Teraz jest 20.04.2024, 01:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
[F1-F4] Modyfikowanie silników TDI 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Moze też kiedyś się skuszę, może kiedyś przy okazji bede jechał w tamte rejony, teraz tak specjalnie to aż mi sie niechce.

_________________
Pozdrawiam
Paweł


05.09.2012, 11:41
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Ja czasem bywam w łódzkim więc tak też można się ustawić. Będę końcem października jechał w tamte rejony.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


05.09.2012, 12:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55
Lokalizacja: Podkarpackie
Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
A jak będzie różnica KM/Nm dla seryjnego silnika a takiego samego tylko z przypuśćmy 216stkami?


05.09.2012, 16:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
A o jakim silniku mówimy dokładnie?

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


05.09.2012, 16:30
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55
Lokalizacja: Podkarpackie
Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
1.9TDI 110KM (AHF)


05.09.2012, 16:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Wrzucanie 216 bez programu nie ma sensu. Efekt w zasadzie żaden. jakiś program do tego trzeba napisać bo turbina na obecnych ustawieniach nie odpowie na dawkę która od wtrysków będzie szła. Na bardzo delikatnym programie do osiągnięcia jest 20KM. Na typowym programie tuningowym jakieś 40-45KM i 65-70Nm.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


05.09.2012, 17:23
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55
Lokalizacja: Podkarpackie
Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Chodziło mi o to czy uzyska się więcej KM/Nm w AHF po 216 i programie czy będzie na tym samym poziomie co AHF po programie.


05.09.2012, 17:27
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Rozumiem. Dla mnie montowanie wtrysków bez nowego turbo nie jest konieczne bo uzyskasz prawie to samo robiąc program bo seryjna turbina jest za słaba żeby wykorzystać potencjał tych wtrysków. Dopiero nowe turbo dla tych wtrysków zrobi robote. Coś koło 165-170KM dla turbo przykładowo z ASZ.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


05.09.2012, 17:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55
Lokalizacja: Podkarpackie
Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Ale turbo z ASZ lub ARL już by potrzebowało FMIC. Hmm trzeba to przemyśleć czy jest sens


05.09.2012, 18:46
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Jeśli interesuje Cie moc na poziomie 140KM to nie warto inwestować bo to osiągasz na samym programie. Jeśli powyżej to robią się koszty: turbo, FMIC (albo lepszy SMIC) 216, a później okaże się że zawias za miękki i też trzeba usztywnić bo auto będzie tylko na prostą i hamulce jakieś lepsz by sie zdały...sam widzisz

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


05.09.2012, 20:51
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.05.2012, 19:50
Lokalizacja: Łubowo(PL) Oberursel(DE)
Posty: 576
Podziękował: 16
Pomógł: 8

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: NUC - 7b.AUT
Samochód: Monte Carlo
Rok prod.: 2011/MY2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
to pomowmy inaczej :) ile wg Ciebie potrzeba miec zeby zrobic zeby moj motor 105KM mial takie osiagi (olac predkosc maksymalna), chodzi mi glownie o przyspieszenie, takie jakie ma moj tata w octavii 2 z silnikiem 2.0 TDI 146 km ;) bo jak jezdze jego autem to ejst fajnie, pozniej sie przesiadam do mojego i jest troche wolno :)

_________________
Lepiej, twierdze, jest prosic o przebaczenie niz pozwolenie.

Fabia MonteCarlo
Obrazek


05.09.2012, 22:22
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
120 - 130 HP

nie wiecej

fabia jest lekka

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


06.09.2012, 07:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.07.2012, 21:23
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Program tuningowy pod Twoje auto na 25KM i 60Nm da juz tyle że będziesz octavie robił w kazdych warunkach. Na V max pewnie będą mieć zbliżone wartości, ale przyspieszenie będzie lepsze. Zdecydowanie poprawi się przyspieszenie od dołu juz przy 1500 rpm kiedy Octavia dopiero będzie się wkręcać.

_________________
Modyfikacja sterowników silników, strojenie, eliminacja DPF/FAP/EGR -> atrakcyjne ceny dla klubowiczy


06.09.2012, 08:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.11.2007, 00:00
Lokalizacja: Europa
Posty: 35
Podziękował: 3
Pomógł: 0

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: FJW - 6b.
Samochód: RS
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Pytanie do Edraven
Interesuje mnie przyrost mocy w przedziale 1500-2200 o/m o przynajmniej 30 %-40 %.
Ma to sluzyc ciagnieciu przyczepy na autostradach po europie bez redukcji biegow jadac na tempomacie- (zrobilem sie leniwy).
Silnik to TDI 1,9 Fabia 2004 101km.
Pytanko brzmi :
Wystarczy tylko FMIC ,czy korekta mapy lub obydwoje.

Pozdrowionko

_________________
I jeszcze 1,9 TDI 2004 ,a teraz zamiast 1,9 SDI 1,9 TDI RS


06.09.2012, 17:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2320
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post Re: Modyfikowanie silników TDI
Aposa napisał(a):
Ma to sluzyc ciagnieciu przyczepy na autostradach po europie bez redukcji biegow jadac na tempomacie

przecież to co masz "fabrycznie" jest wystarczające do tego zadania. OI z takim silnikiem ( 101-105KM) świetnie sobie radziła a jest cięższa sama w sobie.
Aposa napisał(a):
Interesuje mnie przyrost mocy w przedziale 1500-2200 o/m o przynajmniej 30 %-40 %.

ja bym się skupił na przyroście momentu. - do tego zadania.
Aposa napisał(a):
Pytanko brzmi :Wystarczy tylko FMIC ,czy korekta mapy lub obydwoje.

samo strojenie daje rade.
po wymianie FMIC najlepiej zrobić poprawki (ponowne strojenie) .

a najlepiej to zapodać skrzynie 6-ke z półosiami z RS-a , jednomasem, i mocnym sprzęgłem. wtedy zaczyna się zabawa ....

ps.
a czy jadąc z przyczepą autostradą nie masz ograniczenia prędkości ? ???

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


06.09.2012, 17:46
Zobacz profil GG Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL