Teraz jest 08.05.2024, 02:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1] Dystanse 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Jeżeli już to tylko z pierścieniem centrującym.
Zalety:
Lepsze prowadzenie w szybkich partiach zakretów, patrz szerokie Kit Cary i auta S1600 i samochody z WTCC.
Dużo lepsze prowadznie na suchych nawierzchniach.
Ładniejszy wygląg.
Minusy:
Bardziej obciążone łożyska piast i gumowe łączniki zawieszenia.
Gorsze prowadzenie na luźnych i śliskich nawierzchniach.

Mam założone w Peugeocie z przodu 15mm na stronę z tyłu 20mm na stronę i smigam po rondach jak gokard:). W skodzie planuje tylko z tyłu.
Obrazek
Citroen C2 Super 1600, typowa rajdówka na asfalty.


01.09.2005, 10:26
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL