FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Kills: road&street http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=911 |
Strona 17 z 24 |
Autor: | sebasuperb [ 23.07.2009, 23:05 ] |
Tytuł: | |
wokan napisał(a): sebasuperb napisał(a): Hehe przyklej sobie 1.4 TDi ![]() A może 2.1 HTP? ![]() ![]() ![]() ne ne ne on nie kopci ![]() Prędzej 9.1 TDi ![]() ![]() |
Autor: | wokan [ 05.08.2009, 18:13 ] |
Tytuł: | |
W poniedzialek w Warszawie na Moście Świętokrzyskim w subiektywnym pojedynku na dupohamownie zostalem skilowany przez McsEBa ![]() ![]() ![]() W nagrodę odpaliłem Sebastianowi jego truchło, gdy odmówiło współpracy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | McsEb [ 05.08.2009, 23:13 ] |
Tytuł: | |
Ja mam betonowy tyłek to różnicy jakoś specjalnie nie widziałem, choć w niskich zakresach obrotów IMO u mnie jest troszke gwałtowniejszy przyrost momentu. Ps. dzięki za pomoc w odpaleniu truchła ![]() |
Autor: | wokan [ 02.12.2009, 17:32 ] |
Tytuł: | |
McsEb, chyba teraz nie prędko pojawi się tu Twój nowy kill... no chyba, że autobusu miejskiego lub dorożki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | weuek [ 02.12.2009, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieję, że nieprędko spotkam killowców na swojej drodze. I pewnie wnerwię się niezmiernie gdy to już się stanie. A emerytem nie jestem. |
Autor: | mss [ 12.12.2009, 23:36 ] |
Tytuł: | |
wokan napisał(a): McsEb, chyba teraz nie prędko pojawi się tu Twój nowy kill... no chyba, że autobusu miejskiego lub dorożki nie mow hop ![]() ![]() |
Autor: | wokan [ 31.01.2010, 22:34 ] |
Tytuł: | |
A jak jeszcze wstawi tam 5.0 TDI to będzie Defekator-Masakrator BTW, w tym dziale zima od wakacji trzyma... żadnych kili... |
Autor: | cosmos [ 01.02.2010, 08:50 ] |
Tytuł: | |
wokan, w obecnych kierownik dobrze ogarniający swoje auto skilluje wszystko co ma ochotę, niezalężnie od kucy i niutów po obu stronach. za dużo byłoby opisywania ![]() ![]() |
Autor: | Yogi [ 01.03.2010, 23:23 ] |
Tytuł: | |
w koncu zrobiło się sucho i całkiem przypadkiem napatoczył się golf VI TSI z czerwonymi literami czyli najprawdopodobniej ten 160KM jako że samochodu nie opanowałem jeszcze i z nikim nie startowałem to nie wiem na co go stać ale do rzeczy stoimy na pol pozyszyn, pomarańczowe, zielone i dynamiczny start, moja krótka 1 i wystrzelam na długość, zmiana na 2 i mam brak trakcji (na dziadowskim asfalcie) włącza się DSC i zamula mi 2 obcinając moc przez co VW dojeżdża mi do drzwi kierowcy i tracę przewagę przez co robi się ciekawiej.... odzyskuje moc, turbina wstaje i odjeżdzam mu o długość drzwi, zmiana na 3 i TSI trzyma się momentami lekko dochodząc znów mojego słupka B po wbiciu 4 odchodzę kolejne pół samochodu i na tym się kończy upokorzenie TSI odniosłem wrażenie że fajt był o tyle wyrównany że kolo tak samo jak ja nie ogarniał auta, lecz moje ponad 1,5 tony robi swoje i momentami za mało mu mocy dlatego trzeba będzie zrobić program bo czuje niedosyt. |
Autor: | neo007303 [ 08.06.2010, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich. To mój pierwszy wpis na tym forum w którym opiszę mój kill z ... Mecedesem Sprinterem 3xx CDI. Niby dostawczak ale jednak twardy zawodnik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MartinezTychy [ 08.06.2010, 17:18 ] |
Tytuł: | |
neo007303, Wszytsko pięknie tylko opisany Sprinter którym jechałeś nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis. Mam w Firmie 3 Sprintery i wiem co pisze kolego. Pozdrawiam. Ps.Pamiętaj,że Sprinter jest szybki ale ma dość dużą wade w stosunku do osiągów ma słabe hamulce. |
Autor: | bzyq81 [ 08.06.2010, 17:25 ] |
Tytuł: | |
MartinezTychy napisał(a): neo007303, Wszytsko pięknie tylko opisany Sprinter którym jechałeś nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis. Mam w Firmie 3 Sprintery i wiem co pisze kolego. Pozdrawiam. Przecież pisze, że kręcił fabiszona, a nie sprintera:P |
Autor: | MartinezTychy [ 08.06.2010, 17:38 ] |
Tytuł: | |
bzyq81, O cytryna musze chyba wziąść bilobil i coś na koncentracje. neo007303, sorki ![]() |
Autor: | Yogi [ 09.06.2010, 15:43 ] |
Tytuł: | |
MartinezTychy napisał(a): neo007303, nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis. . przecież napisał neo007303 napisał(a): kręciłem silnik do 6 tys i redukcja czyli to BBZ ciągnął do odcinki ![]() jedyne co to jak redukować bieg przy 6 tyś ? załuję że nigdy nie miałem przyjemności jechać 101KM wersją 1.4 ja dzisiaj w godzinach mocno porannych zmasakrowałem ryczącego i ospojlerowanego zielonego civica z zaworem LPG w zderzaku |
Autor: | neo007303 [ 10.06.2010, 12:20 ] |
Tytuł: | |
1.4 101 KM to naprawdę całkiem przyzwoity silniczek do tego autka. Tak jak piszą użytkownicy w innych wątkach, trochę muli przy niskich obrotach, za to przy wysokich jest już okej. Przekonało się o tym ostatnio bordowe BMW 520i z tych starszych (model od 1988 do 1996) pełne "chłopeczków" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 17 z 24 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |