FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=9&t=18349
Strona 1 z 507

Autor:  kalos [ 03.08.2008, 18:34 ]
Tytuł:  Uszkodzna lambda??

Witam wiem że na forum jest sporo na temat sondy lambda ale w żadnym temacie nie znalazłem odpowiedzi na dręczące mnie pytanie.
Zrobiłem test sond i jeżeli zrobiłem wszystko dobrze wyszło że mam uszkodzoną sondę tylko że zamontowane mam 2 i nie wiem którą mam ewentualnie wymienić
tu zamieszczam zrzut testu
Obrazek

Autor:  Joker [ 04.08.2008, 21:40 ]
Tytuł: 

kalos poczytaj, poklikaj, poszukaj na forum - jest wszystko o sondach i napisane jest nawet an jakich kanałach pod vagiem co ma być i jak :D pozdrawiam

Autor:  najjan10 [ 08.08.2008, 11:36 ]
Tytuł: 

Witam
Jeśłi chodzi o zdjęcie to jakieś dziwne bo program antywirusowy go skanuje i pokazuje ze jakiś wu=irus jest. :blowup:

Autor:  kalos [ 08.08.2008, 12:25 ]
Tytuł: 

niemożliwe sprawdź ten link
Obrazek

Autor:  mariusz_s [ 09.08.2008, 17:33 ]
Tytuł: 

Grupa 030 - 110 - brak regulacji sondy lambda (1- gotowość, 1- grzanie, 0 - regulacja) - przy sprawnej sondzie musi być w grupie 030 - 111.
Napięcie 0.76V w połączeniu z 110 sugerują ze sonda przed katalizatorem jest umarla. Dodatkowo jakie błędy są zapisane w sterowniku ? Błędy 16514, 16518 - wskazują na umarłą sondę.

Autor:  kalos [ 12.08.2008, 14:54 ]
Tytuł: 

Wielkie dzięki a powiedz jak teraz sprawdzić najlepiej za pomocą VAG-a drugą sondę? za katalizatorem
Miernik mam cyfrowy i obawiam się żę nie podoła temu zadaniu:/
A tak to bym miał wszystko na wykresie

Autor:  FIGO-23 [ 26.10.2008, 22:53 ]
Tytuł: 

hmm czytalem wwiele postów ale nie moge sie dowiedziec jak sprawdzic po kolei te sonde jedni pisza ze wejsc w opcje vag-a a silnik i tam wklepac wartosci 30 31 32 inni cos pisza o wciskaniu hamulca ??/ o co chodzi moze ktos mi krok po kroku ŁATWO opisac jak do tego podejść bardzo was prosze o pomoc

Autor:  Mariusz5 [ 05.12.2009, 22:05 ]
Tytuł:  Rozrusznik 1,9 SDI

Witajcie
W mojej Fabi znajduje sie rozrusznik BOSCH.
Mam z nim problemy ponieważ już drugi raz wymieniałem szczotki rozrusznika. Pierwszy raz po 10 miesiącach użytkowania drugi raz po 2 miesiącach użytkowania.
Co może być przyczyną tak nadmiernego zużycia szczotek.
Za drugim razem wymieniłem również wirnk rozrusznika ponieważ elektryk podpowiedział mi ze czasami wirnik i komutator jest przyczyną uszkodzeń szczotek.
Sprawdzałem prąd ładowania akumulatora na wolnych obrotach przy włączonych światłach drogowych 14,5 V. Jaka jest dopuszczalna wartość max słyszałem ze 14,2 V.
Proszę o podpowiedzi co dalej mam robić zeby kolejny raz nie wymieniać szczotek za 2 miesiące?
pozdrawiam

Autor:  tadeusz 26 [ 06.12.2009, 16:58 ]
Tytuł: 

Witam

Wirnik i komutator wirnika jeśli są idealnie spasowane powierzchnia komutatora jest gładka nie mają nic wspólnego z tak szybkim zużyciem szczotek. Chyba ze podczas regeneracji powierzchni komutatora przez toczenie na tokarce komutator po toczeniu nie jest dokładnie wypolerowany drobnym papierem ściernym tak aby powierzchnia była idealnie gładka co powoduje ślizganie się a nie ścieranie szczotek. Po toczeniu komutatora wycina się delikatnie szczeliny miedzy lamelami komutatora tak aby wyeliminować ślizganie się szczotki po izolacji lamel i iskrzenie miedzy szczotka a komutatorem co powoduje wypalenie szczotek. Co do samych szczotek generalnie przy regeneracji powinno się zastosować szczotki z takiego samego materiału jakie były poprzednio. Zbyt małą ilość miedzi w szczotce powoduje zbyt szybkie zużycie szczotki zbyt duża ilość powoduje zniszczenie komutatora.

Pozdrawiam

Autor:  mietpet1 [ 18.05.2013, 11:23 ]
Tytuł:  olej do wspomagania zamiennik

Witam.
czy ktoś z kolegów orientuje się jaki zastosować zamiennik do układu wspomagania kierownicy zaniast oryginału który jest drogi. Potrzebuję na dolewkę jakieś 100g, i nie chcę przepłacić, a zamienniki powinny być. Dziękuję z góru i pozdrawiam.

Autor:  amadeusz86 [ 18.05.2013, 15:01 ]
Tytuł:  Re: olej do wspomagania zamiennik

Ja na dolewkę kupiłem Febi Nr. 06162 (zielony).

Autor:  zecke [ 04.06.2013, 21:05 ]
Tytuł:  Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Biorąc przykład z innych forum postanowiłem założyć taki temat, w tym temacie wpisujemy konkretne krótkie pytania i oczekujemy konkretnych krótkich odpowiedzi

np.
1. Co to za część ?
2. Kiedy zmiana opon na zimówki? Przy jakiej temp./pogodzie. Jeszcze za wcześnie?
3. Czy ta część będzie do fabi pasować ?

* tylko żeby nie było pytań, na które odpowiedzi będą bardzo obszerne, bo wtedy lepiej zrobić oddzielne wątki - pytania mają być takie, na które odpowiedź można udzielić w 1-2 zdaniach, oraz prosze odpowiadać konkretnie , a nie typu "nie wiem" ," a po co Ci to" ," Dla mnei to wiocha", " Pisz do kolegi xxx" .

Trochę zamieszanie wdało się w temacie, proponuję od dzisiaj żeby Cytować Pytanie na które się odpowiada :wink:

Autor:  sebasuperb [ 04.06.2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

No właśnie.. nie wiem czy "siana" nie narobimy, ale spróbujmy w fazie testów przyjrzeć się tematowi.
Co do zmiany opon na zimówki - to taki temat JEST! :P

Autor:  Fabian100 [ 05.06.2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Witam oto moje krótkie pytanie :
Jaki rozmiar ma klucz na tylnej piaście Fabia 2004 1.2 HTP??? i jak jest blokowana śruba na zawleczkę?

Autor:  Teddy [ 05.06.2013, 17:49 ]
Tytuł:  wymiana łożysk kół

Witam panowie . Mam do wymiany łożysko koła prawe ale wymieniam od razu dwa dla świętego spokoju. kupiłem już łożyska z piastą . Gdy odbierałem łożyska ze sklepu sprzedawca poinformował mnie że trzeba je będzie na prasie wciskać ;/ . Nie wiem czy koleś miał racje bo nigdy jeszcze w fabii nie wymieniałem łożysk kół . Może ktoś z was doradzić czy dam to rade zrobić w surowych warunkach bez żadnych pras itp. Czy może lepiej oddać do mechaniora . POZDRAWIAM

Strona 1 z 507 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/