|
|
Teraz jest 21.05.2024, 18:53
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07 Lokalizacja: Łódź Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
|
no napisze i zapytam jak to wyglada...
cena wymiany pompy z vatem tez jest strasznie wysoka bo 184 zl
(chyba nie po to wymienia sie ja przy okazji rozrzadu aby cena byla tak wysoka)
kolejna sprawa to olej castrol... 324 zl za 4,5 litra ...
czy mozna kupic samemu olej i podac do wlania do przegladu serwisowego? Sa miejsca w lodzi,ze olej castrol mozna kupic za 150zl "5tke"
|
02.01.2011, 12:04 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
ogólnie to Twoje ASO ma jakieś masakryczne ceny
kurde, teraz to chyba za późno, ale trzeba było się kłócić z nimi o ten demontaż konsoli, bo to jest ich problem aby poprawnie zdemontować i zamontować ten element, nie czyniąc żadnych strat przy okazji.. Przypuszczam że po postu ktoś dał ciała i zwalili koszt na Ciebie, nie ładnie to wygląda... Ja miałem wymieniane tuleje wahaczy jak Fabia miała 6 lat i jakoś nie było problemu z konsolami, a też je demontowali przecież bo sam widziałem
listek2000 napisał(a): czy mozna kupic samemu olej i podac do wlania do przegladu serwisowego? Sa miejsca w lodzi,ze olej castrol mozna kupic za 150zl "5tke"
oczywiście że można przywieść swój olej, ja tak robię od dawna, bo niby czemu ktoś ma na mnie zarabiać całkowicie bezpodstawnie?
_________________
|
02.01.2011, 12:33 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
listek2000 napisał(a): kolejna sprawa to olej castrol... 324 zl za 4,5 litra ...
To standardowa cena troche chora dla ASO ~ 72 zł za litr bez long life a ~76 zł za litr long life. Widze że na fakturze masz beczke, ja jak już bym wziął te z aso to powiedział że chce z butelek z pułki gdzie są części, tyle samo wychodzi cenowo, ale mają świeże i na pewno to "made in germany" i orginalnie zapakowany a beczka to nie wiadomo skąd, ale to już troche po fakcie, co do reszty to jakciacho napisał.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
02.01.2011, 12:56 |
|
|
Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07 Lokalizacja: Łódź Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
|
Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna?
|
02.01.2011, 13:28 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2009, 23:05 Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: fabia kombi joy
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Listek2000 , z którą śrubą nie mogli sobie poradzić ,tam gdzie ta tuleja?
Czy starą "kolumnę" ci zwrócili?
I w jaki sposób ja demontowali , że musieli ja wymieniać na nową?
_________________ sterowiec40
|
02.01.2011, 13:37 |
|
|
Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07 Lokalizacja: Łódź Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
|
Tak polozyli mi na ladzie ta konsole , moglem ja wziac ale po co mi zlom do bagaznika... widac ze odpilowali srube, bo lebek tez przyniesli, nie bardzo kojarze, ktora to sruba ale mowili,ze czesto tak sie zdaza ze w tej srubie przy odkrecaniu albo sie urywa gwint w konsoli ( ponoc mozna przegwintowac ale to juz na innym warsztacie i czasochlonne) albo wogole jej ruszyc nie mozna... ponoc powoduja to warunki atmosferyczne,ze tak sie z ta sruba dzieje... czy serwis nie powinien zglaszac do producenta takie problemy aby na przyszlosc stosowac inne rozwiazania,sruby itd?
na obrazku ETKA tej konsoli to bedzie sruba nr 5 o ile pamietam
|
02.01.2011, 13:55 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2009, 23:05 Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: fabia kombi joy
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Konsola jest aluminiowa wiec śruby stalowe lubią się "zażerać" w alu to prawda a serwis nie będzie się bawił w jakieś próby odkręcania , czy potem próby naprawy gwintu , jeśli klient płaci za części to poco mechanik się ma męczyć .
Może w innym warsztacie , znajomy mechanik przyłożył by się do tego i odkręcił by nie naruszając gwintu. Ale tego nie jesteśmy pewni.
Ale takie są uroki serwisów
_________________ sterowiec40
|
02.01.2011, 14:16 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
listek2000 napisał(a): Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna?
Kupić w sklepie części (oleje,filtry), lecz wymienić muszą oni, to wtedy Ci podbiją.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
02.01.2011, 15:07 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Allen napisał(a): listek2000 napisał(a): Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna? Kupić w sklepie części (oleje,filtry), lecz wymienić muszą oni, to wtedy Ci podbiją.
Allen dobrze pisze. Jakby było tak jak chcesz to by się na pewno znaleźli cwaniacy, którzy by przed sprzedażą wymieniali np. rozrząd na badziewiarskich cześciach a olej na kujawski (i to z trzeciego tłoczenia) i w ASO brali tylko pieczątki, że wymienione.
Pochodziłoby to króciutko i nowy właściciel jechałby do ASO, które walneło pieczątkę.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
02.01.2011, 16:06 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
U mnie też wymieniali konsole bo pourywali śruby (obie). Koszt na necie w sklepie 284 zł./szt.
Używka na alle drogo 90 zł/szt + przesyłka.
Co prawda też się dziwię bo to warsztat powinien wziąść na siebie. Skoro zamiast odkręcić ukręcili
Jednak nie chciałem się kłócić, i aby nie trzymali mi auta w nieskończoność wolałem zapłacić z własnej kieszeni. Bo pracuję poza miastem i potrzebne mi było auto.
Pozdro.
_________________ GrzegorzT
|
02.01.2011, 19:50 |
|
|
Dołączył(a): 02.02.2009, 21:14 Posty: 84
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
tak poza tematem to słyszałem, że te nieszczęsne konsole można trochę podgrzać opalarką przed wykręcaniem śrub,
jeżeli śruba wyjdzie, a poleci gwint to są 3 rozwiązania:
1. wymienić konsolę
2. kupić dłuższą śrubę i wkręcić w starą konsolę bo ori śruba nie korzysta z całego gwintu (ja tak mam i jest ok)
3. dać konsolę do tulejowania i gwintowania (u mnie w mieście to koszt około 50-80PLN)
wiadomo nr 1. to po bożemu, 2 i 3 to już trochę rzeźba
|
02.01.2011, 20:55 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|