Teraz jest 28.03.2024, 18:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 507  Następna strona
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Uszkodzna lambda??
Witam wiem że na forum jest sporo na temat sondy lambda ale w żadnym temacie nie znalazłem odpowiedzi na dręczące mnie pytanie.
Zrobiłem test sond i jeżeli zrobiłem wszystko dobrze wyszło że mam uszkodzoną sondę tylko że zamontowane mam 2 i nie wiem którą mam ewentualnie wymienić
tu zamieszczam zrzut testu
Obrazek


03.08.2008, 18:34
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
kalos poczytaj, poklikaj, poszukaj na forum - jest wszystko o sondach i napisane jest nawet an jakich kanałach pod vagiem co ma być i jak :D pozdrawiam

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


04.08.2008, 21:40
Zobacz profil

Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14
Lokalizacja: łodz
Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
Witam
Jeśłi chodzi o zdjęcie to jakieś dziwne bo program antywirusowy go skanuje i pokazuje ze jakiś wu=irus jest. :blowup:

_________________
:o)


08.08.2008, 11:36
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
niemożliwe sprawdź ten link
Obrazek


08.08.2008, 12:25

Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Grupa 030 - 110 - brak regulacji sondy lambda (1- gotowość, 1- grzanie, 0 - regulacja) - przy sprawnej sondzie musi być w grupie 030 - 111.
Napięcie 0.76V w połączeniu z 110 sugerują ze sonda przed katalizatorem jest umarla. Dodatkowo jakie błędy są zapisane w sterowniku ? Błędy 16514, 16518 - wskazują na umarłą sondę.

_________________
WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.


09.08.2008, 17:33
Zobacz profil WWW GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wielkie dzięki a powiedz jak teraz sprawdzić najlepiej za pomocą VAG-a drugą sondę? za katalizatorem
Miernik mam cyfrowy i obawiam się żę nie podoła temu zadaniu:/
A tak to bym miał wszystko na wykresie


12.08.2008, 14:54

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
hmm czytalem wwiele postów ale nie moge sie dowiedziec jak sprawdzic po kolei te sonde jedni pisza ze wejsc w opcje vag-a a silnik i tam wklepac wartosci 30 31 32 inni cos pisza o wciskaniu hamulca ??/ o co chodzi moze ktos mi krok po kroku ŁATWO opisac jak do tego podejść bardzo was prosze o pomoc


26.10.2008, 22:53

Dołączył(a): 11.05.2008, 15:47
Lokalizacja: Puławy
Posty: 119
Podziękował: 62
Pomógł: 1

Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 3 Combi
Rok prod.: 2016
Województwo: lubelskie
Post Rozrusznik 1,9 SDI
Witajcie
W mojej Fabi znajduje sie rozrusznik BOSCH.
Mam z nim problemy ponieważ już drugi raz wymieniałem szczotki rozrusznika. Pierwszy raz po 10 miesiącach użytkowania drugi raz po 2 miesiącach użytkowania.
Co może być przyczyną tak nadmiernego zużycia szczotek.
Za drugim razem wymieniłem również wirnk rozrusznika ponieważ elektryk podpowiedział mi ze czasami wirnik i komutator jest przyczyną uszkodzeń szczotek.
Sprawdzałem prąd ładowania akumulatora na wolnych obrotach przy włączonych światłach drogowych 14,5 V. Jaka jest dopuszczalna wartość max słyszałem ze 14,2 V.
Proszę o podpowiedzi co dalej mam robić zeby kolejny raz nie wymieniać szczotek za 2 miesiące?
pozdrawiam

_________________
Mariusz


05.12.2009, 22:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2008, 08:43
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Posty: 29
Podziękował: 3
Pomógł: 0

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
Witam

Wirnik i komutator wirnika jeśli są idealnie spasowane powierzchnia komutatora jest gładka nie mają nic wspólnego z tak szybkim zużyciem szczotek. Chyba ze podczas regeneracji powierzchni komutatora przez toczenie na tokarce komutator po toczeniu nie jest dokładnie wypolerowany drobnym papierem ściernym tak aby powierzchnia była idealnie gładka co powoduje ślizganie się a nie ścieranie szczotek. Po toczeniu komutatora wycina się delikatnie szczeliny miedzy lamelami komutatora tak aby wyeliminować ślizganie się szczotki po izolacji lamel i iskrzenie miedzy szczotka a komutatorem co powoduje wypalenie szczotek. Co do samych szczotek generalnie przy regeneracji powinno się zastosować szczotki z takiego samego materiału jakie były poprzednio. Zbyt małą ilość miedzi w szczotce powoduje zbyt szybkie zużycie szczotki zbyt duża ilość powoduje zniszczenie komutatora.

Pozdrawiam

_________________
Szczepański Tadeusz


06.12.2009, 16:58
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.03.2011, 22:35
Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 9
Podziękował: 3
Pomógł: 0

Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Samochód: skoda fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post olej do wspomagania zamiennik
Witam.
czy ktoś z kolegów orientuje się jaki zastosować zamiennik do układu wspomagania kierownicy zaniast oryginału który jest drogi. Potrzebuję na dolewkę jakieś 100g, i nie chcę przepłacić, a zamienniki powinny być. Dziękuję z góru i pozdrawiam.


18.05.2013, 11:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.09.2011, 19:54
Lokalizacja: KR/FG
Posty: 715
Podziękował: 35
Pomógł: 53

Silnik: BUD-1.4 16V 80KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Skoda Fabia Active / Yamaha XC 125 T
Rok prod.: 2007
Województwo: małopolskie
Post Re: olej do wspomagania zamiennik
Ja na dolewkę kupiłem Febi Nr. 06162 (zielony).

_________________
http://www.autospa.krakow.pl/


18.05.2013, 15:01
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.08.2010, 16:07
Lokalizacja: Jaworzno
Posty: 4711
Zdjęcia: 14
Podziękował: 15
Pomógł: 137

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVE - 5b.
Samochód: Skoda Fabia II fl Ambition
Rok prod.: 2012
Województwo: śląskie
 Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Biorąc przykład z innych forum postanowiłem założyć taki temat, w tym temacie wpisujemy konkretne krótkie pytania i oczekujemy konkretnych krótkich odpowiedzi

np.
1. Co to za część ?
2. Kiedy zmiana opon na zimówki? Przy jakiej temp./pogodzie. Jeszcze za wcześnie?
3. Czy ta część będzie do fabi pasować ?

* tylko żeby nie było pytań, na które odpowiedzi będą bardzo obszerne, bo wtedy lepiej zrobić oddzielne wątki - pytania mają być takie, na które odpowiedź można udzielić w 1-2 zdaniach, oraz prosze odpowiadać konkretnie , a nie typu "nie wiem" ," a po co Ci to" ," Dla mnei to wiocha", " Pisz do kolegi xxx" .

Trochę zamieszanie wdało się w temacie, proponuję od dzisiaj żeby Cytować Pytanie na które się odpowiada :wink:

_________________
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ
Moja Red Corrida
Obrazek


04.06.2013, 21:05
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
No właśnie.. nie wiem czy "siana" nie narobimy, ale spróbujmy w fazie testów przyjrzeć się tematowi.
Co do zmiany opon na zimówki - to taki temat JEST! :P

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


04.06.2013, 21:35
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.05.2013, 17:13
Posty: 9
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Samochód: Fabia 1.2 HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: lubelskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Witam oto moje krótkie pytanie :
Jaki rozmiar ma klucz na tylnej piaście Fabia 2004 1.2 HTP??? i jak jest blokowana śruba na zawleczkę?


05.06.2013, 17:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.10.2010, 20:21
Lokalizacja: Koprzywnica
Posty: 118
Podziękował: 24
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Ford Mondeo MK3
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
Post wymiana łożysk kół
Witam panowie . Mam do wymiany łożysko koła prawe ale wymieniam od razu dwa dla świętego spokoju. kupiłem już łożyska z piastą . Gdy odbierałem łożyska ze sklepu sprzedawca poinformował mnie że trzeba je będzie na prasie wciskać ;/ . Nie wiem czy koleś miał racje bo nigdy jeszcze w fabii nie wymieniałem łożysk kół . Może ktoś z was doradzić czy dam to rade zrobić w surowych warunkach bez żadnych pras itp. Czy może lepiej oddać do mechaniora . POZDRAWIAM

_________________
Teddy


05.06.2013, 17:49
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 507  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL