Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 25.01.2008, 22:03 Lokalizacja: Krakow Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: Fabia
Województwo: małopolskie
|
Wydzielone z tematu "Wasze dotychczasowe problemy z TDI
W mojej poprzedniej problemem byly tylko wyskakujace plastiki w drzwiach. Nie byly jednak najlepszej jakosci. No i tradycyjnie jak u wszystkich lacznik drazka stabilizatora. Poza tym zero klopotow.
__
edut by kros:
Rozmowa wydzielona z tematu o Problemach z TDI
Ostatnio edytowano 03.03.2008, 18:36 przez zary, łącznie edytowano 2 razy
|
08.02.2008, 23:55 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Wojtek, a ile pali taka 170 (?) konna fabka?
|
11.02.2008, 23:21 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Na trasie 6 litrow, podczas dynamicznej jazdy 7-8.
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
11.02.2008, 23:56 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
COSMOS napisał z czasem coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że F2 to był bardzo dobry wybór
Jak myślisz z takim wiekiem autka warto było coś pisać, przecież to nowe auto, pojeździj troszkę ze 3 latka i wtedy będziesz wiedział czy warto było F2, POZDRAWIAM.
|
12.02.2008, 12:24 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
MARINESKU, wokan - F2 to mój 4 samochód, którymi kulam się od 15 lat i na tle poprzednich (2 używek i jednej nówki) jest zdecydowanie górą . poprzednimi nie zdarzyło mi się przejechać 2 tys. km bez wizyty w warsztacie i nie były to usterki związane z eksploatacją czy przebiegiem. dla przykładu - nowy focus II 1.6TDCi - wyjechałem nim z salonu 22 maja 2006, 15 czerwca już stał na kanale z zepsuta pompą hamulcową a pod koniec sierpnia siadł wtrysk (zaczął pić prawie 14/100 po mieście). tragedia . pozostałe dwa VW (passat + golf) również nie należały do wzorów niezawodności - a to pompa wspomagania, a to pompa paliwa, a to komputer, itp, itd.
tak więc porównując F2 z tym towarzystwem na razie jest naprawdę nieźle, 10 tys. bez żadnych niespodzianek
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
12.02.2008, 19:33 |
|
|
Dołączył(a): 26.08.2007, 19:57 Lokalizacja: mazowieckie Posty: 521
Podziękował: 3
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Samochód: Suzuki 4x4
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
W temacie uszkodzone:
1. czujnik skrętu TRW
2. czujnik świateł stop (wczoraj)
3. lecą szybko łączniki stabilizatora max. 20kkm komplet
przebieg ~120kkm, u mnie od nowości, zero brania oleju
|
12.02.2008, 23:51 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
cosmos
Jak widzę teraz się rozpisałeś nieco bardziej, proponuję zaktualizować się w profilu, a ja mam nadzieję że zrobię na mym motorku kolejne 150 tyś, pozdrawiam.
_________________ Moja Niunia.
|
13.02.2008, 07:16 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wokan mam do Ciebie pytanie
czym sie objawiała: rozszczelniona przekładania kierownicza??
|
02.03.2008, 13:39 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
FABIAAA, ubywa płynu w układzie wspomagania
A tak na pierwszy rzut oka to robi się mokro w okolicach gumowych mieszków na drążkach kierowniczych, kapie też na wahacze.
Normlanie można jeździć, tylko trzeba regularnie uzupełniać płyn. W ekstremalnych przypadkach jak już płynu jest za mało i pompa nie ma co tłoczyć to zaczyna przerywać wspomaganie. Można uszkodzić pompę (droga )
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
02.03.2008, 20:49 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
mam jakis problem z zawiecha w fabianie. skrzypi gdizes chyba od strony pasazera. jeden jakis tam mechanior zaczał mi mówic ze to przegob czy cos takiego. sczegolnie przy zmianie biegów słychac takie skrzypniecie, stukniecie czy cos podobnego. inna osoba mi cos zaczela mówic ze to cos z maglownica? czy jakos tak.
musze sie chyba wybrac z tym problemem do serwisu skody.
no a poza tym jzu niedługo rzozrzadzik trzeba wymienic
|
03.03.2008, 15:54 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
|
FABIAAA to jest temat dot. SILNIKA a ty wylewasz swoje zale odnosnie zawieszenia i rozrzadu a wczesniej jeszcze piszesz o przekladni kierowniczej
BAJZEL TYLKO ROBISZ I TYLE !!!! OPANUJ SIE W KONCU !!!
Kros zrob tu pozadek bo rece opadaja, moze jakies dla nie umiejacych czytac?
post do usuniecia
pzdr
_________________
|
03.03.2008, 18:10 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Tak to mi kiedyś stukało podczas zmiany biegów jak nakrętki na piastach były starego typu (takie delikutaśne, jakby cięte z puszki po coca-coli). Nowy typ jest dużo masywniejszy. Ale pewnie u Ciebie to coś innego, bo takie nakrętki były w najstarszych wypustach Fabii.
Maglownica to wlasnie przekladnia kierownicza - raczej nie widze zwiazku. Przeguby owszem.
Andja, mój też do usunięcia? Więcej loosu. Faktycznie nie na temat, ale po co od razu usuwać? Moderator może przenieść dyskusje do nowego watku i po sprawie.
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
03.03.2008, 18:12 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
|
wokan to niech przeniesie ale przyznasz racje ze balagan sie robi niepotrzebnie. chce poczytac o silniczku a tu kogiel mogiel
_________________
|
03.03.2008, 18:16 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
"Ale pewnie u Ciebie to coś innego, bo takie nakrętki były w najstarszych wypustach Fabii." - moja fabia wąłsnie jset z pierwsego wypustu bo rocznik 2000 !!
|
03.03.2008, 21:30 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
No to sprawdz czy masz taki wzor nakretki na piastach:
Jezeli taki, to trzeba dalej szukac przyczyn, jezeli inny to szybciutko do wymiany.
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
04.03.2008, 13:35 |
|
|