FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1/F2] Hamulce tarczowe z tylu.
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=540
Strona 13 z 35

Autor:  mss [ 05.11.2010, 13:42 ]
Tytuł: 

a ta pompka jest wydajniejsza od seryjnej ?
jaka roznica w rozmiarze tloczka ?

Autor:  rondell [ 05.11.2010, 13:44 ]
Tytuł: 

Musiał bym zmierzyć średnicę. W oryginale nie zmieniłem, ponieważ nie miałem żadnej wymontowanej. A pompka wg opinii kilku osób, ma być ponoć wydajniejsza.

Autor:  mss [ 07.11.2010, 08:14 ]
Tytuł: 

ile $$ :D?

Autor:  larix [ 09.11.2010, 14:46 ]
Tytuł: 

A czy ktoś próbował poszukać jakiś zacisków kilkutłoczkowych czy może widział takie zmiany http://img812.imageshack.us/i/dsc00389rm.jpg/

Elegancko to wygląda tylko pewnie wymagało by to zmian nie tylko tracz i zacisków ale i pewnie zwrotnicy

Autor:  mss [ 09.11.2010, 17:38 ]
Tytuł: 

elegancko wyglada i elegancko kosztuje...
zaciski seat sport to 4-tloczkowy ap racing.
podchodza pod tarcze 312, zwrotnica z rs na 288 obowiazkowo

Autor:  larix [ 10.11.2010, 07:24 ]
Tytuł: 

Tzn że trzeba bylo by tarcze wymienić?? ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI. ciekawe czy zwrotnca jest taka sama

Autor:  bober [ 10.11.2010, 14:56 ]
Tytuł: 

larix napisał(a):
ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI.


Tak, 288 przód, 232 tył.
Co do zwrotnicy nie wiem.

Autor:  larix [ 08.12.2010, 11:08 ]
Tytuł: 

A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM?

Autor:  bober [ 08.12.2010, 19:07 ]
Tytuł: 

larix napisał(a):
A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM?

Tak, ale z przodu mniejsze :fuck:

Autor:  Allen [ 08.12.2010, 19:38 ]
Tytuł: 

Nie, są nowe polo gdzie 1.4 16V 85 koni mają z tyłu i z przodu tarcze, choć są wersje również z tym samym silnikiem i mają bębny.

Autor:  rondell [ 08.12.2010, 21:34 ]
Tytuł: 

Nie lepiej poszukać gdzieś tanio na allegro zacisków z Golfa IV, dokupić nowe linki, przewody, tarcze i klocki? Kupując w intercars itp., to nie jest duży koszt.

Autor:  Lechu [ 07.04.2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Hamulce tarczowe z tylu.

Witam,

Miałem problem z ręcznym (nie trzymał pomimo mocnego naciągnięcia linek) po wymianie bębnów na tarcze w Fabii 1. Poszukałem i okazuje się, że do tarcz idzie inna dźwignia hamulca ręcznego. W tarczach ośka jarzma jest zamocowana niżej, co daje większy skok na linkach i dzięki temu hamulce lepiej trzymają. Popatrzcie na załączone zdjęcie. Po wymianie na dźwignię od tarcz, ręczny jak brzytwa.

EDIT,

Jest jakiś problem z dodawaniem zdjęć i nie mogę podpiąć załącznika

Autor:  weuek [ 07.04.2012, 21:23 ]
Tytuł:  Re: Hamulce tarczowe z tylu.

A to mnie akurat interesuje, bo niedługo planuję taka zamianę. Chętnie zobaczyłbym to zdjęcie (użyj zewnętrznegio hostingu). A linki wymieniałeś na te od hamulców tarczowych? Czym się ta dźwignia różni?

Autor:  Lechu [ 07.04.2012, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Hamulce tarczowe z tylu.

Zatem

porównanie dźwigni ręcznego hamulca do tarcz i do bębnów wygląda następująco:
http://naforum.zapodaj.net/9cef29329aaa.gif.html


wuek, linki musiałem zmienić, bo maja inne zakucie na końcu (jest kulka na końcu) i maja inną długość

Autor:  weuek [ 08.04.2012, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Hamulce tarczowe z tylu.

Dziękuję. Wcześniej porównywałem obie wersje i nie znalazłem różnicy. I nie da się tego zniwelować naciągiem linek? Albo przewiercić otwór na mocowanie tam na dole, pod spodem? Bo mam już wszystkie elementy, ale dźwigni jakoś nie bardzo planuję wymieniać...

Strona 13 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/