FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1-F4] Sportowe zawieszenie
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=7149
Strona 2 z 11

Autor:  MikeA [ 23.01.2010, 00:16 ]
Tytuł: 

thomas napisał(a):
Wiecie co, bez obrazy, ale obnizać zawieche na nasze drogi gdzie studzienki wystają albo są zapadnięte, a jazda przez koleiny i omijanie kamyczków na niskim profilu to normalnie grozi Obrazek
:worthy:
No ale to moje zdanie i raczej na obniżenie nigdy bym się nie zdecydował..aczkolwiek nie ukrywam że wizualnie i jazda po równej drodze jak stół musi sprawiać frajde..


bez obrazy, ale zawieszenie z RSa (czyli -15mm) nie robi ŻADNEJ róznicy w użyteczności eksploatacyjnej auta. choć prawda jest taka, że mimo stosunkowej twardości nie poprawia w sposób drastyczny prowadzenia się auta. mam wrażenie ( po wcześniejszych doświadczeniach z obniżoną i utwardzoną TDI 100 ) że dopiero zastosowanie belki od RSa z tyłu i grubszego stabilizatora z przodu znacząco poprawia sytuację.

a tak swoją drogą to zderzaki w Fabii są wysoko nad ziemią i raczej krawężnika się nie zaliczy ;)

prawdziwy dramat był w Matizie, gdzie po obniżeniu nie dało się wjechać pod prawie żaden krawężnik

Autor:  Goryl_25 [ 10.11.2010, 08:33 ]
Tytuł: 

Odgrzewam temat.....
Jak w temacie zaczynam się rozglądać za sportowym zawiasem do mojej fabki.... Do osób które siedzą w temacie - jakie amorki byłyby najrozsądniejsze do sprężyn 35/30? Sprężyny myślę kupić Weiteca - czy jakieś amorki MTS czy tam TA-Technix dadzą rade czy lepiej sie rozejrzeć za czymś lepszym? Jeśli tak to za czym, gdzie szukac i za ile? No chyba że gwint? Ale to juz chyba ceny rzędu kilku tys? No chyba że ewentualnie szukac używki?
Proszę o rade osoby które mają doświadczenie i wiedze w tym temacie, za teksty typu "po co obnizac na polskie drogi" i "badz po co usportawiac tak słabe auto" z góry dziękuje :mrgreen:

Autor:  $iemi [ 10.11.2010, 08:51 ]
Tytuł: 

w paru autach montowałem koni nie jest to tanie wyjście lecz naprawdę warto. gwint byłby najlepszy o ile masz parę tyś.

Autor:  Goryl_25 [ 10.11.2010, 09:16 ]
Tytuł: 

No właśnie kilka tysiecy na dobry gwint to raczej poza moim zasięgiem....... A co do samych amortyzatorów Koni to za jaką serią się rozglądać? I ile orientacyjnie mógłby kosztować komplet amorków?

Autor:  larix [ 10.11.2010, 10:45 ]
Tytuł: 

Proponuje cos takiego http://img812.imageshack.us/img812/172/dsc00389rm.jpg

Autor:  Turo [ 11.11.2010, 10:17 ]
Tytuł: 

Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno. Tak jak kolega powiedział, albo gwint, albo już lepsze amorki i sprężyny. Z tego co wiem to Error ma do sprzedania sprężyny progresywne H&R jak dobrze pamiętam. Napisz sobie do niego bo dużo za nie nie chce. A progresywne są na prawdę świetne.

Autor:  Allen [ 11.11.2010, 10:28 ]
Tytuł: 

To pytanie dla F2, jakie sprężyny z poniższych ?
Na razie mają być z orginalnymi amortyzatorami.

1. http://cgi.ebay.de/V-Maxx-Federn-SKODA- ... 4153d9643b

2. http://cgi.ebay.de/AP-Federn-35-35-Skod ... 53e488977c

3. http://cgi.ebay.de/Eibach-ProKit-Federn ... 2eb0a33f5b

4. http://cgi.ebay.de/KW-Federnsatz-SKODA- ... 27b0b27712

Autor:  venomk [ 11.11.2010, 12:20 ]
Tytuł: 




Wszystkie będą pasowały , wyniki max obciążenia są bardzo zbliżone więc myślę że każdy z tych zestawów będzie oki.
Podejrzewam że mogą się tylko różnić delikatnie charakterystyką ( twardością ) 30/30 powinny być trochę bardziej miękkie 35/35 twardsze tylko nie wiem czy tą różnicę da się odczuć ,ale to tylko moje skromne zdanie.
Ja bym stawiał na Eibach , ewentualnie KW - ale te są widzę dosyć drogie.
A może WEITEC , podobno robione są w tej samej fabryce co KW

Turo napisał(a):
Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno.

A tak z innej póły , czemu kolega odradza MTS-y widziałem że na niektórych forach zachwalają springi tego producenta ?
Oczywiście wiem że są tańsze o około 200 plnów od WEITEC-a ale to nie jest taka wielka różnica.
Mam prośbę jakby kolega Turo mógł rozwinąć temat , będę wdzięczny bo właśnie chciałem kupić te springi , nie chce wydawać kaski na gó....... :)

Autor:  chudy89 [ 11.11.2010, 20:22 ]
Tytuł: 

Kumpel lata w lupiaku na mtsa i nie narzeka.W fabce mam weiteca..Venom odkladaj kabziute i jakis gwint ulepisz bo sprezyny ledwo co ci opuszcza :hurra: . :eh:

Kumpla lupo :hura:
Obrazek

Autor:  Goryl_25 [ 11.11.2010, 21:18 ]
Tytuł: 

Turo, Error ma dieselka a ja kosiarke wiec od niego springi raczej odpadaja a poza tym H&R ponoć dosc twarde są a wolałbym kompromis komfortem a prowadzeniem.

Mam już upatrzone springi Weiteca 35/30, tylko teraz kwestia amorów..... Miałbym już problem z głowy ale niestety ostatnio mi koło nosa przeszły dedykowane amory Weiteca do tych sprężyn za pół darmo....
Co byście np. powiedzieli na połączenie Weitec 35/30 i amorki MTS? Będzie to miało "ręce i nogi"? Zwracać szczególną uwage na jakieś serie tych amorków (które lepsze które gorsze?) czy brać jak co pierwsze z brzegu z allegro żółte mtsy o skróconym skoku? chudy89, ten twój kumpel ma cały kit mts w lupo czy same springi? Jeśli cały kit to jakie tam ma amory dokładnie? A tak wogóle Ta-technix a MTS to to samo czy jest jakaś różnica? Gdzieś czytałem że to to samo ale wole zapytać.
No chyba że jednak warto by się było paprać w jakiś używany gwint? (np. na allegro jest teraz używka gwint KW za 950PLN bodajże)

Autor:  chudy89 [ 11.11.2010, 21:44 ]
Tytuł: 

Goryl_25 napisał(a):
Turo, Error ma dieselka a ja kosiarke wiec od niego springi raczej odpadaja a poza tym H&R ponoć dosc twarde są a wolałbym kompromis komfortem a prowadzeniem.

Mam już upatrzone springi Weiteca 35/30, tylko teraz kwestia amorów..... Miałbym już problem z głowy ale niestety ostatnio mi koło nosa przeszły dedykowane amory Weiteca do tych sprężyn za pół darmo....
Co byście np. powiedzieli na połączenie Weitec 35/30 i amorki MTS? Będzie to miało "ręce i nogi"? Zwracać szczególną uwage na jakieś serie tych amorków (które lepsze które gorsze?) czy brać jak co pierwsze z brzegu z allegro żółte mtsy o skróconym skoku? chudy89, ten twój kumpel ma cały kit mts w lupo czy same springi? Jeśli cały kit to jakie tam ma amory dokładnie? A tak wogóle Ta-technix a MTS to to samo czy jest jakaś różnica? Gdzieś czytałem że to to samo ale wole zapytać.
No chyba że jednak warto by się było paprać w jakiś używany gwint? (np. na allegro jest teraz używka gwint KW za 950PLN bodajże)


Powiem ci ze nie wiem jakie ma amory moge sie dowiedziec jak chcesz.Moim zdaniem lepiej gwint wsadzic i miec spokoj a nie bawic sie w jakies sprezyny amory...Jak chcesz to kumpel mial gwint do fabki weiteca chyba za 1400zl malo uzywany

Maly potworek szeroki :crazy:
Obrazek

Autor:  Goryl_25 [ 11.11.2010, 22:52 ]
Tytuł: 

chudy89, no to zapytaj kumpla jakbyś mógł na czym dokładnie siedzi to lupo, a tak na marginesie to jaki on tam ma silnik że mu takie fele szerokie ciągnie, jaka guma :crazy: ? Zapytaj też o ten gwint bo w sumie kusząca opcja, coś by się opchnęło, coś pokombinowało i może by się uzbierało ;-)

Autor:  chudy89 [ 11.11.2010, 23:29 ]
Tytuł: 

Lupo Gti orginalne 1.6 16V 125koni i napewno sie zwiekszy :hura:

Porsche C2 felgi
8 i 9
195/40 i 215/35

Goryl25 albo zaladuj AIRA i bedziesz mial spokoj i dobra zabawke :eh:

[ Dodano: 2010-11-14, 23:50 ]
Goryl25 jutro bedziesz mial info poznym wieczorem... :good:

Autor:  Goryl_25 [ 18.11.2010, 14:21 ]
Tytuł: 

I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ?

Autor:  chudy89 [ 22.11.2010, 17:06 ]
Tytuł: 

Goryl_25 napisał(a):
I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ?


Po pierwsze ten gwint to H&R a nie weitec.A jesli cie interesujie zawias w lupo to jest MTSA dedykowany giwnt do lupo

Strona 2 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/