Teraz jest 04.05.2024, 14:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
[F2] F2 co mnie w niej wkurza 
Autor Wiadomość
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
owoc napisał(a):
tą pogodę jak teraz to nie udalo mi się jeszcze ani razu porządnie umyć tylnej szyby

a poczynili jakieś modyfikacji wględem F1? Nie reguluje się?


19.12.2008, 23:23
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
cosmos napisał(a):
krzych_b napisał(a):
złe rozmieszczenie przycisków klaksonu na trójramiennej kierownicy

jeśli masz trójramienną kierę to zapewne z pakietu sport. u mnie wystarczy delikatne naciśnięcie lewej/prawej krawędzi pokrywy poduchy i trąbi.. walnięcie w środek też działa. czego jeszcze oczekiwać?


Właśnie że nie delikatne... Już się zdecydowałem, że najszybciej walnąć w środek... Pewnie konstruktor tak robił...
Może mam za krótki kciuk :crazy:

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


20.12.2008, 08:52
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.07.2008, 20:02
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia II Combi Joy Red Flamenco
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
Post 
kros napisał(a):
owoc napisał(a):
tą pogodę jak teraz to nie udalo mi się jeszcze ani razu porządnie umyć tylnej szyby

a poczynili jakieś modyfikacji wględem F1? Nie reguluje się?


Szczerze nie sprawdzalem. Musze to sprawdzić :mrgreen:

_________________
Fabia II Combi Joy & P 206 1.4 HDI


20.12.2008, 14:36
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 05.11.2007, 22:50
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 64
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Active
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post 
Ostatnio przejechałem kilkaset km zastępcza F2 1.2HTP (70km). Co mi się nie podobało to:
1. Brak wskaźnika temperatury silnika !!! - bardzo ważne jak dla mnie szczegolnie w silnikach z turbiną
2. Rozmieszczenie elementów deski rozdzielczej dużo gorsze niż w F1 (reg. nawiewu, reg. poziomu swiateł, itp)
3. Stuki dochodzące z prawej strony zawieszenia - auto miało przebieg 8kkm

Poza tym bardzo fajne auto - dużo ładniejsze od F1 :)

Pomimo że moc taka sama jak w moim Tdi to komfort jazdy, dynamika, spalanie dużo gorsze. Przy podobnym stylu jazdy spalanie +1,5-2l w porównaniu z Tdi.

PS. Wielkość lusterek zewnętrznych rewelacja - szczególnie prawe :)


Ostatnio edytowano 20.12.2008, 22:41 przez zolw, łącznie edytowano 1 raz



20.12.2008, 21:35
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
zolw napisał(a):
Pomimo że moc taka sama jak w moim Tdi to komfort jazdy, dynamika, spalanie dużo gorsze. Przy podobnym stylu jazdy spalanie +1,5-2l w porównaniu z Tdi.


Nie żebym się czepiał, ale w końcu jednostka benzynowa jest bez doładowania, a co za tym idzie inna charakterystyka. Jak już porównywać to turbo benzyna - turbo disel albo wolnossące benzyny/disle. Wiem, że Fabia na razie nie posiada takiego silnika (benzyzna doładowana), ale w mojej opini ale to troche dziwne porównanie.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


21.12.2008, 21:12
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 05.11.2007, 22:50
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 64
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Active
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post 
Wspólnym mianownikiem dla porównania jest moc - taka sama w obu silnikach.
Ps. Po ostatnich roszadach z cenami ropy zastanawiałem sie że może powinienem kupić benzynę ale kilka kilometrów takim autem utwierdziło mnie w przekonaniu że jednak dobrze wybrałem.


21.12.2008, 21:36
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.07.2008, 10:18
Lokalizacja: Jasło
Posty: 363
Podziękował: 14
Pomógł: 23

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: F2 - Red Flamenco
Rok prod.: 2008/2009
Województwo: podkarpackie
Post 
zolw, Pewnie ze dobrze wybrales, po zrobieniu ponad 100 tys. km przebiegu zwroci Ci sie ten TDi w porownaniu do 1.2 70KM. Gratuluje :)

Prosze nie porownuj tak samochodow. Pisz co Ci sie nie podoba i tyle.

Ostatnio spotkalem na parkingu goscia (akwizytor) z Fabia 2 wlasnie 70KM w wersji classik. Stanalem kolo niego, wreszcie wsiadl i zapalil silnik :sciana: normalnie zalamka. Huk jak w traktorze. Kurcze naprawde nieprzyjemny klekot. Nie wiem jak w srodku, bo nie jechalem ale naprawde porazka przy zewnetrznych wrazeniach. :crazy:

_________________
Pozdrawiam :) Jeżdżę na gazie, ale nie C2H5OH, tylko LPG :)


22.12.2008, 13:01
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
No to kolejne odkrycie.

Zakładałem na chwilę koła z letnimi oponami, żeby zobaczyć czy zimowe hałasują, czy co innego i odkryłem klucz do kół VW :sciana:
- tragedia - nie dość że krótki i po dociągnięciu przy wymianie u oponiarza kluczem dynamometrycznym nie dało się odkręcić śrub bez przedłużki, to jescze zrobiony z rurki, której koniec wrzyna się w rękę mimo rękawiczek.

Nie wyobrażam sobie wymiany koła w trasie tym kluczem.

Za to lewarek bardzo przyjemny - ruchoma stopka powoduje, że nie trzeba się martwić, że się ześlizgnie na betonie.

_________________
F2 COMBI LPG


22.12.2008, 15:15
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.01.2008, 20:37
Lokalizacja: opolskie
Posty: 217
Zdjęcia: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Samochód: fabia II STYLE
Rok prod.: 2007
Województwo: opolskie
Post 
Dig Dug napisał(a):
Fabia 2 wlasnie 70KM w wersji classik. Stanalem kolo niego, wreszcie wsiadl i zapalil silnik :sciana: normalnie zalamka. Huk jak w traktorze.

Ja tam bym z tym hukiem nie przesadzał traktor jednak jest głośniejszy :smiley15:
Może miał urwany tłumik, bo w moim odczuciu jest całkiem znośnie.

_________________
U mnie BYŁY do nabycia NALEPKI KLUBOWE

PACCO


22.12.2008, 16:47
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post 
Silniki z systemem popowtryskiwaczy to jedne z głośniejszuch diesli, jak nie najgłośniejsze (chodzi o auta osobowe oczywiście). Dużo cichsze sa diesle na pompie a w systemie CR sa już cichsze od benzynki ;) aby mróczą ;)

Jeśli w F2 jest taki sam klucz do kół jak w F1 to w miare sie nim odkręca - bynajmniej nienarzekam. A to, że po "oponiarzu" nie można odkrecić koła słyszałem już nie raz :) bo oni nie mają przy dokręcaniu pewnej dozy nieśmiałości ;)

_________________
Pozdrawiam
Paweł


22.12.2008, 21:38
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 08.07.2008, 10:18
Lokalizacja: Jasło
Posty: 363
Podziękował: 14
Pomógł: 23

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: F2 - Red Flamenco
Rok prod.: 2008/2009
Województwo: podkarpackie
Post 
pacco, Mi chodzilo o diesla. :D Kolega mial Seata z benzyna 70KM i bylem w szoku jak jezdzi. Oczywiscie na plusa, chociaz troche glosniejszy od 4 cylindrowcow.

_________________
Pozdrawiam :) Jeżdżę na gazie, ale nie C2H5OH, tylko LPG :)


24.12.2008, 14:30
Zobacz profil

Dołączył(a): 29.04.2007, 20:41
Lokalizacja: Łódź
Posty: 165
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Dig Dug napisał(a):
Ostatnio spotkalem na parkingu goscia (akwizytor) z Fabia 2 wlasnie 70KM w wersji classik. Stanalem kolo niego, wreszcie wsiadl i zapalil silnik :sciana: normalnie zalamka. Huk jak w traktorze. Kurcze naprawde nieprzyjemny klekot. Nie wiem jak w srodku, bo nie jechalem ale naprawde porazka przy zewnetrznych wrazeniac

w środku nie dużo lepiej ja mam fabie prywatnie 1.2 ,ale mam przyjemność jeżdżenia 1.4 tdi i na pewno mniej pali może troszkę bardziej elastyczny ale za to klekot i wibracje takie że czar pryska(1.2 tez V8 nie jest)
a co do F2 miałem ostatni przyjemność przejechania kilku set kilometrów 1.2(70KM) kombi, autko miało 400km i w zawieszeniu coś pukało ja mam 30tyś i nic takiego nie słychać, jedyny pozytyw jaki zauważyłem to praca skrzyni biegów jak by lepsza ale może to dlatego ze nówka sztuka??

_________________
SKODA FABIA 1.2 12v Mint 2007


24.12.2008, 22:18
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.01.2008, 20:37
Lokalizacja: opolskie
Posty: 217
Zdjęcia: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Samochód: fabia II STYLE
Rok prod.: 2007
Województwo: opolskie
Post 
Dig Dug napisał(a):
pacco, Mi chodzilo o diesla. :D

No teraz to rozumiem :mrgreen: , ostatnio jakiś ciężko myślący jestem ???
Mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem :hysterical:

_________________
U mnie BYŁY do nabycia NALEPKI KLUBOWE

PACCO


25.12.2008, 12:14
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 19.10.2007, 10:26
Lokalizacja: Białystok
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia II combi style
Rok prod.: 2008
Województwo: podlaskie
Post 
Dig Dug napisał(a):
Kurcze naprawde nieprzyjemny klekot. Nie wiem jak w srodku, bo nie jechalem ale naprawde porazka przy zewnetrznych wrazeniach


Ten silnik ( 1.4 tdi)jest naprawdę nieprzyjemny i ktoś kto jeżdził wcześniej benzyną z wysoką kultura pracy bedzie się długo przyzwyczajał a możliwe że się nigdy nie przyzwyczai.
Ja do klekotu już trochę przywykłem, najbardziej dobijają mnie wibracje przy przyśpieszaniu i stałej dość niskiej prędkosci, nie pamiętam pewnie ok 50-70 potem jest troche lepiej.

Mój wniosek ktoś kto jeżdził wcześniej benzyną 16V która jakoś tam jeździ moze się przesiaśc tylko i wyłącznie na 1.9 tdi bo na 1.4 będzie bardzo rozczarowany kultura pracy. Poza tym wersja 70KM, a taką obecnie posiadam wcale nie ciągnie, tdi to troche powinno inaczej przyśpieszać.

_________________
poprzednio była BBY-1.4 16V 75KM combi comfort 2003


25.12.2008, 20:00
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post 
A czy jest ktos taki kto wczesniej jezdził F1 potem miał badz otarł sie o F2 i bardziej podchodziła mu F1 od F2?
Mam jeszcze takie pytanko czy F2 jest gorzej wyciszona od F1?

_________________
Pozdrawiam
Paweł


29.12.2008, 20:48
Zobacz profil Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL