FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Ognisty dylemat motoryzacyjny
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=7&t=16114
Strona 4 z 7

Autor:  xtremesystems [ 29.11.2014, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

dzisiaj juz nie wiem czy wielowahacz jest taki :censored:.
ogladalem wlasnie automaniaka i pies sral ich opinie. ale byl przejazd zakretu z nierownosciami.
jakas toyotka , hunda i ibiza st fr.
japonce na belce ibiza na wielowahaczu i ":censored: zawiasie" o zmiennych ustawieniach w zaleznosci od stylu jazdy.

japonce przejechaly , ibiza wyleciala w pioch.
wiec ja juz wie tak tym wielowahaczem nie jaram

Autor:  weuek [ 29.11.2014, 17:02 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Bo to nie dla ciebie xs, ino dla takich nieekstremalnych/nierajdowców jak ja :-). Ja się jaram.

Ibiza z wielowahaczem? Nie pomyliło ci się z leonem czasem? ???

P.S. Siadłbyś do postów jak będziesz miał więcej czasu, albo doinstaluj jakąś poprawiaczkę błędów.

Autor:  xtremesystems [ 29.11.2014, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

weuek napisał(a):
Bo to nie dla ciebie xs, ino dla takich nieekstremalnych/nierajdowców jak ja :-). Ja się jaram.

Ibiza z wielowahaczem? Nie pomyliło ci się z leonem czasem? ???

P.S. Siadłbyś do postów jak będziesz miał więcej czasu, albo doinstaluj jakąś poprawiaczkę błędów.

oczywiscie ze leon. zawsze z doskoku pisze :)

Autor:  weuek [ 16.10.2017, 10:04 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Baaardzo powoli rozglądam się za następcą fokusa mk2 i chcę sobie dać mnóstwo czasu na znalezienie czegoś, co spełnia takie zachcianki:

1. Silnik przynajmniej 200 Nm i nisko, najlepiej już około 2000 rpm
2. Szósty bieg
3. Brak filtra cząstek stałych
4. Buda węższa niż obecna (1840 mm), ale bagażnik przynajmniej 400 l
5. Wielowahacz z tyłu
6. Cena do 30 000 zł (tak za rok od teraz).

Nie mam uprzedzeń/preferencji co do marki, ale chciałbym uniknąć absurdalnie niepraktycznych rozwiązań typu tarcza hamulcowa zintegrowana z piastą i czujnikiem ABS albo wymiana filtra kabinowego na leżąco z odkręcaniem 3 nakrętek w pół godziny.

Może koledzy mają jakieś sugestie?

Autor:  xtremesystems [ 16.10.2017, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

i frytki do tego.

bez dpf no to musowo benzyna. z kolei benzyna 200nm to musi byc z turbo.i jeszcze 6 bieg. czyli klasa C bo raczej w B wstawiali 5 biegowki. i jeszcze wielowahacz.

nie wiem ale chyba tylko octavia tsi bedzie spelniala warunki. ewentualnie leon badz golf

a wiec rocznik ok 2012 (zeby byly to tsi juz po upgradeach) a na chwile obecna to okolo 40k zl

Autor:  weuek [ 16.10.2017, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Dlatego wymieniona jest chwila nieobecna. A do 2010 roku można było w Polsce kupić nowego diesla bez DPFa.

Autor:  xtremesystems [ 16.10.2017, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

no to problem juz masz z glowy. za rok szukac co z w/w

Autor:  krd [ 17.10.2017, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Myślę, że ten wielowahacz z tyłu od razu odrzuca 80% konstrukcji w klasie B i C na rynku.

Autor:  weuek [ 17.10.2017, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

W B to dokładnie 100%. W C z połowę.

Ale już ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Na przykład, mimo, że civic mk8 w 5d (ufo) ma belkę, to w sedanie jest wielowahacz. Nie spodziewałbym się innego zawieszenia, nawet gdy budy wyglądają tak odmiennie.

Autor:  weuek [ 21.12.2017, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

xtremesystems napisał(a):
a wiec rocznik ok 2012 (zeby byly to tsi juz po upgradeach) a na chwile obecna to okolo 40k zl


Już rejony mojego budżetu:

Obrazek

http://autozbyt.pl/Skoda2685

Same bidne są tam auta (w większości poflotowe), ale jest to jedyny komis w okolicy z dobrą reputacją. Znam i regularnie spotykam 3 osoby, które tam auta kupiły.

Może na kolejną jesień sztuki z automatyczną klimatyzacją zejdą w rejony 30k.

Autor:  weuek [ 24.02.2018, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Czemu innemu się ostatnio przyglądam:

1. 200 Nm@3600 rpm
3. Brak filtra cząstek stałych, brak turbiny
4. Buda nieco węższa niż obecna, bagażnik 460 l
5. Wielowahacz z tyłu, po dwa wahacze z przodu
6. Roczniki 2005-2009 niemal wszystkie mieszczą się teraz w 30 tysiącach. Tylko znaleźć takiego 320i wartego zakupu...

Autor:  xtremesystems [ 24.02.2018, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

ale mowisz o e46 czy e90. tak czy siak znalezc cos zdrowego w polsce... ogolnie znalezc zdrowe bmw .. powodzenia .sam szukalem e46 ale 3.0

Autor:  weuek [ 24.02.2018, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

E90. O zdrową benzynową o2 wcale nie jest łatwiej.

Autor:  weuek [ 13.02.2019, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

Zaraza ogarnęła też mazdę. Niedługo premiera nowej trójki z beleczką z tyłu:

https://mazda3.cdn.mazda.media/f206f335 ... pdf?48e1e4

(s. 7 i 19)

A cena zaczyna się od 95k za auto o "dynamice" 10,4 do setki. Dobitnie musiano jakoś zbadać, że konsument jest coraz głupszy. Dla niego te pierwsze kilka stron to same banialuki.

Autor:  xtremesystems [ 13.02.2019, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Ognisty dylemat motoryzacyjny

no bo na szybkie auto teraz trzeba polozyc minimum 130k zl a plebs jezdzi wolno praca dom i zeby bylo jak oszczedniej


pozatym te auta w ogole juz nie budza emocji. nawet turlając sie hc dzwik z silniku i wudachu daje wieksze emocje niz 1.0tsi na odcinie . chociaz 1.8 tsi bylo ciche ale na odcine juz zaczynało fajnie mruczec .ale do 2.5 turbo czy jakiejkolwiek v6 to wiadomo podejscia nie mialo


z reszta. male maja byc oszczedne .wiadomo tak nie jest(juz powoli wraca to do normalnosci)

ale zamiast promowac lpg i udoskonalac ten system na rowni z hybrydami to cuda robia.

dla ludzi mniej zamoznych lpg , ktory jest czysty, dla bardziej zamoznych hybrydy

Strona 4 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/