Teraz jest 29.06.2024, 05:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona
[F1/F2] Hamulce tarczowe z tylu. 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
a ta pompka jest wydajniejsza od seryjnej ?
jaka roznica w rozmiarze tloczka ?

_________________
1.8T 301HP


05.11.2010, 13:42
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.05.2008, 21:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Musiał bym zmierzyć średnicę. W oryginale nie zmieniłem, ponieważ nie miałem żadnej wymontowanej. A pompka wg opinii kilku osób, ma być ponoć wydajniejsza.


05.11.2010, 13:44
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
ile $$ :D?

_________________
1.8T 301HP


07.11.2010, 08:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.10.2010, 09:49
Lokalizacja: Białystok
Posty: 13
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: podlaskie
Post 
A czy ktoś próbował poszukać jakiś zacisków kilkutłoczkowych czy może widział takie zmiany http://img812.imageshack.us/i/dsc00389rm.jpg/

Elegancko to wygląda tylko pewnie wymagało by to zmian nie tylko tracz i zacisków ale i pewnie zwrotnicy


09.11.2010, 14:46
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
elegancko wyglada i elegancko kosztuje...
zaciski seat sport to 4-tloczkowy ap racing.
podchodza pod tarcze 312, zwrotnica z rs na 288 obowiazkowo

_________________
1.8T 301HP


09.11.2010, 17:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.10.2010, 09:49
Lokalizacja: Białystok
Posty: 13
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: podlaskie
Post 
Tzn że trzeba bylo by tarcze wymienić?? ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI. ciekawe czy zwrotnca jest taka sama


10.11.2010, 07:24
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06
Lokalizacja: Kalisz
Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
Post 
larix napisał(a):
ale ponoc w nowej skodzie są te same hamulce co w starej RS mówię o silniku 105 TSI.


Tak, 288 przód, 232 tył.
Co do zwrotnicy nie wiem.

_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D


10.11.2010, 14:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.10.2010, 09:49
Lokalizacja: Białystok
Posty: 13
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: podlaskie
Post 
A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM?


08.12.2010, 11:08
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06
Lokalizacja: Kalisz
Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
Post 
larix napisał(a):
A jak w nowym polo tez tarcze powyżej 100 KM?

Tak, ale z przodu mniejsze :fuck:

_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D


08.12.2010, 19:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Nie, są nowe polo gdzie 1.4 16V 85 koni mają z tyłu i z przodu tarcze, choć są wersje również z tym samym silnikiem i mają bębny.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


08.12.2010, 19:38
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 18.05.2008, 21:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Nie lepiej poszukać gdzieś tanio na allegro zacisków z Golfa IV, dokupić nowe linki, przewody, tarcze i klocki? Kupując w intercars itp., to nie jest duży koszt.


08.12.2010, 21:34
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20
Lokalizacja: Kętrzyn
Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Hamulce tarczowe z tylu.
Witam,

Miałem problem z ręcznym (nie trzymał pomimo mocnego naciągnięcia linek) po wymianie bębnów na tarcze w Fabii 1. Poszukałem i okazuje się, że do tarcz idzie inna dźwignia hamulca ręcznego. W tarczach ośka jarzma jest zamocowana niżej, co daje większy skok na linkach i dzięki temu hamulce lepiej trzymają. Popatrzcie na załączone zdjęcie. Po wymianie na dźwignię od tarcz, ręczny jak brzytwa.

EDIT,

Jest jakiś problem z dodawaniem zdjęć i nie mogę podpiąć załącznika


07.04.2012, 21:14
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12714
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Hamulce tarczowe z tylu.
A to mnie akurat interesuje, bo niedługo planuję taka zamianę. Chętnie zobaczyłbym to zdjęcie (użyj zewnętrznegio hostingu). A linki wymieniałeś na te od hamulców tarczowych? Czym się ta dźwignia różni?

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


07.04.2012, 21:23
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20
Lokalizacja: Kętrzyn
Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Hamulce tarczowe z tylu.
Zatem

porównanie dźwigni ręcznego hamulca do tarcz i do bębnów wygląda następująco:
http://naforum.zapodaj.net/9cef29329aaa.gif.html


wuek, linki musiałem zmienić, bo maja inne zakucie na końcu (jest kulka na końcu) i maja inną długość


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Lechu za ten post:
weuek
07.04.2012, 22:47
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12714
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Hamulce tarczowe z tylu.
Dziękuję. Wcześniej porównywałem obie wersje i nie znalazłem różnicy. I nie da się tego zniwelować naciągiem linek? Albo przewiercić otwór na mocowanie tam na dole, pod spodem? Bo mam już wszystkie elementy, ale dźwigni jakoś nie bardzo planuję wymieniać...

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


08.04.2012, 09:56
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL