Teraz jest 23.05.2024, 10:17



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
O tym jaki to rzęch jest kombik w HTP i to z klimą w dodatku 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 17.07.2009, 17:58
Lokalizacja: Kraków
Posty: 193
Podziękował: 1
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2013
Województwo: małopolskie
Post 
ale szczerze silnik 1.2 i Klima to będzie straszny muł

_________________
Octavia 2 FL kombi 1.8TSI


29.07.2009, 10:44
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12
Lokalizacja: Katowice/Orzesze
Posty: 374
Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
ostatnio na spocie rozmawialismy z wlascicielem skody z slinikiem 1.2 i tez stwierdzil ze ten silnik to zadna rewelka

_________________
POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA


29.07.2009, 17:11
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Może i muł, ale mi na sprintach nie zależy, a klimy używam sporadycznie.


31.07.2009, 20:56
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
będzie jechać to 1.2 a prawda taka że muł to jest 1.4 85KM w F2 i wolę 1.2 na miasto niż 1.4 85KM.

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


02.08.2009, 13:34
Zobacz profil

Dołączył(a): 05.01.2006, 23:33
Lokalizacja: Białystok
Posty: 592
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Samochód: Octavia II Elegance 1.9 TDI
Rok prod.: 2006
Województwo: podlaskie
Post 
arielcpu napisał(a):
będzie jechać to 1.2 a prawda taka że muł to jest 1.4 85KM w F2 i wolę 1.2 na miasto niż 1.4 85KM.

O, to ciekawe, możesz rozwinąć myśl? (bez urazy)


02.08.2009, 23:45
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
szachu napisał(a):
arielcpu napisał(a):
będzie jechać to 1.2 a prawda taka że muł to jest 1.4 85KM w F2 i wolę 1.2 na miasto niż 1.4 85KM.

O, to ciekawe, możesz rozwinąć myśl? (bez urazy)


co tu rozwijać, wsiądź i pojedź na miasto jednym i drugim to się przekonasz. :mrgreen:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


03.08.2009, 08:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45
Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Posty: 1530
Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
Post 
arielcpu, rozumiem że" każda pliszka swój ogonek chwali"ale 20 lub 30KM różnicy
nawet po mieście działa na korzyść tej większej jednostki.Chyba się z tym zgodzisz.


03.08.2009, 09:11
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
tomek-u napisał(a):
arielcpu, rozumiem że" każda pliszka swój ogonek chwali"ale 20 lub 30KM różnicy
nawet po mieście działa na korzyść tej większej jednostki.Chyba się z tym zgodzisz.


g.... prawda, nic Ci w mieście nie dadzą te dodatkowe konie tylko moment obr. w mieście to się wachluje gałką a nie kręci pod czerwone. htp ma nisko wysoki moment obr i fajnie się jeździ po mieście a te 20/30 KM to musisz nieźle pogonić aby coś poczuć, jeżdżę i jednym i drugim i wiem co mówię. :smiley15:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


03.08.2009, 10:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45
Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Posty: 1530
Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
Post 
Widzę że twoje musi być na wierzchu,ale fakt jest faktem że różnica w momencie obr.też jest na korzyść tego większego.Więc nie trzeba kręcić do max.żeby sprawnie się poruszać.


03.08.2009, 11:35
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
tomek-u napisał(a):
Widzę że twoje musi być na wierzchu,ale fakt jest faktem że różnica w momencie obr.też jest na korzyść tego większego.Więc nie trzeba kręcić do max.żeby sprawnie się poruszać.


1.4 to muł na niskich obrotach. :mrgreen:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


03.08.2009, 12:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 05.01.2006, 23:33
Lokalizacja: Białystok
Posty: 592
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Samochód: Octavia II Elegance 1.9 TDI
Rok prod.: 2006
Województwo: podlaskie
Post 
Muszę się zgodzić z arielcpu. Czasem śmigam po mieście brata 1.2 i sprawuje się bardzo dobrze. Ale kombi i klima z tym silnikiem to masochizm! Moje 1.4 55KW ledwie daje radę. :(


03.08.2009, 13:28
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Myślę, że kto nie jeździł oboma wersjami opiera swoje poglądy na domysłach, które nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistość. Sam w pracy mam sposobność jeździć takim kombikiem 80KM z klimą i naprawdę nie ma o co bić piany, w mieście w niczym nie różni się od HTP poza brzmieniem silnika (nie ma co ukrywać że 3 garki inaczej bębnią) Czasami nawet odnosze wrażenie że na niskich obrotach sprawuje się gorzej niż HTP - choć krzywą momentu ma wyżej - nie rozumiem czemu ale takie odnoszę wrażenie.
Ponadto różnicę jaką zauważyłem to, że w podobnych (na oko - bo jak inczej sprawdzić) okolicznościach moja oraz inne HTP palą około 10 a 16V 12litrów (upał i spore korki, właczanie do ruchu, parkowanie itp)
Natomiast na trasie zaletą jest 16V bo zużycie paliwa jest tylko trochę większe od HTP przy normalnej jeździe - a przy ostrej 16V wypada nawet na korzyść.
No i 16V ma zapas mocy z którego w razie potrzeby można skorzystać w większym stopniu niż w przypadku HTP

Nie mówię że czyjeś musi być na wierzchu, ale takie mam subiektywne wrażenie. Takie też miałem kupując HTP (dwukrotnie) z wyboru a nie przymusu, bo zrobiłem tyle jazd próbnych że jak mnie widzieli w salonie to się chowali, albo mówili że im się paliwo skończyło... :crazy:


03.08.2009, 19:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45
Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Posty: 1530
Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
Post 
kros, zgadzam się z twoją wypowiedzią w całej rozciągłości,a wymiana poglądów-
po to jest FC.A punkt odniesienia też mam przedtem była MPI
Oczywiście nic nie mam przeciwko HTP. :browar:


03.08.2009, 19:42
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.07.2009, 15:32
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 77
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: OCTAVIA 1.6/BFQ TOUR
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
kros napisał(a):

No i 16V ma zapas mocy z którego w razie potrzeby można skorzystać w większym stopniu niż w przypadku HTP

Zanim kupiłem mojąużywaną Fabkę, oglądałem i w tym próbowałem przynajmniej kilka sztuk, dla mnie jazda Fabią z silnikiem 1.2 jest mniej przyjemna niż 1.4 nie wspominając jazdy "szesnastką" , dźwięk motorka jest nawet przyjemniejszy :), wykorzystanie charakterystyki 1,4 16V w mieście nie stwarza problemu :D. Wszystkie silniczki skodowskie jakie oglądałem były "mokre" - miały wycieki, tylko te VW były suche, polowałem na wersje 101KM ale nie udało mi się takowej "złowić".
Reasumując im mniej "garków" tym gorzej :hurra:


03.08.2009, 19:55
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL