FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Wydzielone z tematu "Wasze dotychczasowe problemy z TDI http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=7&t=5473 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | jaarek [ 05.03.2008, 00:09 ] |
Tytuł: | |
cosmos, jezeli chodzi o poprzednie samochody to po prostu miales wyjatkowego pecha. nowa foka widzi serwisy tylko na rocznym przegladzie, wtryski zyja do 100-150tys km...podobnie golf i pasek, to tez nie sa awaryjne samochody. mam nadzieje ze na fabce zakonczysz swoja nieszczesliwa passe i bedziesz zadowolonym uzytkownikiem ktoremu serwis nie bedzie wciskal kitow typu TTTM. a teraz odnosnie tematu, nikt jeszcze nie mial problemow z pompo-wtryskami, pompa paliwa, turbina, kolem dwumasowym ![]() |
Autor: | kapi [ 09.03.2008, 19:38 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś szukałem informacji nt. koła dwumasowego... Wg katalogu Sachsa sprzęgła silnika ATD są takie same jak ALH, AGR, ASV, AHF (czyli dwumas 228mm) w większości samochodów grupy VW. Wyjątek stanowią: SEAT : CORDOBA (6L2) 1.9 TDI (74 kW ; 09/2002) IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI (74 kW ; 02/2002) SKODA : FABIA (6Y2) 1.9 TDI (74 kW ; 01/2000) FABIA Stufenheck (6Y3) 1.9 TDI (74 kW ; 01/2000) FABIA Combi (6Y5) 1.9 TDI (74 kW ; 04/2000) na podstawie: http://www.streetracing.pl/forum/index. ... 8398&st=20 ![]() pozdrawiam. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |