FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Serwisy i warsztaty: pomorskie
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=30&t=6846
Strona 1 z 2

Autor:  kros [ 30.12.2008, 00:16 ]
Tytuł:  Serwisy i warsztaty: pomorskie

...

Autor:  MARINESKU [ 21.02.2009, 09:17 ]
Tytuł: 

MECHANIKA POJAZDOWA Fiedziuszko Krzysztof serwis KIM 84-200 Wejherowo ul. Iwaszkiewicza 12, naprawa główna silnika, skrzyń biegów, naprawy bieżące, polecam jestem zadowolony z ich usług.

Autor:  Allen [ 19.05.2009, 14:50 ]
Tytuł: 

"Auto Domasz" Hurtownia Piotr Domaszewicz
Bałtycka 8B, Słupsk - 59 841 48 42 również mają zakład jak się jedzie na Bolesławice (Koszalin)

Robiłem u nich cały tłumik - środkowy / końcowy + splotka elastyczna - dobrze dobrane cześci, szybko założone i ceny znośne.

Autor:  jerzyx [ 19.05.2009, 17:49 ]
Tytuł: 

SKODA SERWIS, Rumia ( to taka wioska koło Gdyni :)), ul. Górska 9 jest THE BEST :browar: Szczególnie jak Piotr jest w dobrym humorze 8-)

Autor:  Tomato [ 19.05.2009, 19:14 ]
Tytuł: 

tylko nie wioska :nono:

Autor:  Barnim [ 29.07.2009, 11:52 ]
Tytuł: 

szukam dobrego lakiernika z trójmiasta i okolice, kaszuby

Autor:  Pawka [ 07.10.2009, 18:00 ]
Tytuł: 

Chciałbym odgrzać temat, czy możecie polecić jakiś sprawdzony warsztat nieautoryzowany w Trójmieście?

Autor:  pjdarken [ 29.10.2009, 11:36 ]
Tytuł: 

Witam
Postanowiłem podzielić się moimi ostatnimi przeżyciami z elektrykiem samochodowym w celu ostrzeżenia pozostałych użytkowników przed tym Panem. (warsztat mieści się koło Cezeksu w Gdańsku na przeciwko nowego Żaka jak się zjeżdża z mostu kolejowego na Zaspie po prawej stronie – Pan elektryk nazywa się Baranowski.)
Rozpocznę od opisania problemu jaki mi się pojawił:
Codziennie rano na zimnym silniku po odpaleniu auta zapalała mi się kontrolka temp. Silnika, więc pierwsze co robiłem to wyłączenie auta i kontrola płynu w chłodnicy czy przypadkiem nie brakuje – wszystko ok. Wiec ponowne odpalenie, znowu sygnał i świecąca kontrolka i tak do momentu jak się silnik nie rozgrzeje wtedy ponowne odpalenie nie powodowało błędu (wskaźnik temperatury w samochodzie na desce rozdzielczej w okolicy środka skali w normie).
Zaniepokojony problemem poszukałem na forum i znalazłem rozwiązanie – uszkodzony zbiorniczek wyrównawczy na płyn chłodzący a dokładniej zintegrowana w nim czujka poziomu płynu. Wiec telefon do sklepu z częściami skody i info nowy zbiorniczek 60zł, zamiennik 29zł (wybór oczywisty).
I tu popełniłem największy błąd jako że jest to początek mojej przygody ze skodą i jestem nie doświadczonym użytkownikiem postanowiłem że przed samodzielna wymianą zbiorniczka udam się do elektryka na odczytanie błędów co by mieć pewność że to zbiorniczek.
Pierwsza wizyta u elektryka:
Po przybyciu i dokładnym opisie problemu (zapalenie czujki tylko na zimnym silniku i po rozgrzaniu OK) zasugerowałem znalezione rozwiązanie (wymiana zbiorniczka) – usłyszałem że OK i że potrwa to parę godzin sprawdzenie komputerem i usunięcie usterki koszty 100-120 zł (do przyjęcia sam zbiorniczek to koszt 29-60zł). Po kilku godzinach telefon auto do odbioru, na miejscu dowiedziałem się że na komputerze nie ma żadnych błędów i że zbiorniczek OK tylko przewody i zabrudzona kostka przy czujce w zbiorniczku koszt 120zł. Przyjąłem do wiadomości i zadowolony odjechałem
Druga wizyta u elektryka:
Następnego dnia rano problem dalej ten sam wiec telefon do Pana elektryka i info że trzeba auto znowu zostawić ale najpierw sprawdzi zbiorniczek co wyglądało tak że jak przyjechałem to wyjął wtyczkę od czujki co spowodowało zapalenie kontrolki temp silnika co według Pana elektryka oznaczało sprawną czujkę (nie dziwne ze zapaliła się kontrolka skoro zrobił rozwarcie w układzie - co raczej świadczyło o sprawności układu niż o jakości czujki no cóż ale to FACHOWIEC) cała operacja trwała 20 sekund. Termin dalszej diagnostyki na następny dzień rano.
Trzecia wizyta u elektryka:
Auto odstawione rano o 8:00 czas naprawy parę godzin. Po godzinie 14:30 telefon auto naprawione koszt naprawy 160zł!!!. Po pojawianiu się poprosiłem o wyjaśnienie tych kosztów i co zostało zrobione(podanie przyczyny i rozwiązania). Zostałem powiadomiony że było zwarcie w instalacji elektrycznej co mnie bardzo zdziwiło (jestem z zamiłowania i wykształcenia elektronikiem i serwisantem komputerowym i powiem szczerze że nie spotkałem się żeby zwarcie występowało tylko na zimnych przewodach a po rozgrzaniu ustępowało ale cóż człowiek zawsze się czegoś uczy)po długiej dyskusji z Panem elektrykiem usłyszałem ze i tak to są małe koszty bo jak bym pojechał do serwisu to były by dużo wyższe bo tam kasują za każdą godzinę pracy i każde podłączenie do komputera wiec mam się cieszyć. Takie tłumaczenie dalej mnie nie przekonywało wiec usłyszałem ze podczas tego badania pojawiły się też błędy na komputerze na czujce temperatury w silniku i trzeba by ją wymienić (wcześniejsze badanie nic nie pokazało a tu proszę kolejny powód znaleziony) i że Pan elektryk może mi ją wymienić w ramach tej naprawy jak tylko sobie kupię tą czujkę sam (kolejne minuty dyskusji o tym jak to jest że przy 1 wizycie all OK. a teraz nagle ta czujka ale nie ma to jak FACHOWEC) po kilkunastu minutach dyskusji postanowiłem odpuścić bo i tak nic nie wskóram pojechałem do sklepu skody kupiłem czujkę (49zł+uszczelka) wróciłem na wymianę (5min pracy) i odjechałem do domu w przekonaniu że w końcu mam spokój.
Następnego dnia rano problem dalej ten sam, wiec telefon do elektryka i umówiona wizyta po weekendzie.
Czwarta wizyta u elektryka:
Auto odstawione rano 8:00 czas naprawy kilka godzin (standard) usłyszałem tylko że będzie musiał się skontaktować z Boschem w celu diagnostyki??? (nie wiem o co chodzi). Po kilku godzinach telefon auto zrobione, jak się pojawiłem okazało się że PAN FACHOWIEC wymienił mi zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego (dodam że na nieoryginalny) i poinformował mnie że wymienił go profilaktycznie żeby nie było problemu (koszty w ramach tamtej wizyty  DOBRE) odebrałem auto i odjechałem co by nie doszło do rękoczynów.

Po ostatniej wizycie problem znikł wymiana zbiorniczka okazała się jedynym słusznym powodem problemu.

Podsumowując poniesione koszty:
Pierwsza wizyta: 120zł
Trzecia wizyta: 160zł +49zł(czujka temperatury silnika – nie wiem po co)
Razem : 329zł + do tego 4 wizyty u elektryka i mnóstwo zmarnowanego czasu

Zyski: wymieniony zbiorniczek na płyn chłodzący (nie oryginał 29zł)
Wymieniona czujka temperatury silnika (nie wiem po co dalej uważam że to tylko po to żeby mnie zbyć)
usunięta usterka 

Przemyślenia pozostawiam użytkownikom tego forum.

Autor:  K_Popiel [ 11.01.2010, 22:03 ]
Tytuł: 

A wystarczyło wyjąć zbiorniczek i porządnie wypłukać benzyną ekstrakcyjną ...

Autor:  gregorrr [ 09.04.2010, 09:05 ]
Tytuł: 

witam. poszukuje sprawdzonego warstatu w Gdansku do bierzących napraw. aktualne na wymiane termostatu. z gory dzieki za pomoc :mrgreen:

Autor:  ljasiecki [ 15.12.2010, 15:49 ]
Tytuł: 

Mam taki problem:
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=7590&start=30

i poszukuje sprawdzonego warsztatu w Trójmieście, najlepiej w Gdyni.
Jakbyś ktoś miał namiary, będę bardzo wdzięczny.

[ Dodano: 2010-12-24, 15:16 ]
ODRADZAM wizytę w warsztacie Rambit, ul. Pucka w Gdyni.

Auto stało w warsztacie 3 tygodnie i nie zrobiono nic, bo cały czas diagnoza była nie trafiona. Oddałem auto do innego mechanika, zrobił je w 3dni robocze!
Po odebraniu auta z Rambitu: izolacja na kablach podziurawiona, pilot od centralnego zamka zepsuty.

Autor:  oozesek [ 20.03.2012, 07:16 ]
Tytuł:  Re: Serwisy i warsztaty: pomorskie

Polecam serwis auto szyby anglass w Gdańsku. Przyciemniałem tam szyby i wstawiałem nową do przodu. Ogólnie wszystko szybko i za rozsądną cenę.

http://www.anglass.pl/

Autor:  maciekmpl [ 12.06.2012, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Serwisy i warsztaty: pomorskie

Poszukuję sprawdzonego warsztatu w Trójmieście, najlepiej w Gdyni, zajmującego się klejeniem zderzaków i (optymalnie) lakiernictwem lub warsztatów zajmujących się tymi pracami osobno.

M

P.S. Dziś [30.06.2012] odebrałem Fabię od fachowca na Karwinach. Zdjął zderzak, pokleił i sam odesłał do lakiernika, a potem zamontował. Wszystko trwało od wtorku do piątku (tyle, że wczoraj nie miałem czasu odebrać samochodu).

Namiary na warsztat spawania plastików: Gdynia, ul.Chwaszczyńska 7 (na przeciwko przychodni "U Źródła Marii"), tel. 58 660-00-78 , http://www.plastikag.pl . Telefon do lakiernika: 608-427-701 (nazwisko Kwiatkowski, ale nie wiem, gdzie ma warsztat, bo nie musiałem do niego jeździć). Kosztowało to wszystko (montaż i demontaż zderzaka, spawanie trzech pęknięć i wszystkie prace lakiernicze z materiałami) 550 PLN, ale zrobione jest super. Można polecić.

M

Autor:  maryan [ 05.03.2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Serwisy i warsztaty: pomorskie

a wystarczyło dolać kapkę płynu- zimny płyn zmniejsza swoją objętość i poziom poniżej progu zadziałania czujnika poziomu. Rozgrzanie płynu powoduje podniesienie poziomu - ale uwaga podniesienie poziomu nie spowoduje wyłączenie kontrolki. Należy jeszcze raz uruchomić zapłon.SPRAWDZONE. No chyba, że jest wyciek płynu i trzeba regularnie dolewać.

Autor:  Klamra [ 20.09.2014, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Serwisy i warsztaty: pomorskie

To już nie część Gdyńska a Gmina Kosakowo, ale na potrzeby nazwijmy to Gdynia - Pogórze ul. Wiejska 7. Na Wiejskiej jest diagnostyka, a 200m dalej mają warsztat w którym robię wszystko w mojej Fabii od samego początku :mrgreen: :mrgreen:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/