FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Ognisty dylemat motoryzacyjny http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=7&t=16114 |
Strona 4 z 7 |
Autor: | xtremesystems [ 29.11.2014, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
dzisiaj juz nie wiem czy wielowahacz jest taki :censored:. ogladalem wlasnie automaniaka i pies sral ich opinie. ale byl przejazd zakretu z nierownosciami. jakas toyotka , hunda i ibiza st fr. japonce na belce ibiza na wielowahaczu i ":censored: zawiasie" o zmiennych ustawieniach w zaleznosci od stylu jazdy. japonce przejechaly , ibiza wyleciala w pioch. wiec ja juz wie tak tym wielowahaczem nie jaram |
Autor: | weuek [ 29.11.2014, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Bo to nie dla ciebie xs, ino dla takich nieekstremalnych/nierajdowców jak ja . Ja się jaram. Ibiza z wielowahaczem? Nie pomyliło ci się z leonem czasem? P.S. Siadłbyś do postów jak będziesz miał więcej czasu, albo doinstaluj jakąś poprawiaczkę błędów. |
Autor: | xtremesystems [ 29.11.2014, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
weuek napisał(a): Bo to nie dla ciebie xs, ino dla takich nieekstremalnych/nierajdowców jak ja . Ja się jaram. Ibiza z wielowahaczem? Nie pomyliło ci się z leonem czasem? P.S. Siadłbyś do postów jak będziesz miał więcej czasu, albo doinstaluj jakąś poprawiaczkę błędów. oczywiscie ze leon. zawsze z doskoku pisze |
Autor: | weuek [ 16.10.2017, 10:04 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Baaardzo powoli rozglądam się za następcą fokusa mk2 i chcę sobie dać mnóstwo czasu na znalezienie czegoś, co spełnia takie zachcianki: 1. Silnik przynajmniej 200 Nm i nisko, najlepiej już około 2000 rpm 2. Szósty bieg 3. Brak filtra cząstek stałych 4. Buda węższa niż obecna (1840 mm), ale bagażnik przynajmniej 400 l 5. Wielowahacz z tyłu 6. Cena do 30 000 zł (tak za rok od teraz). Nie mam uprzedzeń/preferencji co do marki, ale chciałbym uniknąć absurdalnie niepraktycznych rozwiązań typu tarcza hamulcowa zintegrowana z piastą i czujnikiem ABS albo wymiana filtra kabinowego na leżąco z odkręcaniem 3 nakrętek w pół godziny. Może koledzy mają jakieś sugestie? |
Autor: | xtremesystems [ 16.10.2017, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
i frytki do tego. bez dpf no to musowo benzyna. z kolei benzyna 200nm to musi byc z turbo.i jeszcze 6 bieg. czyli klasa C bo raczej w B wstawiali 5 biegowki. i jeszcze wielowahacz. nie wiem ale chyba tylko octavia tsi bedzie spelniala warunki. ewentualnie leon badz golf a wiec rocznik ok 2012 (zeby byly to tsi juz po upgradeach) a na chwile obecna to okolo 40k zl |
Autor: | weuek [ 16.10.2017, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Dlatego wymieniona jest chwila nieobecna. A do 2010 roku można było w Polsce kupić nowego diesla bez DPFa. |
Autor: | xtremesystems [ 16.10.2017, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
no to problem juz masz z glowy. za rok szukac co z w/w |
Autor: | krd [ 17.10.2017, 10:06 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Myślę, że ten wielowahacz z tyłu od razu odrzuca 80% konstrukcji w klasie B i C na rynku. |
Autor: | weuek [ 17.10.2017, 10:10 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
W B to dokładnie 100%. W C z połowę. Ale już ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Na przykład, mimo, że civic mk8 w 5d (ufo) ma belkę, to w sedanie jest wielowahacz. Nie spodziewałbym się innego zawieszenia, nawet gdy budy wyglądają tak odmiennie. |
Autor: | weuek [ 21.12.2017, 09:26 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
xtremesystems napisał(a): a wiec rocznik ok 2012 (zeby byly to tsi juz po upgradeach) a na chwile obecna to okolo 40k zl Już rejony mojego budżetu: http://autozbyt.pl/Skoda2685 Same bidne są tam auta (w większości poflotowe), ale jest to jedyny komis w okolicy z dobrą reputacją. Znam i regularnie spotykam 3 osoby, które tam auta kupiły. Może na kolejną jesień sztuki z automatyczną klimatyzacją zejdą w rejony 30k. |
Autor: | weuek [ 24.02.2018, 09:24 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Czemu innemu się ostatnio przyglądam: 1. 200 Nm@3600 rpm 3. Brak filtra cząstek stałych, brak turbiny 4. Buda nieco węższa niż obecna, bagażnik 460 l 5. Wielowahacz z tyłu, po dwa wahacze z przodu 6. Roczniki 2005-2009 niemal wszystkie mieszczą się teraz w 30 tysiącach. Tylko znaleźć takiego 320i wartego zakupu... |
Autor: | xtremesystems [ 24.02.2018, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
ale mowisz o e46 czy e90. tak czy siak znalezc cos zdrowego w polsce... ogolnie znalezc zdrowe bmw .. powodzenia .sam szukalem e46 ale 3.0 |
Autor: | weuek [ 24.02.2018, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
E90. O zdrową benzynową o2 wcale nie jest łatwiej. |
Autor: | weuek [ 13.02.2019, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
Zaraza ogarnęła też mazdę. Niedługo premiera nowej trójki z beleczką z tyłu: https://mazda3.cdn.mazda.media/f206f335 ... pdf?48e1e4 (s. 7 i 19) A cena zaczyna się od 95k za auto o "dynamice" 10,4 do setki. Dobitnie musiano jakoś zbadać, że konsument jest coraz głupszy. Dla niego te pierwsze kilka stron to same banialuki. |
Autor: | xtremesystems [ 13.02.2019, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny |
no bo na szybkie auto teraz trzeba polozyc minimum 130k zl a plebs jezdzi wolno praca dom i zeby bylo jak oszczedniej pozatym te auta w ogole juz nie budza emocji. nawet turlając sie hc dzwik z silniku i wudachu daje wieksze emocje niz 1.0tsi na odcinie . chociaz 1.8 tsi bylo ciche ale na odcine juz zaczynało fajnie mruczec .ale do 2.5 turbo czy jakiejkolwiek v6 to wiadomo podejscia nie mialo z reszta. male maja byc oszczedne .wiadomo tak nie jest(juz powoli wraca to do normalnosci) ale zamiast promowac lpg i udoskonalac ten system na rowni z hybrydami to cuda robia. dla ludzi mniej zamoznych lpg , ktory jest czysty, dla bardziej zamoznych hybrydy |
Strona 4 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |