FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Sprezynki -30 dylemat?? Pomocy http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=4278 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lesio_Dj [ 27.06.2007, 08:14 ] |
Tytuł: | Sprezynki -30 dylemat?? Pomocy |
Witam, mam takie pytanko jestem w posiadaniu sprezynek obnizajacych o 30 mm i zastanawiam sie czy montowac je do fabki combi czy nie?? Prosze o opinie osob ktore maja takowe obnizenie, lub mieli?? dodam ze sprezynki dedykowane sa do wersji combi... mam watpliowosci jak polskie drogi a taki zawias, jak wplywa to na bude i wszystkie podzespoly... samochod prawie nowy i jakos mam pewne obawy... jaka ewentualna cena takiego zalozenia tego w ASO?? aha i najwazniejsze jak zniosa to seryjne amorki?? POzdrawiam i z gory wielkie dzieki i prosze jeszcze jakies fotki obnizonych fabek najlepiej combi na oponkach 15 i springi -30 mm z gory wielkie dzieki Pozdrawiam Leszek |
Autor: | Maciek19 [ 27.06.2007, 10:46 ] |
Tytuł: | |
odpowiem Ci w paru punktach 1)napewno jak zalozysz to Ci sie spodoba (szczególnie jak lubsz szybko i pewnie pokonywać zakręty) 2)na polskie drogi spokojnie daje rade... (ja mam gwint -50mm i jest bobma) 3)NIE ZAKŁADAJ TEGO W ASO !!! w aso to można klime przeczyścić- a i tak nie zawsze... bo moją popsuli, no chyba ze masz tyle kasy i lubisz za łatwe rzeczy płacić 3x wiecej niż jest tak naprawde warta robocizna (są tez inne dobre serwisy i nie koszą tak za wszysko) 4)na bude sprężyny nie wpływają wogóle 5)na zawieszenie może i cos sie szybciej zurzyje (łożyskai łączniki stabilizatora)- ale bez przesady- nie zauwarzysz tego nawet a to nie są drogie rzeczy 6)amorki niby dostają bardziej po du... ale spokonie zrobisz na nich 100.000 km. 7)zdjęć nie mam zakładaj i pozdro i rada odemnie: jeżeli chcesz jakieś wymiany robić w ASO to najpierw zapytaj na forum czy sie opłaca i czy nie lepiej gdzieś indziej to zrobić. |
Autor: | Lesio_Dj [ 27.06.2007, 13:30 ] |
Tytuł: | |
calkowicie co do ASO sie z Toba zgadza przykladem jest cena tempomatu w ASO wolaja 328 zl i zalozenie 220 zl ceny ASO w Gliwicach... ehh ja niee wiem skad te ceny oni biora... to poleccie mi gdzie zalozyc te springi w gliwicach lub okolicach?? pozdrawiam |
Autor: | rafii-15 [ 27.06.2007, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Ja mam zamontowane 35 mm i jazda bez problemu ( sedan ) montaż u mechanika kompletu to w granicach 150 zł, a co do zużycia innych części to ma wpływ, szybciej siadają łączniki stabilizatorów i łożyska jest to spowodowane silniejszym dociskiem do drogi. Ale czego się nie robi dla komfortu szybszej jazdy. Jak chcesz to jutro ci dorzuce zdjęcia jak to wygląda. |
Autor: | Lesio_Dj [ 28.06.2007, 21:27 ] |
Tytuł: | |
niom poprosze o foteczki jakies... pozdrawiam |
Autor: | rafii-15 [ 29.06.2007, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Proszę tak to wygląda [ Dodano: 2007-06-29, 22:33 ] i to |
Autor: | Mario [ 02.03.2008, 23:25 ] |
Tytuł: | |
Moja też śmiga 3 cm niżej. |
Autor: | wolf [ 04.03.2008, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: Sprezynki -30 dylemat?? Pomocy |
Lesio_Dj napisał(a): Witam, mam takie pytanko jestem w posiadaniu sprezynek obnizajacych o 30 mm i zastanawiam sie czy montowac je do fabki combi czy nie?? Prosze o opinie osob ktore maja takowe obnizenie, lub mieli?? dodam ze sprezynki dedykowane sa do wersji combi... mam watpliowosci jak polskie drogi a taki zawias, jak wplywa to na bude i wszystkie podzespoly... samochod prawie nowy i jakos mam pewne obawy... jaka ewentualna cena takiego zalozenia tego w ASO?? aha i najwazniejsze jak zniosa to seryjne amorki?? POzdrawiam i z gory wielkie dzieki i prosze jeszcze jakies fotki obnizonych fabek najlepiej combi na oponkach 15 i springi -30 mm z gory wielkie dzieki Pozdrawiam Leszek Ja tez jestem w trakcie zakladania spręzyn obnizajaych lecz -40mm. Najpierw chcialem załazozyc same sprezyny do seryjnych amorów lecz po malej wymianie zdan z Mcseb i Zielinem doszedlem do wniosku ze lepiej poczekac i załozyć odpowiednie amortyzatory do tych sprezyn. Czemu? O to fragment tego co napisal mi Zielin (mam nadzieje ze nie bedzie mial nic przeciwko) kiedy załozyl same sprezyny do seryjnych amorów: "....Wolno po mieście bez większych górek i dolów - wrażenia super!!! Pierwszy "równy" zakręt - również bajka!!! ...Dopóki nierozpędzilem się szybciej i niprzejchalem się po wyboistej i nierówne drodze Efekt byl taki ze autko podskakiwalo jak pileczka a ja czulem się jak worek ziemnaików na pacce żuka !!! MASAKRA Ale tlumaczylem sobie że to wlaśnie jest sportowe zawieszenie i wogóle tak ma być Zrozumialem dopiero wtedy jak przy prędkości 150 km/h wjechalem w lekkie zaglębienie w jezdni i wfektem końcowy byl pękny lot w powietrzu w wykonaniu Fabki ( cale szczęście że się wtedy :censored:)...." Pozdrowienia dla Zielina i Mcseb za dobre rady |
Autor: | gilo_fabia1.4 [ 05.03.2008, 23:35 ] |
Tytuł: | |
panowie a co powiecie o czyms taki: flegi 16" oponki 205/45 i do tego sprezyny obnizajace 50mm na seryjnych amorkach??? |
Autor: | Lesio_Dj [ 06.03.2008, 13:34 ] |
Tytuł: | |
gilo_fabia1.4 napisał(a): panowie a co powiecie o czyms taki: flegi 16" oponki 205/45 i do tego sprezyny obnizajace 50mm na seryjnych amorkach??? moim zdanie lipa... wyglad bedzie pewnie calkiem ok ale amorki seria padna predko i zreszta masz tekst wyzej na temat samych sprezynek... pozdrawiam |
Autor: | pckaziu [ 14.03.2008, 10:02 ] |
Tytuł: | |
Ze wzgledu na własne bezpieczeństwo i szybkie zuzycie oryginalnych amorów poleca sie wymiane spręzyn wraz z odpowiednio dobranymi do nich amorami. Pozostawiając oryginalne zmieniamy ich optymalny punkt pracy powodujac szybsze zuzycie i tracac wplasciwosci tłumienia nierownosci. |
Autor: | LUKI [ 28.03.2008, 12:41 ] |
Tytuł: | |
pckaziu napisał(a): Ze wzgledu na własne bezpieczeństwo i szybkie zuzycie oryginalnych amorów poleca sie wymiane spręzyn wraz z odpowiednio dobranymi do nich amorami. Pozostawiając oryginalne zmieniamy ich optymalny punkt pracy powodujac szybsze zuzycie i tracac wplasciwosci tłumienia nierownosci. dobrze gada, polać mu wódki! heh |
Autor: | pencziks [ 16.04.2008, 13:32 ] |
Tytuł: | |
Witam...no wiec co proponujecie? tzn jakie amory i jakie sprezyny? i jaki to koszt? Rozwazam http://www.allegro.pl/item342686447__ko ... zenie.html ale nie ukrywam ze wolalbym jakas tansza opcje no ale rownie dobra opcje. |
Autor: | wolf [ 16.04.2008, 16:46 ] |
Tytuł: | |
ja jestem wlasnie po zmianie zawiechy, do siebie załozylem zestaw amorów KONI SPORT z regulacja twardosci (żółte) + sprezyny Vogtlanda -40mm. Auto optymalnie zeszlo w doł. nie przycieram o o wiekszośc krawężników, jak róznież o spowalniacze na osiedlowych uliczkach. Na nierównosciach wiadomo daje sie odczuc twardosc zawieszenia aleto tylko dlatego ze mam ustawione na 85%. Przy ustawieniu na 0 jest ponoc troche twardziej niz seria. Niedługo u siebie zmienie wtedy zdam relacje. |
Autor: | pencziks [ 16.04.2008, 18:49 ] |
Tytuł: | |
Hmmm widze ze taki zestaw wolf ok 1200-1300? no to juz cos w porownaniu z KIT KONI. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |