Jak ustawisz prędkość wiatraka na 3 lub 4 to przy zamkniętym obiegu ewidentnie słychać że powietrze dmucha z oporem. Jeżeli masz tylko nieświecącą diodę to usłyszysz różnicę kiedy się obieg przełącza z zamkniętego na otwarty. Natomiast jeżeli masz awarię i obieg cały czas działa tylko w jednej pozycji to nie mając porównania może być ciężko wyczaić skąd dmucha, wtedy możesz ewentualnie spróbować na węch
Np. włącz spryskiwacz (jeśli masz jakiś pachnący/śmierdzący) to gdy powietrze leci z zewnątrz zapach płynu szybko pojawia się w kabinie. Ewentualnie jakimś innym pachnidłem psiknij w kratki na podszybiu a ktoś inny w zamkniętym aucie złapie sztacha
Przy zamkniętym obiegu szybko parują szyby - to też jest jakis wyznacznik
W autach z klimą przy wrzucaniu wstecznego też się obieg zamyka ewentualnie tego też możesz spróbować czy jest jakaś zmiana w pracy wiatraka