Teraz jest 20.09.2024, 05:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
[F1] Problem z płynem chłodniczym - szybko ubywa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 04.07.2009, 12:33
Posty: 25
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: fabia fresh+
Rok prod.: 2002
Województwo: lubelskie
Post czujnik poziomu cieczy
Witam
Podepne się pod temat. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić jaka bedzię reakcja mojej F1 na rozpięcie czujnika poziomu cieczy w zbiorniczku wyrównawczym i zdziwiłem się kiedy po przekręceniu stacyjki a potem odpaleniu silnika nie było żadnej reakcji czyli nie zaświeciła się kntrolka temp. i nie było 3 piknięć.Dodam iż sygnalizator dźwiękowy jest sprawny bo przy rezerwie paliwa dźwięk jest.
Czy może mi ktos to wyjaśnić lub naprowadzić gdzie może być problem


18.11.2009, 19:42
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam, nie bede zakladal nowego tematu, spytam tu:
niestety mam do wymiany pompe wody, na stronce "sklep tychy" znalazlem 2 pompki, o tych samych nr, lecz w roznych cenach, tu pytanko, czy ktoras czesc to zamiennik?

http://skoda.wtychach.pl/products.php?g ... kind=16156

http://skoda.wtychach.pl/products.php?g ... kind=13746

czy lepiej kupic ze str. skodasklep? zalezaloby mi na oryginale...


01.01.2010, 14:06

Dołączył(a): 19.10.2009, 10:01
Posty: 42
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
Post Problem z płynem chłodniczym
Witam, mam problem czytałem tematy podobne na forum ale zbyt połapać się nie moge, jakiś miesiąc temu zauważyłem ubytek płynu, więc dolałed do poziomu max. teraz płyn znajduje się jakieś 1,5 cm pod wskaźnikiem min. :/ czy nie powinna sie zaświecić jakaś kontrolka chociażby? auto nagrzewa się normalnie wskazówka dochodzi do środka i jest ok, raz na miesiac w ciągu dnia robie 600 km i nie było problemów, myślałem że to uszczelka pod głowicą ale podobno tego objawem byłoby masełko pod korkiem od oleju, ale nic takiego nie ma :/ wycieków nie widać. Poradźcie proszę


02.01.2010, 13:32
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.01.2009, 18:57
Posty: 410
Podziękował: 4
Pomógł: 16

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: PRQ - 6b.
Samochód: Skoda Fabia III STYLE
Rok prod.: 2015
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post 
hmm czy powinna no chyba już powinna pamiętam czasy jak miałem Fabie I to już się zapalało może jeszcze troszkę brakuje do poniżej czujnika.

Co do masełka pod korkiem umowna sprawa miałem uszczelkę pod głowicą rozwaloną, a masełka nie było tylko płyn mi uciekał. :)

Przed takim krokiem jednak bym podstawił coś pod auto i posprawdzał czy jednak gdzieś na chłodnicy się nie skrapla lub kapie. Najlepiej z kanału i obserwować i oczywiście na gorącym aucie. Jeżeli mała dziurka, można jeszcze jeszcze uszczelnić tymi preparatami co się wlewa lub wsypuje do płynu chłodniczego.

Niby nikt nie poleca z mechaników, ale ja u siebie w drugim aucie w fiacie zastosowałem i jestem zadowolony 12zł pomogło zamiast nowej chłodnicy a wiadomo, że to nie taki mały koszt.

Powodzenia w szukaniu wycieku.


02.01.2010, 16:59
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18
Lokalizacja: Tychy
Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
Post 
Witaj Melkor,
Jeśli nie masz masełka pod korkiem i jak sądze nie masz instalacji LPG a uszczelka pod głowicą jest OK to nasówa mi się na myśl:
NIeszczelna obudowa termostatu lub nieszczelna chłodnica zerknij na te elementy gdy silnik jest zimny i czy nie masz tam jakiś opocin lub wycieków.
Płyn G 12 szybko odparowywuje na ciepłym silniku.

_________________
Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin


02.01.2010, 17:01
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Melkor, poprostu trochu płynu zostaje w obiegu, zanim on zleci to nie moment. A jak po jeździe odkręciłbyś korek wlewu to podniósł by się poziom, tylko uważaj bo może Cię poparzyć... Sprawdzałeś na zimnym silniku czy ciepłym?
I jeszcze jedno, jak zalewany był wcześniej płyn, odpowietrzany miałeś układ chłodzenia? Jeśłi nie to może też nie pokazywać faktycznego poziomu..
btw mogłeś się podpiąć pod podobny temat :-/

[ Dodano: 2010-01-02, 17:49 ]
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ght=wyciek możesz też zerknąć

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


02.01.2010, 17:45
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2009, 10:01
Posty: 42
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
Post 
A więc stan płynu chłodniczego sprawdzałęm na zimnym silniku, mam założoną instalacje LPG, sprawdzałem wycieków nie ma :/ wcześniej jak dolewałem płyn to strzykawką wyciągnąłem to co jest w zbiorniczku i dolałem do max.


02.01.2010, 18:12
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Melkor, a nie ma wycieków, obbadałeś pompę wody, zdarzją się wycieki po pewnym przebiegu..

[ Dodano: 2010-01-02, 22:29 ]
Widzę że masz LPG, może Cie naprowadzi cos..

Arek... napisał(a):

Jako, że na podanym w temacie "płynie chłodzącym" zjadłem zęby, chciałbym się podzielić moimi wiadomościami na temat cieknącego płynu.

Początkowo jak zauważyłem cieknący płyn, pierwsze co usłyszałem to " uszczelka pod głowicą nic innego, to typowe dla tego rzutu fabii, wymienic i po problemie". Jednak pomyślałem sobie odrazu będą mi rozbierac silnik :???: ? średnio mi się to podoba. Po pewnym czasie dolewania w garaży po dłuższym postoju zauwarzylem plamę. Położyłem sie pod samochodem i zauwazyłem ze cieknie na tzn "króćcu chłodnicy", Nic tylko wziąłem klucz i dokręciłem. Problem częściowo ustał, ale po pewnym czasie znów Fabia mi mówi, że płynu jest mało. Pojechałem do zaprzyźniajonego mechanika i on zauwarzył, że ubutek jest na trójnikach, tak gdzie wcinałi sie w układ chłodzenia ci od instalacji gazowej, Dokręcił w wszystko gra. Dodatkowo jak byłem ostatnio na przeglącznie LPG to minimalnie bylo widać, że cieknie gdzieś w okolicy filtra gazu. Na chwile obecną problemu nie ma
8-)
Z tego tematu

Przejrzyj od tego posta do końca, piszą chłopaki o LPG i ubytkach..

lukasz0406 napisał(a):
A czy twoje autko posiada LPG, jesli tak to sprawdz też te gumowe przewody i trujniki parownika może gdzieś tam jest przyczyna.

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


02.01.2010, 22:21
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Zobacz czy masz suchą chłodnicę na zimnym silniku, jak mokra to znaczy , że się rozszczelniła.

Miejsca wycieku płynu chłodzącego najlepiej widać na zimnym silniku, po odparowaniu płyn powinien pozostawiać kolor barwnika w miejscu wycieku.


02.01.2010, 23:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
obie. HEPU na pewno lepsza. nie spinaj sie na oryginal bo zamienniki naprawde daja rade.

_________________
1.8T 301HP


03.01.2010, 10:54
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
pytanko odnosnie ukl chodzenia, moje auto za czasow szwagra mialo inst lpg, po kupnier go przeze mnie dalem ja usunac, i gazownicy zamiast usunac calkowicie weze od chlodzenia parownika poprostu je polaczyli, czy to moze wplywac teraz na szybkosc nagrzewania sie auta? taki mostek

i jeszcze jedno pytanko, jak odpowietrza sie fabie po wlaniyu plynu?


04.01.2010, 18:53

Dołączył(a): 19.10.2009, 10:01
Posty: 42
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
Post 
Nie no Panowie opadam z sil, wczoraj przejechałem trase z gdańska do Przemysla dzis patrze na zbiorniczek i wskazuje poziom płynu jakieś 1,5 cm oponiżej kreski min> :/ żadna kontrolka sie nie świeci, pod autem sucho, oleju nie przybywa już nie mam pojęcia dlaczego mi ubywa ten płyn, jak skończyłem jazde wczoraj to otworzyłem maskę i zobaczyłem że w ogóle wentylator się nie kręci, więc chyba cos jest nie tak prawda


10.01.2010, 07:35
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Powiedz mi czy ten płyn schodzi tylko do tego poziomu co mówiłeś czy też potrafi całkowicie zniknąć ze zbiorniczka ?

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


10.01.2010, 08:40
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2009, 10:01
Posty: 42
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
Post 
Wiesz nie sprawdzałem czy schodzi jeszcze niżej z tydzień temu gdy tak zszedł to dolałem do min. a dziś dalej jest poniżej :/ ale dlaczego kontrolka sie nie świeci i wentylator nie kręci


10.01.2010, 10:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Kontrolka nie zaświeci się jeżeli poziom płynu zejdzie poniżej minimum, ale dopiero wtedy gdy płynu będzie już tak mało, że elektrody w zbiorniku nie będą już w nim zanurzone, czyli zbiornik będzie prawie pusty. Sprawdzałeś cy płyn Ci nie ucieka z okolic pompy wody ? Wentylator też ma prawo się kręcić, ponieważ poziom płynu w silniku i w układzie jest OK.


10.01.2010, 10:29
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL