Teraz jest 19.04.2024, 07:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 507  Następna strona
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź 
Autor Wiadomość
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35
Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław
Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154

Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
draniterox
Jechać i reklamować.
W zasadzie też można jeździć i się nie przejmować.

_________________
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę.
.


31.03.2018, 08:34
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 27.02.2014, 15:41
Posty: 129
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Elegance
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Wymieniał ktoś w Fabii I poduszki silnika i skrzyni? Jaki koszt z robocizną?


03.04.2018, 14:16
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.05.2014, 13:33
Lokalizacja: SCI
Posty: 251
Podziękował: 28
Pomógł: 1

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVE - 5b.
Samochód: Skoda Fabia 2 mini-combi
Rok prod.: 2013
Województwo: śląskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
W mojej Fabii z silnikiem 1.4 16V 86KM mam już 58327km. Czy poza standardowym przeglądem i wymianami (olej, filtry) powinienem zrobić coś jeszcze? Rozrząd? W jakich kosztach powinienem się zmieścić?

_________________
Obrazek


06.04.2018, 07:19
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.02.2014, 15:41
Posty: 129
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Elegance
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Jest jakiś tutorial demontażu boczka drzwi tylnych we Fabii I? Chce wymienić zamek, ale z tego co widze w necie, to demontaż boczku i blachy jest dosyć skomplikowany. Z przodu nie ma tyle bawienia się z tym :?


06.04.2018, 07:33
Zobacz profil

Dołączył(a): 09.11.2013, 15:36
Posty: 454
Podziękował: 16
Pomógł: 14

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2018
Województwo: podkarpackie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Koledzy, auto od jakiegoś czasu chodzi w ten sposób, że na wolnych obrotach zarówno w kabinie jak i na zewnątrz da się usłyszeć trochę inną pracę silnika, a mianowicie oprócz klasycznego pyrkania SDI słychać taki ciężki basowy dźwięk który zmienia swój ton na cieńszy co jakieś 2-3 sec. Nie jest to mega słyszalne, trzeba się wsłuchać. Dźwięk jest jednostajny, a w zasadzie są to dwa dźwięki (typu buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) występujące jeden po drugim na zmiane. Ten grubszy, potem cieńszy i spowrotem grubszy. Różnic w jeździe nie ma żadnej, obroty absolutnie na falują, zero jakichkolwiek błędów. Klimatyzacja, nawiew włączony/ wyłączony nie ma na to żadnego wpływu. Nie wiem czy występuje to podczas jazdy bo wtedy silnik chodzi głośniej i nie ma szans tego zauważyć. Zauważyłem to pierwszy raz jakieś pół roku temu i chyba zniknęło. W miedzyczasie serwis olejowy, wszystkie filtry pozmieniane i to również nie przyniosło żadnych zmian w odbiorze. Może ktoś jest w stanie nakierować na układ. Raczej z tłumikiem tego nie wiąże tylko czymś pod maską. Jakies sugestie?


08.04.2018, 08:42
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.02.2014, 15:41
Posty: 129
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Elegance
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Może mi ktoś wyjaśnic o co chodzi z tymi błędami?

Kod:
Address 09     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q1 937 049 B 
   Component: BORDNETZ-SG.        1S31
   Coding: 25786
   Shop #: WSC 13765
5 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
            49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
            49-00 - No Communications
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 - -
01598 - Drive Battery Voltage
            07-10 - Signal to Low - Intermittent


Kod:
Address 19     -------------------------------------------------------
   Controller:  6N0909901 
   Component: Gateway K<->CAN    1S31
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 13765
4 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
            49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
            49-00 - No Communications
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 - -



Wychodzi na to, że coś z czujnikiem skrętu, ale wspomaganie działa jak działało, czyli poprawnie. Jedynie pompa wyje, ale to już od dłuższego czasu (starość nie radość), a wcześniej tego błędu z G85 i J492 nie było.


08.04.2018, 18:27
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2320
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Spróbuj od najprostszego - naladuj akumulator.
Później sprawdź czy błędy się powtórzą.


tapatalk

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


08.04.2018, 22:33
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 27.02.2014, 15:41
Posty: 129
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Elegance
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Mój akumulator ma co najmniej 5 lat, nie wiem ile siedział u poprzedniego właściciela.

Nigdy nie miałem z nim problemów, no ale...stary jest już.


09.04.2018, 07:08
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35
Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław
Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154

Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Yachu
Jedź do dobrego sprzedawcy aku i niech sprawdzi przyrządem sprawność akumulatora. mają do tego odpowiedni przyrząd

_________________
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę.
.


12.04.2018, 21:21
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 13.04.2018, 13:46
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GDN - 5b.
Samochód: seat ibiza
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post piszczy wałek wyrównoważający,balansowy ,przeciwwagi pomózci
Witam wszystkich jeszcze raz. Mam problem ponieważ po demontażu koła z wałka wyrównoważającego i ponownym zmontowaniu wszystkiego- rozrząd na blokadach i prawidłowo ustawiona przeciwwaga na znaki z obciążnikiem na dole.
Odpaliłem i przysłowiowa dupa wszystko ok a balans piszczy tak jakby była uszkodzona rolka paska alternatora- zdemontowałem pasek a piszczenie zostało. Czy miał ktoś taki problem???

Jak poluzuje śrubę koła z przeciwwagą to słychać charakterystyczne klepanie mimo ze śruba jest nadal zaciśnięta i mocno trzyma tyle ze nie dokręcam z maksymalna siła jeśli zaś odwrotnie ( dokręcona z większą siła ) wtedy piszczy mimo ze wałek da się przesunąć przód/tył.
Wszystko złożyłem dobrze czy ktoś z was miał taki przypadek silnik o oznaczeniu CGPA


13.04.2018, 14:38
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.04.2018, 13:46
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GDN - 5b.
Samochód: seat ibiza
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post Re: piszczy wałek wyrównoważający,balansowy ,przeciwwagi pom
dodam ze szukałem informacji na ten temat juz na forum ale nic nie znajduje


13.04.2018, 14:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.04.2015, 09:19
Posty: 27
Podziękował: 4
Pomógł: 0

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2013
Województwo: łódzkie
Post Procedura wymiany oleju w 1.2 TSI
Witam, czy wymiana oleju w 1.2 TSi podlega jakiejś specjalnej procedurze?
Zastanawia mnie fakt w jaki sposób przywrócić właściwy naciąg łańcucha po zalaniu świeżym olejem przed uruchomieniem silnika.

_________________
Fabia II 1.2TSI 105KM
Obrazek


15.04.2018, 09:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.05.2013, 23:12
Posty: 103
Podziękował: 28
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II Kombi - Elegance
Rok prod.: 2010
Województwo: lubelskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Cześć,

mogę prosić o rozjaśnienie 3 błędów:

Kod:
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
   Controller: 047 906 033 C
   Component: 1,4l SIMOS3PA  G00HSSJ4C
   Coding: 00061
   Shop #: WSC 13765
  1 Fault Found:
16688 -  Cylinder 4: Misfire Detected
            P0304 - 35-00 -   -
Readiness: 0010 0001


Tu może być przyczyną świeca?

Kod:
Address 09: Cent. Elect.       Labels: 6Qx-937-049-B.LBL
   Controller: 6Q1 937 049 B
   Component: BORDNETZ-SG.        1S31
   Coding: 09370
   Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01598 -  Drive Battery Voltage
            07-10 -  Signal too Low - Intermittent

Albo alternator, albo akumulator. Czy coś jeszcze może być przyczyną tego błędu?

Kod:
Address 15: Airbags       Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
   Controller: 1C0 909 605 H
   Component: 08 AIRBAG VW51 08   0004
   Coding: 12344
   Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
00532 -  Supply Voltage B+
            07-10 -  Signal too Low - Intermittent

Też coś z napięciem. Czy może to oznaczać, że w razie wypadku poduszka nie wystrzeli?

I jeszcze jedno. Czy VCDS-Lite 1.2 pokaże mi wszystkie możliwe błędy przy skanie automatycznym. Czy zeskanuje tylko jakieś wybrane elementy?


18.04.2018, 22:11
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
lriuqs napisał(a):
mogę prosić o rozjaśnienie 3 błędów


16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

Wypadanie zapłonu.
Może być świeca a może też być moduł zapłonowy.

01598 - Drive Battery Voltage

Słaby akumulator

00532 - Supply Voltage B+

Błąd związany z tym wyżej. Masz lub miałeś słaby aku i dlatego sterownik airbag złapał ten błąd. Podładuj lub wymień akumulator.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


Niżej podpisany użytkownik dziękuje koleś za ten post:
lriuqs
19.04.2018, 07:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 23.04.2014, 08:58
Posty: 23
Podziękował: 12
Pomógł: 0

Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: MPP - 7b.AUT
Rok prod.: 2008
Województwo: małopolskie
Post Re: [F2] Otwieranie - zamykanie szyby - działa na odwrót.
Z tego co się dowiedziałem, prawdopodobnie miałem silniczek z wersji angielskiej, i dlatego działało to na odwrót.
Przekręcenie obudowy cewki zakończone niepowodzeniem, bo mi coś wypadło małego dzieląc się na mniejsze części.
Zamówiony oryginał (używka Allegro), spełnił moje oczekiwania.


19.04.2018, 10:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 507  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL