FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Skoda Fabia 1.8 T 150KM
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=7550
Strona 2 z 4

Autor:  Dawid19841016 [ 12.04.2009, 20:42 ]
Tytuł: 

Jak będę miał jakieś problemy dam znać

Autor:  wokan [ 12.04.2009, 20:55 ]
Tytuł: 

Dawid19841016 napisał(a):
Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu :) bo to się wybija.U mnie już muszę wymienić prawy drążek i przetoczyć tarcze.


IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet.

Autor:  sebasuperb [ 12.04.2009, 20:56 ]
Tytuł: 

Noo zapowiada się ciekawie... zgadzam się z kolegą wokan, co do zawieszenia, no i oczywiście tarcze również z tyłu ...

Autor:  mss [ 13.04.2009, 22:34 ]
Tytuł: 

smiesznie by wygladaly 288 z przodu i beben na tyle ;)
ogolem zycze abys zmiescil sie w niskich kosztach, chyba ze to nie problem ;)
ja sie powoli przymierzam do swapa tez na 1.8T, tylko ze wsio bede robil sam a elektryke podlacza mi znajomy guru od vagow :)

ogolem u mnie w miescie zrobilo sie sporo swapowanych i wzmacnianych samochodow. honda 5gen z h22a, 200 KM, e30 z m50b25 2.5 24 V ~192 KM, s4 3xx KM, rajdowka nexia c20xe 2.0 150KM i jeszcze sporo osob sie do czegos przybiera.
jakas moda czy co ? aha i dodam jeszcze ze wszystkie auta oprocz s4 sa home-made i naprawde pro :worthy:

celujesz w jakas moc czy seria ktora i tak daje fun ?

Autor:  paweldef [ 14.04.2009, 17:20 ]
Tytuł: 

a czy naped z AUDI TT QUATTRO bedzie pasowal do fabi??

Autor:  Pawko [ 14.04.2009, 20:17 ]
Tytuł: 

"a czy naped z AUDI TT QUATTRO bedzie pasowal do fabi" - czyżby moda na Kubice ???

Autor:  mss [ 14.04.2009, 20:53 ]
Tytuł: 

jak wspawasz tunel srodkowy od tt to bedzie. a i podloga bagaznika bo inne mocowania zawieszenia sa :D

Autor:  Dawid19841016 [ 14.04.2009, 22:11 ]
Tytuł: 

wokan napisał(a):
Dawid19841016 napisał(a):
Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu :) bo to się wybija.U mnie już muszę wymienić prawy drążek i przetoczyć tarcze.


IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet.



Z tyłu hamulce są na tarczach od początku a co do amorków i sprężyn to się nie skupiam chwilowo.Będę się martwił jak to będzie jeździć.

Autor:  darecki [ 15.04.2009, 19:46 ]
Tytuł: 

Wsadzając z przodu twardsze amory a z tyłu mając serię.... auto tańcuje przy wyższych prędkościach, pokonywanie nierówności też nie jest przyjemne.
Dodatkowo jak będziesz miał miękki tył to trakcję będziesz tracił notorycznie.. a jazda po zakrętach... porażka :] Nie są to dyrdymały wyssane z palca albo wywróżone z fusów... od miesiąca tak jeżdżę i jest krótko mówiąc fatalnie.. auto ucieka w zakrętach, tył tańcuje... w zakrętach trzeba odpuszczać kiery by tył nie zaciągnął nas do rowu.. a mam 75KM... z tą mocą auto zachowuje się dziwnie..a nawet nie chcę myśleć co by się działo przy 150KM :D

Polecam szukać zawieszenia do fabki :)

Autor:  zielarzlol [ 15.04.2009, 20:40 ]
Tytuł: 

Dawid19841016 napisał(a):
wokan napisał(a):
Dawid19841016 napisał(a):
Znalazłem w magazynku przednie zawieszenie od RS-a w dobrym stanie i też założę.Wymienię tylko gumy i drążki stabilizacyjne za w czasu :) bo to się wybija.U mnie już muszę wymienić prawy drążek i przetoczyć tarcze.


IMO wymiana TYLKO z przodu zawieszenia od RSa, ktore ma inna charakterystyke niz zawias seryjny, moze w sumie negatywnie wplynac na zachowanie auta na drodze. Jezeli juz, to ja bym wymienil komplet.



Z tyłu hamulce są na tarczach od początku a co do amorków i sprężyn to się nie skupiam chwilowo.Będę się martwił jak to będzie jeździć.


W 55kW fabryczne tarcze z tyłu? Też tak chce :)

pozdro

Autor:  tazmania_1980 [ 17.04.2009, 21:20 ]
Tytuł: 

witam panowie mam tu linka jakby ktos potzrebował jeszcze silnika 1,8 turbo http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 17324.html

Autor:  mss [ 18.04.2009, 00:22 ]
Tytuł: 

jak to AGN wolnossacy 125 KM...

Autor:  Dawid19841016 [ 18.04.2009, 13:34 ]
Tytuł: 

tazmania_1980 napisał(a):
witam panowie mam tu linka jakby ktos potzrebował jeszcze silnika 1,8 turbo http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 17324.html


Dziwne ze silnik z Octavii ma znaczek Audi.Pewnie jakaś juma.

Autor:  Allen [ 18.04.2009, 21:01 ]
Tytuł: 

Tylko Quattro z Audi TT czy A3 jest to system haldex znany z m.in golfa, octavi itp. a nie prawdziwy quattro na torsenie. Czyli quattro (tylko z nazwy) na haldexie to jest dołanczany napęd 4x4 jak jest potrzebny, torsen jest stałym napędem. Do tego będziesz potrzebował skrzyni biegów która współpracuje z haldexem.

A ja mam inne pytanie czy wszystkie silniki w fabii 1 były wkłade wszerz, czy zmieściła by się jednostka wsadzona w wzdłuż ? I czy wszytskie 1.4 16v w F1 były wyposażone z tyły tarcze ?

Autor:  zielarzlol [ 18.04.2009, 21:05 ]
Tytuł: 

Z tego co pamiętam, to wszystkie silniki były montowane w poprzek. Wzdłuż raczej nie ma szans.

Co do tarcz - na pewno nie wszystkie. Jeśli już to tylko wersje 74kW ( chociaż był chyba "biedny" okres, gdzie tego nie praktykowano ).

pozdro

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/