FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Sprężyny obniżające http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=6363 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | weuek [ 25.02.2010, 23:40 ] |
Tytuł: | |
Bleee... uczepiliście się niewinnego zwierzaka a opisu/zdjęcia fabii wyglądającej jak koza nadal nie zobaczyłem (głowa to najwyżej pewnie kozia zmieściłaby się). |
Autor: | JSM [ 28.02.2010, 15:10 ] |
Tytuł: | |
Ty się czepiłeś tego porównania. Mogę zastąpić to stwierdzeniem że Fabia na 16" bez -40 mm wygląda tragicznie, o. |
Autor: | Goryl_25 [ 07.03.2010, 01:16 ] |
Tytuł: | |
Podepnę się pod temat bo mam podobny problem co JSM a mianowicie 16 czekaja juz na moja fabiane w piwnicy i tez wlasnie mysle cos ja troche obnizyc zeby nie zrobic z niej "wozu drabiniastego" jak założe te felgi a dokładnie mysle cos z 30mm zblizyc ja do gleby.... Tylko teraz sie zastanawiam jakie sprężyny wybrać..... Wypatrzylem u siebie w okolicy za całkiem przyzwoita cene nowe sprężyny MERWEDE 30/30 - miał ktoś styczność z czyms takim? Da się na tym jeździć? A i jak się w końcu ma sprawa z zakładaniem krótszych sprężyn do amorów seryjnych? Jedni twierdzą że można a drudzy znowu że to szczyt głupoty. Z kolei wielu znanych producentów zawieszeń sportowych (np. koni, weitec) pisze na swoich stronach że sprężyny które obniżają o 30-35-40 można zakładać do seryjnych amorków i tworzą one dobre połączenie (ale zaznaczają ze optymalną wydajność uzyskuje sie dopiero po założeniu sportowych amortyzatorów) a myśle że tacy producenci nie piszą tak tylko dlatego zeby sobie nakrecac sprzedaż tylko faktycznie takie połączenie jest akceptowalne i pewnie jakos to testowali. Wiec moze sie ktoś wypowiedzieć kto ma taki setup u siebie czyli jakies spreżyny z zakresu 30-40 i seryjne amory - jak sie taki komplet sprawuje? |
Autor: | cosmos [ 07.03.2010, 19:37 ] |
Tytuł: | |
Goryl_25, ja od niedawna śmigam na pro kicie -30mm eibacha i seryjnych amorach. muszę stwierdzić, że różnica jest kosmiczna na plus nowego setupu. autko wpasowuje się w łuki jak gokart, nie ma opcji żeby cokolwiek bujało czy przechylało ![]() ![]() ![]() więcej info + foty w moim wątku |
Autor: | Goryl_25 [ 09.03.2010, 20:07 ] |
Tytuł: | |
cosmos, dzięki trochę mnie uspokoiłeś ![]() |
Autor: | mss [ 15.03.2010, 12:30 ] |
Tytuł: | |
wymiana nie jest problematyczna. przy prawym kole bedziesz musial odkrecic dolny sworzen bo nie wyjmiesz amora ze zwrotnicy z powodu polosi opierajacej sie o sanki. na zbieznosc bedziesz musial jechac. |
Autor: | mss [ 28.03.2010, 15:32 ] |
Tytuł: | |
ustaw zbieznosc koniecznie ;D |
Autor: | Goryl_25 [ 28.03.2010, 17:41 ] |
Tytuł: | |
Spoko loko ![]() ![]() |
Autor: | Irving [ 28.03.2010, 19:09 ] |
Tytuł: | |
Goryl_25 napisał(a): Spoko loko ![]() ![]() Wstawiaj od ibizy cupry poprawisz hamowanie i przyspieszanie |
Autor: | cosmos [ 28.03.2010, 19:48 ] |
Tytuł: | |
Goryl_25, gratki moda - z każdym kilometrem będziesz coraz bardziej zadowolony ![]() imho -30@16" to minimum, dzięki któremu fabia zaczyna wyglądać normalnie. porównywałem kiedyś tam seryjnego golfa IV ze swoją (jeszcze seryjną) fabią i nie mogę za chiny dojść czemu skoda seryjnie stoi tak wysoko ![]() |
Autor: | Goryl_25 [ 28.03.2010, 21:56 ] |
Tytuł: | |
Irving napisał(a): Wstawiaj od ibizy cupry poprawisz hamowanie i przyspieszanie Irving, hmm możesz mi objaśnić jaki sposób wpływają te tuleje na hamowanie i przyspieszanie? Bo jeszcze nie słyszałem takich opinii, jedynie ze jeszcze usztywniają zawieszenie a nic o przyspieszaniu i hamowaniu? cosmos, dzięki za uznanie, a co do plusow to juz lekko to przetestowalem - auto wchodzi w zakrety jak glupie ![]() ![]() A co do tych tulei to właśnie sam o tym pomyślałem niestety już po tym jak się umówiłem na tą jutrzejszą wizytę.... Nic im nie mówiłem o jakichś wzmacnianych więc pewnie mi zamówili te standardowe a teraz już nie chce mieszać. Trudno się mówi może następnym razem skuszę się na te od cupry ![]() |
Autor: | Gobla [ 29.03.2010, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Goryl_25 napisał(a): Irving napisał(a): Wstawiaj od ibizy cupry poprawisz hamowanie i przyspieszanie Irving, hmm możesz mi objaśnić jaki sposób wpływają te tuleje na hamowanie i przyspieszanie? Bo jeszcze nie słyszałem takich opinii, jedynie ze jeszcze usztywniają zawieszenie a nic o przyspieszaniu i hamowaniu? poprawiają przyspieszanie i hamowanie w ten sposób ze nie masz ruchu wahaczy do przodu i do tylu niweluje się ich ruch co wpływa pozytywnie na hamowanie i przyspieszanie fabiana wyraźnie mniej pływa przy hamowaniu a w trakcie przyspieszania jest bardzie przewidywalna tu masz filmik http://www.youtube.com/watch?v=WJaZ4yLCTeg z elementem whiteline-a do polo fabi na tulejach z cupry efekt i porównanie powinno być podobne może nie jest aż tak sztywno ale różnica w ruchu wahacza jest znacząca i widoczna gołym okiem ![]() |
Autor: | Irving [ 29.03.2010, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Gobla napisał(a): Goryl_25 napisał(a): Irving napisał(a): Wstawiaj od ibizy cupry poprawisz hamowanie i przyspieszanie Irving, hmm możesz mi objaśnić jaki sposób wpływają te tuleje na hamowanie i przyspieszanie? Bo jeszcze nie słyszałem takich opinii, jedynie ze jeszcze usztywniają zawieszenie a nic o przyspieszaniu i hamowaniu? poprawiają przyspieszanie i hamowanie w ten sposób ze nie masz ruchu wahaczy do przodu i do tylu niweluje się ich ruch co wpływa pozytywnie na hamowanie i przyspieszanie fabiana wyraźnie mniej pływa przy hamowaniu a w trakcie przyspieszania jest bardzie przewidywalna tu masz filmik http://www.youtube.com/watch?v=WJaZ4yLCTeg z elementem whiteline-a do polo fabi na tulejach z cupry efekt i porównanie powinno być podobne może nie jest aż tak sztywno ale różnica w ruchu wahacza jest znacząca i widoczna gołym okiem ![]() lepiej bym tego nie opisał ![]() |
Autor: | Goryl_25 [ 30.03.2010, 00:28 ] |
Tytuł: | |
Aha teraz już łapie mniej wiecej o co chodzi, dzieki za male doksztalcenie ![]() |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |