Silniki Diesla TDI (o ile nie zaznaczono inaczej):
VP - zasilane pompą
PD - zasilane pompowtryskiwaczami
AGP - 1.9 SDI - 67KM (133Nm) - wolnossacy diesel
AQM - 1.9 SDI - 67KM (133Nm) - wolnossacy diesel
ALH - 1.9 VP - 90KM (210Nm) [118/285 ]
AGR - 1.9 VP - 90KM (210Nm) [118/285 ]
AHF - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [148/303 ]
ASV - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [148/303 ]
[glow=red]ATD - 1.9 PD - 101KM(240Nm) [140/320 ] [/glow] w naszych fabiach
BKC - 1.9 PD - 105KM (250Nm) [140/320 ]
BJB - 1.9 PD - 105KM (250Nm) [140/320 ]
ASZ - 1.9 PD - 130KM (310Nm) [165/400 ]
ARL - 1.9 PD - 150KM (320Nm) - nie stosowany w Octavii, ale czesto do tuningu
wykorzystuje sie z niego podzespoly [185/420 ]
BKD - 2.0 16V PD - 140KM (320Nm) [170/400 ]
Silniki BKC,BJB i BKD sterowane nowym komputerem sterujacym EDC-16
Silniki benzynowe:
AMD- 1.4 - 60KM (120Nm)
AKK - 1.4 - 75KM (126Nm)
AXP - 1.4 - 75KM (126Nm)
AEE - 1.6 - 75KM (135m)
AEH - 1.6 - 100KM (145Nm)
AKL - 1.6 - 100KM (145Nm)
AVU - 1.6 - 102KM(148Nm)
1.6 FSI - 115KM (155Nm)
AGN - 1.8 20V - 125KM
AGU - 1.8T 20V - 150KM (210Nm) turbo K03 do roku '01
AUM - 1.8 T 20V - 150KM (210Nm)
ARX - 1.8 T 20V - 150KM (210Nm) model 4x4
ARZ - 1.8 T 20V - 150KM (210Nm)
AUM - 1.8 T 20V - 150KM (210Nm) facelifting po '01
AUQ - 1.8 T 20V - 180KM (235Nm) model RS
AQY - 2.0 - 115KM (170Nm)
AZJ - 2.0 - 115KM (170Nm)
APK - 2.0 - 115KM (170Nm)
W nawiasach na koncu przewidywane, możliwe przyrosty mocy i momentu obrotowego. Czesto uzyskanie takiego momentu obrotowego (powyzej 370-380 Nm) pociaga za soba inne modyfikcja niz tylko sterownik silnika.
Zaczerpnięte z octavia forum
_______________
edit by kros:
to silniki ogólne dla grupy VAG, te montowane w fabiach znajdziecie
tutaj