Gilu to wprawdzie też trochę mój temat mgr, ale specjalnie nie zwracałem uwagi na "firmowy" akcent wizerunku...Pamiętam, że względnie dużo pisze o tym Gazeta Bankowa i Gazeta Prawna - dziwne ale tak właśnie jest i artykuły sa bardzo częstro dosyć sensownie napisane.
Pojawiło sie tez ostatnio kilka nowych książek o reputacji firmy i jej wizerunku - nie przytocze teraz z głowy tytułów, ale wejdz na stronę BUW'u (o ile pamietam to bedzie
www.buw.uw.edu.pl) i w wyszukiwarce katalogowej pokombinuj ze słowami kluczowymi typu reputacja, wizerunek itp).
Looknij tez koniecznie na starsze numery Brief'u, Press'a i Piar Magazynu, ewentualnie Media & Marketing Polska.
Poza tym masz serwis Proto (
www.proto.pl ) - codziennie wydaja newsletter na temat szeroko pojętego wizerunku, reklamy i mediów. Wrzuć tam w wyszukiwarkę wizerunek firmy i ci wyskocza linki z materiałami (wywiady, streszczenia artykułów - spora danych baza do bibliografii, a jak cie zainteresuje to zawsze możesz w Narodowej odszukać daną gazetę czy magazyn i doczytać szczegóły
) Jest jeszcze serwis media i marketing - o wizerunku firm piszą na okrągło - wrzuć w szukajkę i coś ci znajdzie. Atutem jest to że pisza tam często sami managetrowie z firm i takich materiałów nie znajdziesz nigdzie indziej.
Powodzenia w szukaniu...