Teraz jest 27.04.2024, 21:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Odp: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Adrian napisał(a):
Uniroyal to chyba jest Continentala

Michelina.
http://www.michelin.com/eng/mchsearch/c ... submit.y=0

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


04.03.2016, 15:58
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.10.2009, 21:11
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1879
Podziękował: 6
Pomógł: 56

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III Combi TDI
Rok prod.: 2014
Województwo: mazowieckie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Nadal twierdzę że conti.
http://www.oponaok.pl/pochodzenie-producentow/

Na Wikipedii to samo. Nawet na oponie produkowanej w 2015 mam też wzmiankę o continetalu

tapatalk

_________________
PerfectService by DGW
Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI 4x4 CKFC
Skoda Octavia 2FL Combi 2.0 TDI
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF


04.03.2016, 21:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Tu też wiki:

In 1990, Uniroyal was acquired by French tire maker Michelin and ceased to exist as a separate business.

https://en.wikipedia.org/wiki/United_St ... er_Company

(więcej w części "Michelin group").

A tu źródło podobne do twojego:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/wh ... brands.htm

A tu rozwiązanie zagadki:

1979:Integration of the European part of the Uniroyal Corporation into the Continental Corporation.

Czyli europejski uniroyal to continental, a północnoamerykański to michelin. :-)

A xs to nie wiem skąd to swoje wziął.

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


04.03.2016, 22:03
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.10.2009, 21:11
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1879
Podziękował: 6
Pomógł: 56

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III Combi TDI
Rok prod.: 2014
Województwo: mazowieckie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Czyli wszystko jasne. Bo już miałem wątpliwości co do zakupu ;)

tapatalk

_________________
PerfectService by DGW
Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI 4x4 CKFC
Skoda Octavia 2FL Combi 2.0 TDI
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF


04.03.2016, 22:36
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Uniroyala i tak nie brałbym pod uwagę, bo wszystkie opony w ofercie ma głośne (oczywiście, swój rozmiar tylko sprawdzałem).

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


04.03.2016, 22:40
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.10.2009, 21:11
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1879
Podziękował: 6
Pomógł: 56

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III Combi TDI
Rok prod.: 2014
Województwo: mazowieckie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
Przy 225/45/17 to czy to conti czy uniroyal i tak były by głośne. Do tej pory miałem Contisportcontact 3 które maja 72dB a rainsporty 3 będą o takich samych parametrach jeśli chodzi o głośność. Poprzednie mi nie przeszkadzały, ale mam wyciszone drzwi, nadkola, podłogę bagażnika.

tapatalk

_________________
PerfectService by DGW
Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI 4x4 CKFC
Skoda Octavia 2FL Combi 2.0 TDI
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF


04.03.2016, 23:01
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Bieżnik opony - po co różna głębokość nacięć?
To słabo rozeznałeś temat. Swoją drogą, dziwnowata to logika żeby budę wyciszyć, a opony głośne założyć. :roll:

To byłoby o klasę (nie)głośności lepsze:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyea ... #107370659
(rozmiar ten sam)

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


04.03.2016, 23:12
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL