Teraz jest 25.04.2024, 18:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 507  Następna strona
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź 
Autor Wiadomość
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35
Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław
Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154

Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Pompa wspomagania? Czujnik skrętu w przekładni kierowniczej?

_________________
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę.
.


26.12.2017, 14:05
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2320
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post Re: Pas bezpieczeństwa
Będzie pasować pod warunkiem zachowania numeru części.
Lecz osobiście nie montowalbym elementów mających wpływ na moje bezpieczeństwo z niewiadomych źródeł (demontaż / allegro / inne "okazje" ).

Przy dokrecaniu należy zastosować nowe śruby i zachować moment dokrecenia.
To na prawdę jest ważne !



tapatalk

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


26.12.2017, 19:38
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 25.09.2012, 13:10
Lokalizacja: Kraków
Posty: 67
Podziękował: 20
Pomógł: 1

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Ciekawy problem
Witam,

Mam ciekawy i denerwujący problem , bo od kilku dni słyszę stukot od strony kierownicy. Jest on jednostajny i od niczego niezależny (w sensie przyspieszania i hamowania). Jak jechałem do mechanika , to słyszałem stukot przez ok. 10 min. a następnie ustał. Po przejechaniu paru kilometrów razem z mechanikiem stukot się nie pojawił. W następnym dniu kiedy jechałem do pracy nic nie było słychać , ale kiedy wracałem z pracy znowu stukot wrócił . Mechanik nic mi nie poradził bo stukotu nie słyszał i nie wie gdzie szukać przyczyny . Może ktoś spotkał się z podobnym problemem . Za pomoc z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam.

statyk


26.12.2017, 21:51
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.09.2016, 20:29
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BTS-1.6 16V 105KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2008
Województwo: dolnośląskie
Post Fabia 2 radio dance problem
Fabia kupiona już z radiem jvc. Dokupiłem radio dance i przejściówkę. Radio nie włącza się przez zapłon, tylko przez przycisk. Podświetlenie gaśnie po 10 min, ale dalej gra. Po pewnym czasie trzeba wpisywać kod. Proszę o pomoc
https://zapodaj.net/416cc920b868d.jpg.html
https://zapodaj.net/fda74ca2fd005.jpg.html


28.12.2017, 19:44
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35
Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław
Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154

Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
Post Re: Fabia 2 radio dance problem Help
Brakuje canów. trzeba je podpiąć i radio ożyje na nowo.
Jak coś to zapraszam do siebie do Brzegu i podepniemy odpowiednie kabelki.

_________________
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę.
.


28.12.2017, 20:08
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 02.05.2013, 11:32
Posty: 177
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: Fabia 2 radio dance problem Help
Nie uwierzysz ale mam ten sam problem. Auto kupione niedawno tylko że z oryginalnym radiem ale objawy identyczne. Jestem właśnie umówiony na wtorek do elektryka i zobaczę co poradzi.


29.12.2017, 09:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.05.2013, 11:32
Posty: 177
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: Ciekawy problem
Sprawdź jak stukot będzie to czy przy delikatnym naciśnięciu hamulca stukot ustaje. Miałem tak i okazało się że klocki były założone odwrotnie i obijały o tarcze. jednak stukot ten zwiększał swoją częstotliwość wraz ze wzrostem prędkości.


29.12.2017, 09:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 25.09.2012, 13:10
Lokalizacja: Kraków
Posty: 67
Podziękował: 20
Pomógł: 1

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Ciekawy problem
Lukasz , napisz czy zauważyłeś ten stukot zaraz po założeniu odwrotnie klocków , czy po jakimś czasie np. tydzień , dwa ? Pytam dlatego , że 2 grudnia mechanik wymieniał tarcze hamulcowe i klocki i przez 2 tygodnie jazdy nic nie stukało . Dopiero ok. 17 grudnia przy normalnej jeździe po mieście zaczęło najpierw stukać delikatnie a następnie głośniej. Trudno mi będzie przekonać mechanika , żeby sprawdził klocki w ramach gwarancji jeżeli nie słyszał stukotu.


29.12.2017, 14:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.03.2010, 14:21
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Posty: 380
Podziękował: 9
Pomógł: 12

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Skoda Fabia II
Rok prod.: 2014
Województwo: mazowieckie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
[F1] - 1.2 12v 2003r - Czy po czyszczeniu przepustnicy i adaptacji na zagrzanym silniku, normalne jest, że po wrzuceniu na luz gdy obroty powinny szybko spaść do tych ~700obr/min to zamiast tego zatrzymują się przy ~1300onr/min sekundę tak czekają i potem powoli schodzą na 700? Mija to po jakimś czasie? Przepustnica byłą nieziemsko zabrudzona.


29.12.2017, 16:41
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35
Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław
Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154

Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Pojeździj i obserwuj. Ale po czasie powinno to minąć.

_________________
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę.
.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Angel za ten post:
Kevio
30.12.2017, 10:56
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.03.2010, 14:21
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Posty: 380
Podziękował: 9
Pomógł: 12

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Skoda Fabia II
Rok prod.: 2014
Województwo: mazowieckie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
[P] Czy po kalibracji muszę kliknąć "ok, done" czy mogę kliknąć "back"?

Silnik po zamontowaniu wyczyszczonej przepustnicy i odpaleniu chodził tak, że na zewnątrz było widać, że całe auto się trzęsie. Po zagrzaniu, wyłączyłem, zrobiłem adaptację (nie pamiętam czy kliknąłem done czy back) i odpaliłem ponownie. Od razu silnik chodził idealnie, tylko to powolne schodzenie na jałowe jest irytujące. Nie mniej pojeżdżę i zobaczę jak będzie.

[P]Ktoś wie czy można zmniejszyć brudzenie dolotu przez EGR? To co tam się wyrabia to jest dramat. Są jakieś zaślepki? Można go programowo dezaktywować? Co zrobić z kolektorem uwalonym nagarem?

Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Wrzuciłbym zdjęcia ale pokazuje mi, że za dużo miejsca zajmują załączniki na dysku :cry:

edit. po kilku odpaleniach i zrobieniu 80km jest ok. Auto fajnie chodzi. Nie mniej temat zabrudzonego dolotu dalej mnie męczy.


30.12.2017, 11:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.06.2017, 11:53
Posty: 235
Podziękował: 29
Pomógł: 4

Silnik: BUD-1.4 16V 80KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post Podpiecie kamerki samochodowej
Hej
Mam kamerke G1W-CB podpieta do bezpiecznika tylnej wycieraczki i jak przekrecam kluczyk to sie ona odpala, ale potem jak uruchamam silnik to jest chwilowy zasnik zasilania i kamerka niestety w tym momencie sie wylacza i juz sie nie wlacza. Ma ktos pomysl jak to rozwiazac? czy przepiecie bezpiecznika-bypassa w jakis obwod ktory ma caly czas zasilanie (np. pompa paliwa albo komptuer) to dobry pomysl? czy macie jakis inny?


04.01.2018, 12:35
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35
Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post Re: Podpiecie kamerki samochodowej
Ja miałem dawniej taki patent na zasilanie CB-Radia. Przeszukałem wszystkie wolne gniazda bezpieczników i znalazłem jedno takie, które miało cały czas zasilanie. Wsadzałem tam kabel z bezpiecznikiem i super działało. Miernik w dłoń i szukać gdzie jest prąd.

_________________
Obrazek
Obrazek


04.01.2018, 20:23
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 06.06.2017, 11:53
Posty: 235
Podziękował: 29
Pomógł: 4

Silnik: BUD-1.4 16V 80KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post Re: Podpiecie kamerki samochodowej
ja wiem gdzie jest prad tylko potrzebuje takiego co go nie odcina podczas odpalania i czy to bedzie bezpieczne dla tego obwodu wpiac sie w niego np pompe paliwa albo komputer


05.01.2018, 08:32
Zobacz profil

Dołączył(a): 22.06.2008, 08:43
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Posty: 29
Podziękował: 3
Pomógł: 0

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post [F1]-EPC+ASR+helikopter
Witam

Auto Fabia 1 kombi Rocznik 2004 silnik BBZ. Wczoraj w trasie zapaliły mi się trzy kontrolki od razu EPC+ASR+helikopter. Po powrocie do domu odczytałem błędy z sterowników silnika i ABS-u i oprócz 2 ważnych błędów nic więcej nie mam. Czy ty może mieć wpływ na za plenie się aż trzech kontrolek za jednym razem.

lista błędów sterownika silnika:

16786 - EGR System P)402 - 35-00 Excessive Flow
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals P1553 - 35-10 implausible Correlation-Intermittent

Sterownika ABS:

01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Teraz kolenie pytanie od czego zacząć, czy rozbierać i czyścić wszystkie elementy od EGR-u i potem ponowna adaptacja. Gdzieś w internecie znajdę instrukcję jak to VCDS-e ogarnąć. Ewentualnie na co zwrócić uwagę przy takiej kombinacji błędów?

Dziękuję za każdą sugestie :-)

Pozdrawiam

_________________
Szczepański Tadeusz


07.01.2018, 10:20
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 507  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL