Teraz jest 11.05.2024, 19:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Radio rozładowuje mi akumulator 
Autor Wiadomość
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
forsiu napisał(a):
niestety czy wyciągnę kluczyk czy nie to i tak radio nie gaśnie

Manieku ma rację jak podłączysz żólty do czerwonego to gra bez przekręcania kluczyka , jak będzie żółty z żółtym a czerwony z czerwonym powinno działać po przekręceniu, szkoda że kolega nie zawitał na nasz SPOT warszawski to byśmy spróbowali pomóc :)
Może jeszcze raz kolega pokombinuje z kabelkami , ewentualnie kolega wrzuci zdjęcie podłączenia to zobaczymy co jest nie tak :)


26.07.2010, 22:18
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.11.2009, 16:53
Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 52
Podziękował: 8
Pomógł: 0

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: MGZ - 5b.
Samochód: Fabia HTB Active
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
Panowie a ja mam pytanie w jaki sposób wyjąć pin z kostki, bo ja szarpię i szarpię i za cholerę nie chce wyjść. :/ Właśnie ten niebieski potrzebuję wypiąć.


29.07.2010, 17:52
Zobacz profil
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
elminsterr napisał(a):
Panowie a ja mam pytanie w jaki sposób wyjąć pin z kostki, bo ja szarpię i szarpię i za cholerę nie chce wyjść. :/ Właśnie ten niebieski potrzebuję wypiąć.


Ja się zaopatrzyłem w bardzo ale to bardzo cienki śrubokręt płaski i jeszcze go delikatnie spiłowałem , na górze i na dole pinu są zaczepy ( takie kwadratowe otwory , właśnie na szerokość otworu trzeba spiłować śrubokręt ) najpierw wkładam śrubokręcik w jeden otwór , delikatnie przekręcam żeby zaczep poszedł do dołu , później w drugi otwór znowu przekręcam i już powinien pin lekko wyjść , jak nie wychodzi mocniej przekręcić by dogiąć bardziej zabezpieczenia pinu


31.07.2010, 16:12
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.01.2010, 17:47
Lokalizacja: czę100chowa
Posty: 40
Podziękował: 6
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Panowie nie macie racji. Także mam alpine i podłączenie na krótko nic nie da. Mój problem rozwiązał dopiero prawdziwy fachowiec. Alpiny to są radia które musza być podłączone odpowiednio pod stacyjkę w grupi vw i nie ma leszcza bo będzie czerpało prąd. Jakos inaczej maja skonfigurowaną wew. instalacje czy cos tam. Facet podłaczył miernik , sprawdzil przewody odp podączył i po kłopocie!Musi byc odcięcie po kluczyku!! :zona: :zona:


11.08.2010, 20:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 292
Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
Post 
didek napisał(a):
Panowie nie macie racji. Także mam alpine i podłączenie na krótko nic nie da. Mój problem rozwiązał dopiero prawdziwy fachowiec. Alpiny to są radia które musza być podłączone odpowiednio pod stacyjkę w grupi vw i nie ma leszcza bo będzie czerpało prąd. Jakos inaczej maja skonfigurowaną wew. instalacje czy cos tam. Facet podłaczył miernik , sprawdzil przewody odp podączył i po kłopocie!Musi byc odcięcie po kluczyku!! :zona: :zona:
Bez urazy ale jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że w czwartym poście o tym pisałem.
Jak znajdę jutro chwilę, to wyjmę swojego alpinka i zrobię fotkę podłączenia.
Pzdr


11.08.2010, 20:26
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.01.2010, 17:47
Lokalizacja: czę100chowa
Posty: 40
Podziękował: 6
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Sorki zasugerowałem sie wypowiedzią venomka. pozdro :browar:


11.08.2010, 20:30
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 292
Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
Post 
Sorki, że dopiero teraz ale wyleciało mi z głowy ???
Obrazek

Jako, że zdjęcie niewyraźne (telefon), to dodam opis:
Żółty z radia do czerwonego w kostce
Czerwony z radia do żółtego w kostce
Mój alpine jest tak podłączony i działa tylko z kluczykiem w stacyjce.


22.08.2010, 18:44
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.08.2010, 21:34
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia I
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
Post 
Radyjko żeby nie pobierało prądu musi być podłączone pod s-kontakt czyli po stacyjce. Jeden + stały drugi po stacyjce i to wszystko. Jeśli masz fabie II s-kontakt znajduje się w skrzynce bezpiecznikowej na jednym z bezpieczników (mały bezpiecznik 5A)


22.08.2010, 21:58
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL