FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Dzienne żarówkowe WESEM
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=23427
Strona 1 z 1

Autor:  skawina [ 21.06.2016, 06:29 ]
Tytuł:  Dzienne żarówkowe WESEM

Sterowanie lampami za pośrednictwem dwóch przekaźników. Jednym steruje plus z alternatora po odpaleniu auta, a drugi rozłącza prąd na dzienne z chwilą włączenia pozycyjnych ;)
Obrazek
Obrazek

Jak ktoś chętny to zrobię schemat, ale do rzadkości żeby ktoś montował inne dzienne niż ledowe, gdzie są tylko trzy przewody :P

Montaż lamp do fabrycznych otworów pod halogeny - blacha aluminiowa.
Obrazek

Problem stanowi wykończenie. Póki co będę miał jak jest. Tragedii nie ma :) ...chyba :D
Obrazek
Obrazek

Nie ma żadnego wyłącznika, bo i po co ;) Tak wygląda jak świecą :)
Obrazek
Obrazek

Autor:  koleś [ 21.06.2016, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Dzienne żarówkowe WESEM

No z zaślepkami to musisz coś zrobić bo jest tragedia.

Ile kosztowały lampy?

Nie da się prościej? Bez tych przekaźników? Np. plus z pinu TFL we włączniku świateł?

Mnie by pasowały takie okrągłe ale nie chciałbym się pozbywać halogenów.

Autor:  arturo0092 [ 21.06.2016, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Dzienne żarówkowe WESEM

nie miałeś otwornicy żeby to ładnie wykroić ? po za względami estetycznymi fajny pomysł ;)

Autor:  skawina [ 21.06.2016, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Dzienne żarówkowe WESEM

koleś napisał(a):

Ile kosztowały lampy?

http://sklep.wesem.pl/7/6713/lampy_jazd ... _typu_lor6

koleś napisał(a):
Nie da się prościej? Bez tych przekaźników? Np. plus z pinu TFL we włączniku świateł?

A po co męczyć się z przejściem kabla do kabiny? Po za tym i tak przekaźnik byłby wskazany. Co innego gdyby to były ledy i kwestia taka, że w moim podłączeniu, lampy zapalają się gdy alternator zaczyna ładować czyli nie świecą już na samym zapłonie ;)

arturo0092 napisał(a):
nie miałeś otwornicy żeby to ładnie wykroić ?

Co mi z otwornicy jeśli w tym miejscu zderzak przechodzi w dosyć ostry łuk? Lampa musi być skierowana na wprost jazdy, a nie na skos w przypadku gdybym wyciął okrągły otwór ;) Z resztą robiąc dziurwę otwornicą kratka rozleciałaby się i tak na pół :) Średnica lampy jest w sumie jak ta kratka :P Kratka musiała zostać przecięta na pół i dopiero kombinowana, bo nie było fizycznej możliwości włożenia jej jak udało mi się idealnie dopasować... No i lampy chciałem jak najbardziej utopić, żeby nie wystawały patrząc na auto od boku, po za tym uchwyt lampy nie puści, żeby ją wysunąć do przodu. Nie ma tragedii ;) Zdjęcia są w zbliżeniu to widać. Jak się chodzi koło auta i patrzy to jest fajnie :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/