FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Skoda Fabia 1.8 T 150KM http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=7550 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Dawid19841016 [ 12.04.2009, 20:42 ] |
Tytuł: | |
Jak będę miał jakieś problemy dam znać |
Autor: | wokan [ 12.04.2009, 20:55 ] |
Tytuł: | |
Dawid19841016 napisał(a): Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu ![]() IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet. |
Autor: | sebasuperb [ 12.04.2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Noo zapowiada się ciekawie... zgadzam się z kolegą wokan, co do zawieszenia, no i oczywiście tarcze również z tyłu ... |
Autor: | mss [ 13.04.2009, 22:34 ] |
Tytuł: | |
smiesznie by wygladaly 288 z przodu i beben na tyle ![]() ogolem zycze abys zmiescil sie w niskich kosztach, chyba ze to nie problem ![]() ja sie powoli przymierzam do swapa tez na 1.8T, tylko ze wsio bede robil sam a elektryke podlacza mi znajomy guru od vagow ![]() ogolem u mnie w miescie zrobilo sie sporo swapowanych i wzmacnianych samochodow. honda 5gen z h22a, 200 KM, e30 z m50b25 2.5 24 V ~192 KM, s4 3xx KM, rajdowka nexia c20xe 2.0 150KM i jeszcze sporo osob sie do czegos przybiera. jakas moda czy co ? aha i dodam jeszcze ze wszystkie auta oprocz s4 sa home-made i naprawde pro ![]() celujesz w jakas moc czy seria ktora i tak daje fun ? |
Autor: | paweldef [ 14.04.2009, 17:20 ] |
Tytuł: | |
a czy naped z AUDI TT QUATTRO bedzie pasowal do fabi?? |
Autor: | Pawko [ 14.04.2009, 20:17 ] |
Tytuł: | |
"a czy naped z AUDI TT QUATTRO bedzie pasowal do fabi" - czyżby moda na Kubice ![]() |
Autor: | mss [ 14.04.2009, 20:53 ] |
Tytuł: | |
jak wspawasz tunel srodkowy od tt to bedzie. a i podloga bagaznika bo inne mocowania zawieszenia sa ![]() |
Autor: | Dawid19841016 [ 14.04.2009, 22:11 ] |
Tytuł: | |
wokan napisał(a): Dawid19841016 napisał(a): Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu ![]() IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet. Z tyłu hamulce są na tarczach od początku a co do amorków i sprężyn to się nie skupiam chwilowo.Będę się martwił jak to będzie jeździć. |
Autor: | darecki [ 15.04.2009, 19:46 ] |
Tytuł: | |
Wsadzając z przodu twardsze amory a z tyłu mając serię.... auto tańcuje przy wyższych prędkościach, pokonywanie nierówności też nie jest przyjemne. Dodatkowo jak będziesz miał miękki tył to trakcję będziesz tracił notorycznie.. a jazda po zakrętach... porażka :] Nie są to dyrdymały wyssane z palca albo wywróżone z fusów... od miesiąca tak jeżdżę i jest krótko mówiąc fatalnie.. auto ucieka w zakrętach, tył tańcuje... w zakrętach trzeba odpuszczać kiery by tył nie zaciągnął nas do rowu.. a mam 75KM... z tą mocą auto zachowuje się dziwnie..a nawet nie chcę myśleć co by się działo przy 150KM ![]() Polecam szukać zawieszenia do fabki ![]() |
Autor: | zielarzlol [ 15.04.2009, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Dawid19841016 napisał(a): wokan napisał(a): Dawid19841016 napisał(a): Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu ![]() IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet. Z tyłu hamulce są na tarczach od początku a co do amorków i sprężyn to się nie skupiam chwilowo.Będę się martwił jak to będzie jeździć. W 55kW fabryczne tarcze z tyłu? Też tak chce ![]() pozdro |
Autor: | tazmania_1980 [ 17.04.2009, 21:20 ] |
Tytuł: | |
witam panowie mam tu linka jakby ktos potzrebował jeszcze silnika 1,8 turbo http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 17324.html |
Autor: | mss [ 18.04.2009, 00:22 ] |
Tytuł: | |
jak to AGN wolnossacy 125 KM... |
Autor: | Dawid19841016 [ 18.04.2009, 13:34 ] |
Tytuł: | |
tazmania_1980 napisał(a): witam panowie mam tu linka jakby ktos potzrebował jeszcze silnika 1,8 turbo http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 17324.html Dziwne ze silnik z Octavii ma znaczek Audi.Pewnie jakaś juma. |
Autor: | Allen [ 18.04.2009, 21:01 ] |
Tytuł: | |
Tylko Quattro z Audi TT czy A3 jest to system haldex znany z m.in golfa, octavi itp. a nie prawdziwy quattro na torsenie. Czyli quattro (tylko z nazwy) na haldexie to jest dołanczany napęd 4x4 jak jest potrzebny, torsen jest stałym napędem. Do tego będziesz potrzebował skrzyni biegów która współpracuje z haldexem. A ja mam inne pytanie czy wszystkie silniki w fabii 1 były wkłade wszerz, czy zmieściła by się jednostka wsadzona w wzdłuż ? I czy wszytskie 1.4 16v w F1 były wyposażone z tyły tarcze ? |
Autor: | zielarzlol [ 18.04.2009, 21:05 ] |
Tytuł: | |
Z tego co pamiętam, to wszystkie silniki były montowane w poprzek. Wzdłuż raczej nie ma szans. Co do tarcz - na pewno nie wszystkie. Jeśli już to tylko wersje 74kW ( chociaż był chyba "biedny" okres, gdzie tego nie praktykowano ). pozdro |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |