Teraz jest 08.07.2024, 17:14



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
[F1] 1.4 MPI 60 KM zmiana podzespołów z 1.4 16V 100KM 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.11.2009, 18:41
Lokalizacja: Łódź
Posty: 77
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: łódzkie
Post [F1] 1.4 MPI 60 KM zmiana podzespołów z 1.4 16V 100KM
Mam pytanie czy to co jest napisane w linku
viewtopic.php?t=5411&highlight=1.4+mpi
dotyczące zmiany przepustnicy, kolektora i komputera jest prawdą?
Fragment
McsEb napisał(a):
topic jest dosyć obszerny ale wkleje najważniejsza moim zdaniem w temacie wypowiedź Tarlosza. Koleś na tym silniku przerobił chyba już wszystkie mody jakie się da (wycisnął z niego 130KM bez turbo)

cyt:"
generalnie BBY i BBZ roznia sie:

walkami rozrzadu
kolektorem ssacym
przepustnica
komputerem
mapsensorem
rurka EGR
sprzeglem
skrzynia biegow
licznikiem
blokiem silnika (to ciekawe)

ale zeby bylo wesolo wystarczy wymienic przepustnice i kolektor ssacy na te z BBZ (lub BCB, ew. AZD, AUB) i wgrac program od setki i bedzie w okolicy 100 KM.
"


I moje dalsze pytania są takie:
- Czy to nie jest zbyt mało jak na 8V?
- Jakie koszta tej zabawy uzyskamy?
- I co można zrobić żeby podnieść chociaż do 100 KM ten czeski silnik?

Liczą się dla mnie normalnie i sensowne odpowiedzi, wiem ze swap wchodzi w grę, oraz zmiana na mocniejszy model i nie musicie o tym pisać. Chcę po prostu na dzień dzisiejszy się dowiedzieć co można powiedzieć w tym temacie. Oczekuje sensownych odpowiedzi.

_________________
www.24host.pl
www.mscarstudio.pl


09.09.2010, 22:06
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Crocky napisał(a):
- I co można zrobić żeby podnieść chociaż do 100 KM ten czeski silnik?


Koszty ogromne, a rezultat mizerny.. Nie oplaca sie..
To juz lepiej jedz do mss'a ma silnik 16V 100hp do sprzedania ze wszustkim i montuje Ci on sam!

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


09.09.2010, 22:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.06.2009, 21:35
Lokalizacja: R-M/WWA
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 12

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: RS
Województwo: mazowieckie
Post Re: 1.4 MPI 60 KM zmiana podzespołów z 1.4 MPI 100KM
Crocky napisał(a):
Mam pytanie czy to co jest napisane w linku
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ht=1.4+mpi
dotyczące zmiany przepustnicy, kolektora i komputera jest prawdą?
Fragment
McsEb napisał(a):
topic jest dosyć obszerny ale wkleje najważniejsza moim zdaniem w temacie wypowiedź Tarlosza. Koleś na tym silniku przerobił chyba już wszystkie mody jakie się da (wycisnął z niego 130KM bez turbo)

cyt:"
generalnie BBY i BBZ roznia sie:

walkami rozrzadu
kolektorem ssacym
przepustnica
komputerem
mapsensorem
rurka EGR
sprzeglem
skrzynia biegow
licznikiem
blokiem silnika (to ciekawe)

ale zeby bylo wesolo wystarczy wymienic przepustnice i kolektor ssacy na te z BBZ (lub BCB, ew. AZD, AUB) i wgrac program od setki i bedzie w okolicy 100 KM.
"


I moje dalsze pytania są takie:
- Czy to nie jest zbyt mało jak na 8V?
- Jakie koszta tej zabawy uzyskamy?
- I co można zrobić żeby podnieść chociaż do 100 KM ten czeski silnik?

Liczą się dla mnie normalnie i sensowne odpowiedzi, wiem ze swap wchodzi w grę, oraz zmiana na mocniejszy model i nie musicie o tym pisać. Chcę po prostu na dzień dzisiejszy się dowiedzieć co można powiedzieć w tym temacie. Oczekuje sensownych odpowiedzi.

Jedyny Swap który ma sens to 1.8 t lub 2.0 tfsi...inne są nierozwojowe:).

_________________
Fabia RS 190/400 ....


10.09.2010, 17:08
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
sebasuperb napisał(a):
To juz lepiej jedz do mss'a ma silnik 16V 100hp do sprzedania ze wszustkim i montuje Ci on sam!

wlasnie zapomnialem napisac, nieaktualne ;)
mally napisał(a):
Jedyny Swap który ma sens to 1.8 t lub 2.0 tfsi...inne są nierozwojowe:).

no dobra, ale wozic dupe 60 koniami, a 100 to przepasc.
nie kazdy co swapuje pozniej idzie w jakies mody

_________________
1.8T 301HP


10.09.2010, 17:39
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Po za tym pewnie mss sprzedał za dobrą kase a żeby wozić się 1.8T trzeba więcej szmalu.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


10.09.2010, 19:22
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
nie ma 1.4 mpi 100KM, jest 1.4 16V 100KM. :P:P:P

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


11.09.2010, 12:16
Zobacz profil

Dołączył(a): 04.10.2010, 12:11
Lokalizacja: Kościerzyna
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Rozumiem, że 1,4 16V pasuje bez problemu w miejsce 1.4 mpi?
i jeszcze jedno pytanko, lepiej wymienić kilka podzespołów, żeby go trochę wzmocnić, czy kupić nowy silnik? Kupno nowego samochodu nie wchodzi w grę ; ]


04.10.2010, 12:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL