|
|
Teraz jest 11.05.2024, 16:23
|
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
tutaj chyba są zdjęcia dwóch różnych fabii 1,8T ?
|
02.03.2005, 22:38 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Jak by ktoś miał fotki pokazujące jak zostało poprowadzone orurowanie od turbiny i intercoolera, jak został umieszczony intercooler i gdzie go upchnęli (czy została belka wzmacniająca czy ją wywalili),
oraz informacje techniczne, takie jak:
* co z przegubami, półosiami itd ... (czy zostały robione na zamówienie czy może zaszczepione od jakiejś innej wersji)
* co ze skrzynią (czy od dawcy silnika, czy moze jakaś inna)
* czy wiązka wraz z komp była od dawcy jak tak to jakie były problemy z instalacją, jak dużych przeróbek to wymagało
* co z mocowaniem silnika, jak dużej integracji w komore silnika wymagało włożenie silnika
* co z takimi rzeczami jak wspomaganie (zostało czy może pozbyto się go)
* pompa wody, alternator ... wymagało przemieszczenia, wymiany ...
Jeżeli ktoś by znał odpowiedzi na te pytania proszę o info na farum bądź na maila oddi@tenbit.pl zależy mi najbardziej na pewnych i sprawdzonych wiadomościach.
Pozdrawiam i dzieki za wszelkie informacje
|
02.03.2005, 23:57 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Zgadza sie Sebastian dal jedno zdjecie silnika od innej fabi niz ta czerwona. Czerwona ma przeniesiony akumulator i wiekszy filtr stozkowy. Poza tym ma poszerzony rozstaw osi i co dziwne stoi chyba wyzej niz fabryczna albo to gwint i jest tak podniesiona .
|
03.03.2005, 14:38 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59 Lokalizacja: Warszawa Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Tak to sa dwa zdjecia pierwsza jak widać wyraźnie czerwona - superoskie fele i w ogóle, a silnik jest z jakieś fabki czarnej. Kolor widać w prawym górnym rogu zdjęcia - obok wlewu do spryskiwacza i miejsca na podtrzymanie silnika. Ale to świadczy tylko o tym że jest to w pewnien sposóbsprawdzona operacja - a nie jednostkowy wybryk. pewnie kosztuje w pyte kasy, no ale cóż.
_________________ Skoda Fabia JOY EDITION
|
03.03.2005, 16:46 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Oj chłopaki czepiacie sie szczególów, sa to dwie inne fabie, ta czerowona jest na szerszym i gwintowanym zawieszeniu, ma moc 300KM.
pozdrawiam
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
03.03.2005, 20:28 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Nie czepiam się, a raczej ciesze się ze jest więcej niz jedna fabka 1,8T
Apropos czerwonej fabki gosciu musiał władować kupe kasy w to autko, z tego co widze zmieniał nawet tylne drzwi żeby móc poszerzyć nadkola. Po obnizeniu musi sie super prezentować.
Masz może więcej zdjęc jego autka ?
|
03.03.2005, 20:52 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
McsEb napisał(a): Nie czepiam się, a raczej ciesze się ze jest więcej niz jedna fabka 1,8T
Apropos czerwonej fabki gosciu musiał władować kupe kasy w to autko, z tego co widze zmieniał nawet tylne drzwi żeby móc poszerzyć nadkola. Po obnizeniu musi sie super prezentować. Masz może więcej zdjęc jego autka ?
Ja z tym czepianiem to na żarty:)
Więcej fotek niestety nie mam, a co do drzwi z tyłu to są założone poszerzenia...
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
03.03.2005, 21:15 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Dam Wam rade Panowie. Ja już w Pugach nie jedneogo SWAP'a przerabiałem i nie ma jak sprzedanie jednego auta i kupienie drugiego. Teraz TANIOŚĆ na rynku a używanych Ibiz 1.8T za naszą granicą raczej nie brakuje.
|
06.04.2005, 20:22 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
PUG MAXI napisał(a): Dam Wam rade Panowie. Ja już w Pugach nie jedneogo SWAP'a przerabiałem i nie ma jak sprzedanie jednego auta i kupienie drugiego. Teraz TANIOŚĆ na rynku a używanych Ibiz 1.8T za naszą granicą raczej nie brakuje.
Ale mi chodzi o oryginalność, być tym jednym z niewielu:)
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
06.04.2005, 20:27 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
PUG MAXI napisał(a): Dam Wam rade Panowie. Ja już w Pugach nie jedneogo SWAP'a przerabiałem i nie ma jak sprzedanie jednego auta i kupienie drugiego. Teraz TANIOŚĆ na rynku a używanych Ibiz 1.8T za naszą granicą raczej nie brakuje. Jakie to pugi przerabiałes
|
06.04.2005, 20:38 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
205 z Diesla na 1.9i z GTi (wyszło 5 dzrzwiowe GTI, buda sie rozpadła), 205 1.9 GTI czarne na 1.9 16v z 405 Mi16 (poszło po drzewach), 205 1.9 GTI srebrne na 1.9 16v z czarnego dzięcioła. Srebrny lata, wydech 2,5 cala na hamowni wyszło 166KM, limiter obrotów przesunięty na 8000 obr/min.
Nikt nie wie ile pracy i wysiłku to kosztowało, pieniędzy KUPĘ.
Teraz kolejny błąd przedemną, wyciągam ze swojego puga 1.6 i wsadzam 1.9. Silnik zasilany jest gaźnikiem wiec nie będzie przynajmniej dużo parcy z elektryką. Kolektor dolotowy, wtryski, instalacja, leży i czeka bo nie wiem czy będe miał cierpliwość.
Te wszystkie silniki w Pugach są z jednej rodziny XU, dlatego można je zamieniać ale i tak jest dużo roboty.
Temat rzeka.
|
07.04.2005, 20:34 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Temat rzeka ....
Wiem, bo....
Razem z kumplem z klubu peugota wsadzilismy do jego 406 2,0 z S16 razem z 6 biegową skrzynia
:D:D:D
Niestety, uprzednio był tam 1,8 16V (takim dokładnie ja jeździłem do zeszłego roku ) i mocowania łap są zupełnie inne.
Efektem było 2 razy już zgubienie skrzyni na studzience
Ale narazie lepiej ejst pospawane i wsio gra.
Ja powiem za to, że sam efekt mnie nie zadowolił, dlatego, tez moja 406 sprzedałem.
Auto zeszło ponizej 10sek, ale to wg mnie kiepsko, bo ja swoją 406 osiagłem 100 w 10,3sek wg G-Techa.
Co prawda kumpel miał całkiem ciekawe plany, na dodanie NOSu i jeszcze mocniejszych przeróbek, ale ..... kasa i głowieni CZAS na to nie pozwala.
A ostanio od kilku miesiecy reanmujemy VW garbusa 72'
|
07.04.2005, 21:12 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
1302 czy 1303 ?
|
07.04.2005, 21:21 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
1302
|
07.04.2005, 21:25 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
byłem dziś w firmie Masters tuning i pan Marek wyleczył mnie ze swapa. pierwszy plan był 1.8T drugi zaś 1.9TDI.
Oczywiście już raczej nie robię żadnego swapa. Owszem jest to wykonalne ale za odpowiednia kasę, dostałem wylicznie co, ile, po co, dlaczego...i chyba sie nie zdecyduję, teraz mam zajawkę na druga fabię z 1.9TDi, mam zamiar kupić rozbitą i wtedy doprowadzić ją do zapierdzielaczki
Tak więc narazie nic nie robię ze swapem.
A tak zmieniając temat ogladałem i widziałem jak jeździ najszybszy VW LUPO 3L w polsce (a w zasadzie najszybszy samochód).
Auto ma 200KM i prawie 450Nm.... ))) oczywiście 4 motion i zbiera sie w 4sek do 100.
Ludzie rakieta !!!!! Koleś powiedział że było by pewnie lepiej ale kierowca nie nadąża zmieniać biegów.
Super autko, zostawia z tyłu Subaru Imprezkę oraz merola AMG !!!:)))
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
18.04.2005, 21:33 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|