłodniczym - szybko ubywa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 19.10.2009, 10:01
Posty: 42
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
Post 
A gdzie mniej więcej znajduje się pompa wody?


10.01.2010, 11:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Napędza ją ten sam pasek co napędza alternator, pompa jest u góry. Najlepiej zdjąć tą plastikową osłonę silnika i obejrzeć z tyłu silnika.


10.01.2010, 11:26
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Melkor,
A masz instalację gazową ?

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


10.01.2010, 17:17
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post przerobka ukl chlodzenia i nowy plyn = niedogrzany silnik
w szukajce nic ciekawego na ten temat nie ma, wiec opisze moj kolejny problem. otoz kiedys fabia miala gaz, nastepnie zostal on wymontowany, ale gazownicy pow usunieciu parownika, zamiast zaslepic wciecia w orginalne przewody chlodzenia po prostu zrobili mostek. teraz przy okazji wymiany czujnika temperatury, oraz plynu ja ow mostek usunalem, trojniki zastapilem dwiema rurkami. po odpaleniu silnik sie nagrzal, wskazowka temp poszla w gore, wentylator sie zalaczyl, potem uzupelnilem poziom plynu. na drugi dzien jadac w trase wskazowka prawie ze ani drgnela moze z 0,3mm i nic wiecej, a z nawiewow delikatnie cieple powietrze szlo, wszystkie weze wraz z chlodnica tak samo cieple, czy to wina termostatu? czy cos nie halo z tymi wezami teraz?


10.01.2010, 20:31
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Gdyby to była wina termostatu, to w trasie silnik i tak by się nagrzał prędzej czy później. Ja bym upatrywał problemu gdzieś w tym mostkowanym połączeniu.


10.01.2010, 20:41
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
K_Popiel napisał(a):
Gdyby to była wina termostatu, to w trasie silnik i tak by się nagrzał prędzej czy później. Ja bym upatrywał problemu gdzieś w tym mostkowanym połączeniu.


wiec te dwa weze ktore wychodza z nagrzewnicy byly ze soba polaczone. i ja to polaczenie wyrzucilem. gdyz kiedys w tym miejscu byl parownik, hmm ktos sie mnie pytal ze w ogole to dziwnie wyglada. bo u mnie stojac przed autem lewe wyjscie z nagrzewnicy idzie do termostatu, a prawe wyjscie na pompe, na krzyz jakby. to jest ok?


10.01.2010, 20:51
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Melkor, przejrzyj też tenn temat.. Ominąłeś go chyba
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=5394

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


10.01.2010, 20:58
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
GUZON,
Termostat nic innego

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


10.01.2010, 22:06
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
K_Popiel napisał(a):
Gdyby to była wina termostatu, to w trasie silnik i tak by się nagrzał prędzej czy później. Ja bym upatrywał problemu gdzieś w tym mostkowanym połączeniu.

w lecie nie przekracza 70 stopni na trasie a Ty chcesz zeby sie nagrzal przy tej pogodzie co teraz jest ?

_________________
1.8T 301HP


10.01.2010, 22:28
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Jak jest termostat walnięty to nawet latem na trasie się nie nagrzeje :smiley15:

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


11.01.2010, 06:32
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
No w sumie macie koledzy rację, na otwartym dużym obiegu i tych temperaturach co teraz nie ma szans się nagrzać.


11.01.2010, 10:01
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
lilo napisał(a):
Jak jest termostat walnięty to nawet latem na trasie się nie nagrzeje :smiley15:


czekalem na tego typu odpowiedzi

wiec wiem co robic.
THX


11.01.2010, 13:09
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
upusc plynu i wyjmij czujnik temp. wkladasz palucha i wyczujesz czy jest caly czy nie..

_________________
1.8T 301HP


11.01.2010, 14:13
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
mss napisał(a):
upusc plynu i wyjmij czujnik temp. wkladasz palucha i wyczujesz czy jest caly czy nie..


po zdjeciu czujnika zobaczylem ten bolec, oraz sprezyne od termostatu. Byl calkowicie rozsypany, wymienilem zgreda. Tak ogladajac stary termostat zauwazylem mala plamke majonezu na powierzchni, mam sie bac ze UPG siada? potem auto nie chcialo zapalic przez chwile chodzil jakby na 2 cylindrach, dymil jak glupi. po ponownym odpaleniu bylo ok ale wskazowka temp nie szla do gory, po zgaszeniu i odpaleniu wskoczyla od razu na ~90st i strasznie smierdzi za autem. jeszcze spojrze czy mi oleju przybywa bo po wymianie pompy plynu ubylo. A i potem po odpaleniu znowu wskazowka szla najpierw nizej, po kilku km jazdy szla w gore, zatankowalem, i to samo wlaczam zaplon, wskazuje 90st odpalam skacze powoli w dol, jak ruszam, spowrotem na 90 leci


16.01.2010, 17:55
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
GUZON, Podjedz do mnie mam vaga zobaczymy co ci tam nie gra i powiem co i jak mieszkasz zaledwie 70km od Będomina ZAPRASZAM :mrgreen:

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


16.01.2010, 23:56
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL