Teraz jest 26.06.2024, 05:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Czipki 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 07.02.2005, 13:19
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Post Czipki
Czipowanie. Czy to ma sens ?

http://www.talavana.cz/chip/00001.html

_________________
kąbi


11.03.2005, 14:04
Zobacz profil
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:34
Lokalizacja: ......
Posty: 1054
Zdjęcia: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia
Rok prod.: 2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
HM 44 na 53 kW hm...za taka cene w czym to w jenach mexykańskich? ;-)

_________________
:ruch: Forever FabiaClub.... :ruch:


11.03.2005, 14:32
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 07.02.2005, 13:19
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Post 
RoleX napisał(a):
HM 44 na 53 kW hm...za taka cene w czym to w jenach mexykańskich? ;-)



w koronach szeskich. :mrgreen:

_________________
kąbi


11.03.2005, 14:41
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Przy 1.4 mpi z 60 KM na 72KM i moment 118nm na 128...

Wydaje mi sie ze w jezdzie znaczacej roznicy nie czuc, ale wedlug mnie przy tym silniku liczy sie kazdy KM :-)


13.03.2005, 00:05

Dołączył(a): 27.01.2005, 14:51
Lokalizacja: Rumia
Posty: 324
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Octavia II 1.9TDI/ Fabia I 1.4
Województwo: pomorskie
Post Re: Czipki
oizo napisał(a):
Czipowanie. Czy to ma sens ?

http://www.talavana.cz/chip/00001.html


Ma sens.
Ja jednak nie kupowałbym czipa gdzieś daleko, tylko poszukałbym w okolicy kogoś, kto to robi od dłuższego czasu.

Np. w trójmieście Bosch serwis w Chwaszczynie (o którym juz wspominałem), w Warszawie Masters.
W cenie masz dwie wizyty na hamowni, gdzie sprawdzają przyrost mocy i jakby były problemy to jest zawsze do kogo uderzyć.

_________________
Fabia Kombi 1.4 16v Ambiente


13.03.2005, 10:23
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:47
Lokalizacja: TUSZYN
Posty: 268
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Roomster
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
Post 
Nio wlaśnie kto w wawce zajmuje sie takimi modyfikacjimi??? Czy warto inwestować w 1.4 16v???? Jaki przyrost mocy mozna osiagnąć???

_________________
We flocie także FABIA 1.2 TSi, OCTAVIA III 1.4 TSi oraz YETI 1.4 TSi


13.03.2005, 13:05
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Tez sie zgadzam bo wrazie jakis problemow nie ma sensu jechac znowu do czech :) i tracic coraz wiecej kasy a moze ktos ma cenniki z tych dwoch firm ?? co robia takie tuningi :)[/list]


13.03.2005, 13:07

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wejdż na strone master tuning 8)


13.03.2005, 13:33

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Masters albo VTG alboo nie wiem czy pamietacie na forum fcp wam dawalam link do serwisu skody ktory wysyla do czech - chyba Sinclan


13.03.2005, 18:27

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
wejdcie na strone www.upsolute.pl
tam mozna podejrzec ile i z czego wykrecic mozna na chipie - osobiscie to jestem sceptykiem bo dane ktore przedstawiaja na stronie to fabryka + teoria.
lepiej te 2000 zainwestowac w 1.8 T :D bedzie na pewno odczuwalny przyrost mocy.


14.03.2005, 08:33

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Ale w polsce jeszcze nei ma chipa do 1.2 12V, a tu jest i to za jakie male pieniadze. Mocy moze nie daje ale za to jak moment obrotowy skoczyl. Jak myslicie oplaca sie taki chip do 1.2?? co daje taki wzrost momentu??


14.03.2005, 09:33

Dołączył(a): 27.01.2005, 14:51
Lokalizacja: Rumia
Posty: 324
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Octavia II 1.9TDI/ Fabia I 1.4
Województwo: pomorskie
Post 
zygus napisał(a):
Ale w polsce jeszcze nei ma chipa do 1.2 12V, a tu jest i to za jakie male pieniadze. Mocy moze nie daje ale za to jak moment obrotowy skoczyl. Jak myslicie oplaca sie taki chip do 1.2?? co daje taki wzrost momentu??


Po pierwsze, moc silnika jest wartością teoretyczną wyliczaną na podstawie momenty obrotowego, prędkości obrotowej i jeszce kilku wartości.

W codziennym użytkowaniu ważniejszy jest moment obrotowy. Jak pewnie pamiętasz z fizyki jeden niutonometr jest to przesunięcie jednego kilograma o jeden metr w ciągu jednej sekundy.

W przypadku tego wykresu, widać, że silnik będzie minimalnie lepiej ciągnął już od niskich obrotów.
Charakterystyka silnika pozostała taka sama.

_________________
Fabia Kombi 1.4 16v Ambiente


14.03.2005, 09:45
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
W wolnossącym silniku IMHO szkoda kasy i zachodu - poprawne zestrojenie tego na hamowni to cena w granicach 1500-2000 tysięcy złotych - a kupowanie czipa bez hamowania auta mija sie z celem - kazde autko jest ciut inne od tego samego egzemplarza i w jednym czip moze dzialac lepiej a w drugim gorzej. Uwazam, ze za ta kase warto lepiej zrobic obrobke potocznie zwana GT u p. Chojnackiego.


29.03.2005, 06:51

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
chce kupic tego cipa do 1.2 12v gdzie mozna go załatwic


29.04.2005, 12:03
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
:czerwona:

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


28.11.2008, 07:32
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL