![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 22.06.2024, 11:43
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Acio napisał(a): Też zauważyłem, że jak wyłączę ASR to auto lepiej przyspiesza
cytat z innego tematu.
sam sobie zaprzeczasz ;/
jakie masz bezpieczenstwo ze zmulenia samochodu ? ASR w fabiach to nie kontrola trakcji z formuly 1, gdzie masz przeniesienie maksymalnej mocy na granicy poslizgu.
_________________ 1.8T 301HP
|
28.07.2009, 17:27 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41 Lokalizacja: Brzeg Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
mss napisał(a): Acio napisał(a): Też zauważyłem, że jak wyłączę ASR to auto lepiej przyspiesza cytat z innego tematu. sam sobie zaprzeczasz ;/ jakie masz bezpieczenstwo ze zmulenia samochodu ? ASR w fabiach to nie kontrola trakcji z formuly 1, gdzie masz przeniesienie maksymalnej mocy na granicy poslizgu.
Cały czas nie jeździ się na granicy poślizgu, tylko wracam zapytaniem, po co wyłanczasz ASR skoro masz 1,4 !!!!
Waga Poloneza Caro to 1115 kg benzynewe, 1140 kg 1,9 diesel
|
29.07.2009, 14:16 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
omg czytasz co ja pisze ? pisze ze ASR to gowno i wlacza sie w malo spodziewanych momentach, kiedy chcesz sprawnie ruszyc, jedno kolo przeskoczy pol obrotu i ASR automatycznie hamuje. przeczytaj ten post bardzo dokladnie i tego sie trzymaj w swoich odpowiedziach.
jakie bezpieczenstwo daje Ci ASR ? bo ja uwazam, i nie tylko ja na tym forum, ze nawet ABS w fabiach bezpieczenstwa nie daje.
|
29.07.2009, 14:33 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.07.2009, 17:58 Lokalizacja: Kraków Posty: 193
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2013
Województwo: małopolskie
|
Acio napisał(a): mss napisał(a): Acio napisał(a): Też zauważyłem, że jak wyłączę ASR to auto lepiej przyspiesza cytat z innego tematu. sam sobie zaprzeczasz ;/ jakie masz bezpieczenstwo ze zmulenia samochodu ? ASR w fabiach to nie kontrola trakcji z formuly 1, gdzie masz przeniesienie maksymalnej mocy na granicy poslizgu. Cały czas nie jeździ się na granicy poślizgu, tylko wracam zapytaniem, po co wyłanczasz ASR skoro masz 1,4 !!!! Waga Poloneza Caro to 1115 kg benzynewe, 1140 kg 1,9 diesel
1115 ? ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) to chyba jakieś odchudzone i to bardzo albo zjedzone przez rdzę ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) ja Ci mówię na podstawie dowodu rejestracyjnego który ma mój dziadek a tak pozatym mówiłeś o benzynie z silnikiem rowera a nie zwykłej benzynie czy dieslu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Octavia 2 FL kombi 1.8TSI
|
29.07.2009, 15:38 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
mss, w dłubniętym tdi-ku bez asr-u ciężko nawet w deszczu jechać, nie mówiąc o ruszaniu na lodzie czy błotku ![czytaj :czytaj:](./images/smilies/568.gif) , więc to nie tak do końca, że to g*
owszem, są sytuacje kiedy można go wyłączyć żeby nie zabierał funu z jazdy ale w większości codziennych sytuacji raczej pomaga niż szkodzi. a co do mulenia po torach to może masz za wąskie opony albo te tory są jakieś wyjątkowo śliskie ![browar :browar:](./images/smilies/564.gif)
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
29.07.2009, 19:30 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
ale Ty masz F2 i tam ASR jest na pewno pare generacji wyzej...
opony 205 i naprawde zadko zdarza sie ze dziala, ale gdy juz zadziala to nie jest fajnie ;/ w zimie jechalem jednym kolem po suchym asfalcie a drugim po sniegu i ASR wcale nie pomagal.
_________________ 1.8T 301HP
|
29.07.2009, 20:46 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 30.11.2008, 14:52 Lokalizacja: Warszawa Posty: 427
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: XI.2003
Województwo: mazowieckie
|
Nie ma się co dziwić, że rzadko się włącza - w końcu w benzynie masz zdecydowanie mniej niutonometrów. A to ma główny wpływ na utratę trakcji.
pozdro
_________________ >>>Moja Fabia<<<
zielarzlol@fabiaclub.pl
|
29.07.2009, 21:14 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 02.07.2009, 12:45 Lokalizacja: Katowice Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Lancia Delta HF
Województwo: śląskie
|
Kolego Dawid19841016 jak idą prace przy projekcie? jakieś znaczne postępy? Może jakieś fotki z przebiegu prac by się znalazły? Życzę wytrwałości.
Pozdro
|
30.07.2009, 13:28 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
przeciez 2.0 juz tam siedzi.
_________________ 1.8T 301HP
|
30.07.2009, 14:01 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 02.07.2009, 12:45 Lokalizacja: Katowice Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Lancia Delta HF
Województwo: śląskie
|
A to przepraszam nie widziałem drugiego tematu. Ale fotek z przebiegu prac i efektu gotowego tam nie widziałem, więc może się kolega Dawid19841016 zmobilizuje i wklei jakieś do któregoś z tematów. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
30.07.2009, 19:56 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55 Lokalizacja: Podkarpackie Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
|
|
30.07.2009, 20:19 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 02.07.2009, 12:45 Lokalizacja: Katowice Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: Lancia Delta HF
Województwo: śląskie
|
Temat jest o przeszczepie silnika więc raczej chodzi mi o fotki z przebiegu prac nad tą częścią samochodu. Ale już nie ważne, fotek i tak się chyba nie doczekamy.
Pozdro
|
02.08.2009, 16:00 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Żeby jeszcze troszke porobić OT
Przy ładnej pogodzie, suchym asfalcie, dobrej przyczepności ASR faktycznie wyłączam od razu jak wsiadam za kierownice, ale jak droga jest mokra to nie wyobrażam sobie normalnej jazdy z wyłaczonym ASR gdzie wystarczy czasami troszke mocniej wcisnąć gaz żeby obroty w ciągu ułamka sekundy(dosłownie) skoczyły pod czerwone pole a auto zamiast jechac do przodu lata wtedy na boki. Może się to zdarzyć nawet na 5 biegu podczas wyprzedzania na trasie, i na prawdę nie jest to przyjemna sytuacja.
Tak więc wszystko zależy od silnika w którym sie ten ASR stosuje, pewnie przy 130Nm nie jest on potrzebny i nie ma takich problemów ale przy 430Nm juz niestety nie jest tak różowo ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
06.08.2009, 09:50 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |