1. Na początk ważna uwaga
ja mam jednostkę 8 zaworową silnik czeski-Ty masz (w/g opisu) już niemiecki silniczek.
Ok, oto odpowiedzi :
-obroty rosną jedynie przy nagłym wysprzęgleniu, pod obciążeniem zachowują się normalnie btw: chyba w 1.4 16v przepustnica jest na "lince"
-jak żona będzie jeździć to proponuję otworzyć całkiem wastegate i będzie seria
-o co chodzi z tym projektem sterowania - sam potrafisz napisać odpowiednie mapy paliwowe na seryjnym komputerze tak, aby w zależności od obrotów/obciążenia/ciśnienia doładowania były podawane odpowiednie dawki paliwa + był odpowiedni kąt zapłonu ? Bez szerokopasmowej sondy Lambda - nie obędzie się bez spalania stukowego podczas strojenia, a wiadomo czym to się kończy
-Regulator ciśnienia paliwa - jest potrzebny aby podnieść ciśnienie paliwa na listwie - ten najpopularniejszy w "taningach" jest od Lancii Delta Integrale - zakres regulacji od 2-8 barów - dawniej można było sobie zamówić w każdym z aso Fiata - teraz nie wiem jak to jest-podobno zapasy się wyczerpały w Turynie
Ciśnienie bezwzględnie musisz podnieść aby "wykarmić" te dodatkowe stada koni
No chyba , że założysz wtryski "jop twoja mać" ale wtedy znów będziesz musiał obniżyć ciśnienie-tak czy siak jest to potrzebne.
-wskaźnik abym wiedział jakie jest ciśnienie
-listwa wtryskowa of Felki dlatego, że ma powrót paliwa, w Fabiach 1.4 mpi 8v nie ma powrotu paliwa i nie byłoby możliwości zamontowania regulatora i nie byłoby możliwości sterowania ciśnieniem paliwa. U Ciebie w 16 zaworówce powrót paliwa zapewne istnieje.
-wtrysk dodatkowy uruchamia się w momencie zaistnienia nadciśnienia w kolektorze ssącym inaczej seryjne wtryski na których teraz jeżdżę nie wykarmiłyby wiele
Gdyby nie dodatkowy wtrysk to po wciśnieniu gazu silnik gaśnie- a EGT skacze do maksimum
Niestety wtrysk ten działa w dwóch pozycjach on/off
Jest to poważny minus gdyż auto jedzie od 3 tys rpm nizej jest zalane i potrafi zgasnąć. Dlatego mam dodatkowy pstryczek w kabinie do "uzbrajania" tego wtrysku
Jeżdżę powoli w podciśnieniu, to jest wyłączony, chcę depnąć to włączam. Wyrobiłem sobie już taki odruch i nie myślę o tym.
Po zamontowaniu 2 barowego MAP sensora i smt6 nie będzie potrzebne uzbrajanie wtrysku gdyż dodatkowy wtrysk będzie lał tyle ile potrzeba a nie pełną parą przez cały czas...