Teraz jest 28.03.2024, 13:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Wielki przegląd 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
no napisze i zapytam jak to wyglada...
cena wymiany pompy z vatem tez jest strasznie wysoka bo 184 zl
(chyba nie po to wymienia sie ja przy okazji rozrzadu aby cena byla tak wysoka)
kolejna sprawa to olej castrol... 324 zl za 4,5 litra :crazy: ...
czy mozna kupic samemu olej i podac do wlania do przegladu serwisowego? Sa miejsca w lodzi,ze olej castrol mozna kupic za 150zl "5tke"


02.01.2011, 12:04
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35
Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
ogólnie to Twoje ASO ma jakieś masakryczne ceny :nono:

kurde, teraz to chyba za późno, ale trzeba było się kłócić z nimi o ten demontaż konsoli, bo to jest ich problem aby poprawnie zdemontować i zamontować ten element, nie czyniąc żadnych strat przy okazji.. Przypuszczam że po postu ktoś dał ciała i zwalili koszt na Ciebie, nie ładnie to wygląda... Ja miałem wymieniane tuleje wahaczy jak Fabia miała 6 lat i jakoś nie było problemu z konsolami, a też je demontowali przecież bo sam widziałem :D
listek2000 napisał(a):
czy mozna kupic samemu olej i podac do wlania do przegladu serwisowego? Sa miejsca w lodzi,ze olej castrol mozna kupic za 150zl "5tke"

oczywiście że można przywieść swój olej, ja tak robię od dawna, bo niby czemu ktoś ma na mnie zarabiać całkowicie bezpodstawnie? :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Ciacho123 za ten post:
listek2000
02.01.2011, 12:33
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
listek2000 napisał(a):
kolejna sprawa to olej castrol... 324 zl za 4,5 litra ...


To standardowa cena troche chora dla ASO ~ 72 zł za litr bez long life a ~76 zł za litr long life. Widze że na fakturze masz beczke, ja jak już bym wziął te z aso to powiedział że chce z butelek z pułki gdzie są części, tyle samo wychodzi cenowo, ale mają świeże i na pewno to "made in germany" i orginalnie zapakowany a beczka to nie wiadomo skąd, ale to już troche po fakcie, co do reszty to jakciacho napisał.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Allen za ten post:
listek2000
02.01.2011, 12:56
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna?


02.01.2011, 13:28
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.11.2009, 23:05
Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: fabia kombi joy
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
Listek2000 , z którą śrubą nie mogli sobie poradzić ,tam gdzie ta tuleja?
Czy starą "kolumnę" ci zwrócili?
I w jaki sposób ja demontowali , że musieli ja wymieniać na nową?

_________________
sterowiec40


Niżej podpisany użytkownik dziękuje sterowiec40 za ten post:
listek2000
02.01.2011, 13:37
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
Tak polozyli mi na ladzie ta konsole , moglem ja wziac ale po co mi zlom do bagaznika... widac ze odpilowali srube, bo lebek tez przyniesli, nie bardzo kojarze, ktora to sruba ale mowili,ze czesto tak sie zdaza ze w tej srubie przy odkrecaniu albo sie urywa gwint w konsoli ( ponoc mozna przegwintowac ale to juz na innym warsztacie i czasochlonne) albo wogole jej ruszyc nie mozna... ponoc powoduja to warunki atmosferyczne,ze tak sie z ta sruba dzieje... czy serwis nie powinien zglaszac do producenta takie problemy aby na przyszlosc stosowac inne rozwiazania,sruby itd?

na obrazku ETKA tej konsoli to bedzie sruba nr 5 o ile pamietam


02.01.2011, 13:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.11.2009, 23:05
Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: fabia kombi joy
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
Konsola jest aluminiowa wiec śruby stalowe lubią się "zażerać" w alu to prawda a serwis nie będzie się bawił w jakieś próby odkręcania , czy potem próby naprawy gwintu , jeśli klient płaci za części to poco mechanik się ma męczyć .
Może w innym warsztacie , znajomy mechanik przyłożył by się do tego i odkręcił by nie naruszając gwintu. Ale tego nie jesteśmy pewni.
Ale takie są uroki serwisów

_________________
sterowiec40


Niżej podpisany użytkownik dziękuje sterowiec40 za ten post:
listek2000
02.01.2011, 14:16
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
listek2000 napisał(a):
Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna?


Kupić w sklepie części (oleje,filtry), lecz wymienić muszą oni, to wtedy Ci podbiją.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Allen za ten post:
listek2000
02.01.2011, 15:07
Zobacz profil WWW
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5404
Podziękował: 166
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
Allen napisał(a):
listek2000 napisał(a):
Czyli mozna kupic i wymienic sobie samemu wszystkie filtry, oleje itd i na serwisie to zglosic i oni zaznacza te kwadraciki w ksiazeczce jako wymienione i podbija stempelek i zaplace tylko usluge serwisu okresowego? Czy tak mozna?


Kupić w sklepie części (oleje,filtry), lecz wymienić muszą oni, to wtedy Ci podbiją.


Allen dobrze pisze. Jakby było tak jak chcesz to by się na pewno znaleźli cwaniacy, którzy by przed sprzedażą wymieniali np. rozrząd na badziewiarskich cześciach a olej na kujawski (i to z trzeciego tłoczenia) i w ASO brali tylko pieczątki, że wymienione.
Pochodziłoby to króciutko i nowy właściciel jechałby do ASO, które walneło pieczątkę.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


Niżej podpisany użytkownik dziękuje koleś za ten post:
listek2000
02.01.2011, 16:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
U mnie też wymieniali konsole bo pourywali śruby (obie). Koszt na necie w sklepie 284 zł./szt.
Używka na alle drogo 90 zł/szt + przesyłka.
Co prawda też się dziwię bo to warsztat powinien wziąść na siebie. Skoro zamiast odkręcić ukręcili ???
Jednak nie chciałem się kłócić, i aby nie trzymali mi auta w nieskończoność wolałem zapłacić z własnej kieszeni. Bo pracuję poza miastem i potrzebne mi było auto.
Pozdro.

_________________
GrzegorzT


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Robol za ten post:
listek2000
02.01.2011, 19:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.02.2009, 21:14
Posty: 84
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
tak poza tematem to słyszałem, że te nieszczęsne konsole można trochę podgrzać opalarką przed wykręcaniem śrub,
jeżeli śruba wyjdzie, a poleci gwint to są 3 rozwiązania:
1. wymienić konsolę
2. kupić dłuższą śrubę i wkręcić w starą konsolę bo ori śruba nie korzysta z całego gwintu (ja tak mam i jest ok)
3. dać konsolę do tulejowania i gwintowania (u mnie w mieście to koszt około 50-80PLN)

wiadomo nr 1. to po bożemu, 2 i 3 to już trochę rzeźba


Niżej podpisany użytkownik dziękuje kazik79 za ten post:
listek2000
02.01.2011, 20:55
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL