Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 11.05.2010, 09:59 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
[F1] Instalacja radia Pioneer DEH-2200UB
Witam!
jestem posiadaczem fabii (1) z 2002 roku, bez radia (mam 2 zaślepki - półki)
Właśnie kupiłem radio pioneer, z pół kieszenią i kosatka ISO i dodatkowo na allegro kupiłem ramkę + adapter antenowy.
Ma taki problem, jak chce włożyć tą kieszeń w tą górną cześć to trochę się nie mieści, a po drugie tam na końcu są takie plastik (te z 2 dziurkami) z tego co przymierzałem będą przeszkadzać w instalacji bo te wtyki będą wystawać z radia, przez co radio będzie wystawać z deski
zdjęcie:
Bardzo proszę o poradę co mogę zrobić, czy jakoś wymontować te plastyki czy coś innego
Pozdrawiam
|
11.05.2010, 10:08 |
|
|
Dołączył(a): 08.09.2009, 14:09 Lokalizacja: Piaseczno Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
|
liptonace. Nie przejmuj tym plastikiem. Najpierw musisz włożyć dolną półke. Następnie obsadzasz kieszeń czy półkieszeń z zaginaniem wszystkich blaszek. Możliwe że półkę będziesz musiał z góry przyciąć a mianowicie pionowe i poziome paski - bynajmniej tak było przy moim pioneerku. Teraz wszystkie przewody wyciągamy na zewnątrz. Po założeniu przejściówki od anteny (seria nie pasuje do tego modelu) najpierw wpinasz ją do radia. Przed wpięciem ISO musisz zastanowić się jak radio ma być uruchamiane - ze stacyjką czy bez przepinasz kable żółty i niebieski (dokładny opis masz w instrukcji radia). Przed włożeniem radia delikatnie nakieruj kable aby chowały się za półkę a pod radio. U mnie tak właśnie jest i nic nie wystaje. Dodatkowo nad radio możesz dokupić zaślepkę (koszt jakieś 20-25 zł).
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Fabia Comfort 1.9 tdi AXR
|
11.05.2010, 11:49 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2010, 09:59 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
mam problem jeszcze z ta kostka iso
we fabii mam 2 czesciwy - czarny i brazowy
kostka iso moj schemat - oryginalny (ta od radia)
0 0
0 z
n 0
cz c
0 - puste
z - zolty
n - niebieski
cz - czerwony
c - czarny
wedlug instrukcji moge zmieniac czerwony z zoltym
ale to nic nie zmienia, jak wyjmuje kluczyk to radio gasnie a chce aby recznie je on/off
prosze o pomoc
[ Dodano: 2010-05-11, 17:57 ] Mo04e kto02 ma schemat jak ma by04 zrobiona ta kostka bo tam gdzie gdzie czerwony od kostki od radia do kostki we fabii jest 0 V
[ Dodano: 2010-05-11, 18:26 ] i jak wyjmowac te kable od tej kostki od radia
czy sie da? czy musze przecinac i laczyc + inzolacja?
[ Dodano: 2010-05-11, 18:26 ] i jak wyjmowac te kable od tej kostki od radia
czy sie da? czy musze przecinac i laczyc + inzolacja?
|
11.05.2010, 16:21 |
|
|
Dołączył(a): 08.09.2009, 14:09 Lokalizacja: Piaseczno Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
|
Nie dłub w kostce. W załączniku masz jak zamienić podtrzymanie pamięci i zasilania stacyjki (żółty - czerwony). Zaznaczyłem na czerwono. Jakbyś miał jakiś problem pisz na pw
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Fabia Comfort 1.9 tdi AXR
|
11.05.2010, 20:45 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2010, 09:59 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
czytalem ze trzeba odlaczyc 5 pin czyli niebieski kabel aby nie spowodowac jakiegos zwarcia czy cos innego
w instrukcji jest tylko o mozliwosci zamiany czerwonego z zoltym
odlaczylem ten niebieski (oczywiscie nie w kostce tylko tylko kabel co mozna rozpinac)
zamienilem czerwony z zoltym - wcztalem ze tak bedzie radio trzymalo pamiec
ale na polaczeniu zolty z zoltym i czerwony z czerwym lub ze splotem po wyjeciu ze stacyjki klucza radio sie wylacza
|
11.05.2010, 21:40 |
|
|
Dołączył(a): 08.09.2009, 14:09 Lokalizacja: Piaseczno Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
|
Sory za zamieszanie z niebieskim. Pomyliłem się bo nie pamiętałem kolorów. Spróbuj żółty - czerwony, żółty - czerwony, wg instrukcji
_________________ Fabia Comfort 1.9 tdi AXR
|
11.05.2010, 21:43 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2010, 09:59 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
czy polacze kolorami czy na przemian nie ma roznicy
tyle ze odwrotnie z tego co czytalem moze lepiej dzialac
ja ta instrukcje mam nawet w pl
ale mam taki problem
tam gdzie zolty (4) + czerwony (7) jest 12V
zolty jest kontrolowany przez stacyjke
czrwony (7) + niebieski (5) = 0 V
czerwony lub niebieski + czarny (8) = 12 V - staly
a czarny to uziemienie to chyba powinno byc takie jak czer lub nieb czyli 0 V
te numery w nawiasach to wedlug kostki
|
11.05.2010, 21:58 |
|
|
Dołączył(a): 08.09.2009, 14:09 Lokalizacja: Piaseczno Posty: 21
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
|
Jutro wyjmę swoje (pioneer 1100) jak znajdę wyjmaki i zrobię zdjęcia.
_________________ Fabia Comfort 1.9 tdi AXR
|
11.05.2010, 22:06 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2010, 09:59 Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
|
wydaje mi sie ze trzeba podlaczyc pod inny pin niz 4 ktory nie reaguje na stacyjke aby radio moglo byc wlaczone bez kluczyka
zastanawiam sie co z tym pinem 5 ktory odlaczylem na laczeniu kabla na tej dolaczonej kostce iso (niebieski kabel) - czy trzeba cos pod to podlaczyc? czy zostawic tak jak jest rozlaczone?
(wiem tyle ze ten niebieski musi byc rozlaczony bo tam jest 12V na jakies zabezpieczenie)
a przypomnialo mi sie- czy potrzebny jest jakis separator do anteny?
[ Dodano: 2010-05-12, 19:45 ]
znalazlem taki separator - http://sklep.rms.pl/index.php?p694,sepa ... at-ks40070
z tego co jest napisane trzeba dodatkowo go podlaczyc pod ten niebieski kabel
ja kupilem tylko adapter (przejsciowke) i chyba bede musial zmienic na ten separator
|
12.05.2010, 18:00 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2010, 16:47 Lokalizacja: GNIEZNO Posty: 12
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Witam ja miałem problem z zamontowanie tego radia ale w koncu sie udało przedewszystkim wyciagnij dolna półke wtedy radio wchodzi całe po drogie ja musiałem troche przyciac plastyku z tej dolnej polki bo chaczylo o pol kieszen. zwarłem tylko kable zółte z czerwonym. Mi chodzilo tylko o to by pamietalo ustawienie. Nie potrzebowałem separatora tylko przejsciowke do anteny
|
17.09.2010, 08:17 |
|
|
Dołączył(a): 24.02.2011, 16:05 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: [F1] Instalacja radia Pioneer DEH-2200UB
hej, mam podobnego pioneer'a (PIONEER DEH-2320UB) i zastanawiaja mnie nastepujace rzeczy (a z nie znalazlem do nich jednoznacznej odpowiedzi) - czy wyjmakami z zestawu pioneer'a wyciagne oryginalne radio fabii (kaseciaka) ? nie chce zablokowac czy zniszczyc wyjmakow pioneera, bo potem znowu nowego radia nie wyciagne.. - czy radio to potrzebuje separatora anteny czy nie ? mam taki zestaw ( http://allegro.pl/ramka-radiowa-separat ... 05027.html) oczywisce dokupilem przejsciowke DIN-ISO - pytanie tylko, gdzie wpiac niebieski kabel z separatora ? ? ? - zamienilem kabelki jak na schemacie (wystarczylo poczytac w instrukcji, gdzie jest stale 12V a gdzie ze stacyjki i tutorial z tego forum, wiec tu nie przewiduje problemow), rozumiem, ze tam gdzie jest stale 12V sluzy rozniez trzymaniu pamieci radyjka ?
|
13.03.2011, 17:22 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37 Lokalizacja: LU Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
Re: [F1] Instalacja radia Pioneer DEH-2200UB
-Do kaseciaka potrzebne będzie Ci takie coś http://img215.imageshack.us/i/14032011001.jpg/lub możesz posłużyć się dwoma blaszkami by odblokować i szarpnąć za otwór gębowy radia. -Radio na 90% będzie potrzebowało separatora (chyba że ma dodatkowy "+" ciągnięty od akumulatora do anteny), musisz tylko metodą prób i błędów sprawdzić czy lepiej Ci działa separator z zasilaniem czy bez (zasilanie z niebieskiego kabelka od strony radia!). U mnie z pionierem lepiej działa separator nie zasilony. -Żółty trzyma pamięć, czerwony uruchamia radio po przekręceniu kluczyka - domyślnie radio działa tylko z kluczykiem w stacyjce, nie zależnie czy przekręcony zapłon czy tylko sobie dynda
|
14.03.2011, 20:27 |
|
|
Dołączył(a): 24.02.2011, 16:05 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: [F1] Instalacja radia Pioneer DEH-2200UB
wszystkich szukajacych podobnej odpowiedzi : wyjmaki pasuja wchodza na jakies 2cm (haczyki, ktore sluza do wyciaga pioneera sa na zewnatrz) potem tylko wystarczy pociagnac za dziure gdzie wklada sie kasete i radio wychodzi...
|
15.03.2011, 08:19 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12703
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F1] Instalacja radia Pioneer DEH-2200UB
Podepnę sie tutaj z moim problemem. Otóż, zniknęło mi 12v po stacyjce w kostce iso. Reszta jest OK. Problem pojawił się po dolutowaniu dodatkowego odbiornika właśnie do tej linii (ale cała robota oczywiście na odłączonym akumulatorze, izolowane luty ipd.)
Jakieś pomysły na "odszukanie" zguby? Acha, i można spokojnie podłączyć do stałego 12v urządzenie pobierające 5mA?
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
22.05.2011, 07:39 |
|
|