FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1/F2] Hamulce tarczowe z tylu. http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=540 |
Strona 13 z 35 |
Autor: | mss [ 05.11.2010, 13:42 ] |
Tytuł: | |
a ta pompka jest wydajniejsza od seryjnej ? jaka roznica w rozmiarze tloczka ? |
Autor: | rondell [ 05.11.2010, 13:44 ] |
Tytuł: | |
Musiał bym zmierzyć średnicę. W oryginale nie zmieniłem, ponieważ nie miałem żadnej wymontowanej. A pompka wg opinii kilku osób, ma być ponoć wydajniejsza. |
Autor: | mss [ 07.11.2010, 08:14 ] |
Tytuł: | |
ile $$ ![]() |
Autor: | larix [ 09.11.2010, 14:46 ] |
Tytuł: | |
A czy ktoś próbował poszukać jakiś zacisków kilkutłoczkowych czy może widział takie zmiany http://img812.imageshack.us/i/dsc00389rm.jpg/ Elegancko to wygląda tylko pewnie wymagało by to zmian nie tylko tracz i zacisków ale i pewnie zwrotnicy |
Autor: | mss [ 09.11.2010, 17:38 ] |
Tytuł: | |
elegancko wyglada i elegancko kosztuje... zaciski seat sport to 4-tloczkowy ap racing. podchodza pod tarcze 312, zwrotnica z rs na 288 obowiazkowo |
Autor: | larix [ 10.11.2010, 07:24 ] |
Tytuł: | |
Tzn że trzeba bylo by tarcze wymienić?? ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI. ciekawe czy zwrotnca jest taka sama |
Autor: | bober [ 10.11.2010, 14:56 ] |
Tytuł: | |
larix napisał(a): ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI. Tak, 288 przód, 232 tył. Co do zwrotnicy nie wiem. |
Autor: | larix [ 08.12.2010, 11:08 ] |
Tytuł: | |
A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM? |
Autor: | bober [ 08.12.2010, 19:07 ] |
Tytuł: | |
larix napisał(a): A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM? Tak, ale z przodu mniejsze ![]() |
Autor: | Allen [ 08.12.2010, 19:38 ] |
Tytuł: | |
Nie, są nowe polo gdzie 1.4 16V 85 koni mają z tyłu i z przodu tarcze, choć są wersje również z tym samym silnikiem i mają bębny. |
Autor: | rondell [ 08.12.2010, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Nie lepiej poszukać gdzieś tanio na allegro zacisków z Golfa IV, dokupić nowe linki, przewody, tarcze i klocki? Kupując w intercars itp., to nie jest duży koszt. |
Autor: | Lechu [ 07.04.2012, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Hamulce tarczowe z tylu. |
Witam, Miałem problem z ręcznym (nie trzymał pomimo mocnego naciągnięcia linek) po wymianie bębnów na tarcze w Fabii 1. Poszukałem i okazuje się, że do tarcz idzie inna dźwignia hamulca ręcznego. W tarczach ośka jarzma jest zamocowana niżej, co daje większy skok na linkach i dzięki temu hamulce lepiej trzymają. Popatrzcie na załączone zdjęcie. Po wymianie na dźwignię od tarcz, ręczny jak brzytwa. EDIT, Jest jakiś problem z dodawaniem zdjęć i nie mogę podpiąć załącznika |
Autor: | weuek [ 07.04.2012, 21:23 ] |
Tytuł: | Re: Hamulce tarczowe z tylu. |
A to mnie akurat interesuje, bo niedługo planuję taka zamianę. Chętnie zobaczyłbym to zdjęcie (użyj zewnętrznegio hostingu). A linki wymieniałeś na te od hamulców tarczowych? Czym się ta dźwignia różni? |
Autor: | Lechu [ 07.04.2012, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Hamulce tarczowe z tylu. |
Zatem porównanie dźwigni ręcznego hamulca do tarcz i do bębnów wygląda następująco: http://naforum.zapodaj.net/9cef29329aaa.gif.html wuek, linki musiałem zmienić, bo maja inne zakucie na końcu (jest kulka na końcu) i maja inną długość |
Autor: | weuek [ 08.04.2012, 09:56 ] |
Tytuł: | Re: Hamulce tarczowe z tylu. |
Dziękuję. Wcześniej porównywałem obie wersje i nie znalazłem różnicy. I nie da się tego zniwelować naciągiem linek? Albo przewiercić otwór na mocowanie tam na dole, pod spodem? Bo mam już wszystkie elementy, ale dźwigni jakoś nie bardzo planuję wymieniać... |
Strona 13 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |