FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1-F4] Sportowe zawieszenie http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=3&t=7149 |
Strona 2 z 11 |
Autor: | MikeA [ 23.01.2010, 00:16 ] |
Tytuł: | |
thomas napisał(a): Wiecie co, bez obrazy, ale obnizać zawieche na nasze drogi gdzie studzienki wystają albo są zapadnięte, a jazda przez koleiny i omijanie kamyczków na niskim profilu to normalnie grozi Obrazek No ale to moje zdanie i raczej na obniżenie nigdy bym się nie zdecydował..aczkolwiek nie ukrywam że wizualnie i jazda po równej drodze jak stół musi sprawiać frajde.. bez obrazy, ale zawieszenie z RSa (czyli -15mm) nie robi ŻADNEJ róznicy w użyteczności eksploatacyjnej auta. choć prawda jest taka, że mimo stosunkowej twardości nie poprawia w sposób drastyczny prowadzenia się auta. mam wrażenie ( po wcześniejszych doświadczeniach z obniżoną i utwardzoną TDI 100 ) że dopiero zastosowanie belki od RSa z tyłu i grubszego stabilizatora z przodu znacząco poprawia sytuację. a tak swoją drogą to zderzaki w Fabii są wysoko nad ziemią i raczej krawężnika się nie zaliczy prawdziwy dramat był w Matizie, gdzie po obniżeniu nie dało się wjechać pod prawie żaden krawężnik |
Autor: | Goryl_25 [ 10.11.2010, 08:33 ] |
Tytuł: | |
Odgrzewam temat..... Jak w temacie zaczynam się rozglądać za sportowym zawiasem do mojej fabki.... Do osób które siedzą w temacie - jakie amorki byłyby najrozsądniejsze do sprężyn 35/30? Sprężyny myślę kupić Weiteca - czy jakieś amorki MTS czy tam TA-Technix dadzą rade czy lepiej sie rozejrzeć za czymś lepszym? Jeśli tak to za czym, gdzie szukac i za ile? No chyba że gwint? Ale to juz chyba ceny rzędu kilku tys? No chyba że ewentualnie szukac używki? Proszę o rade osoby które mają doświadczenie i wiedze w tym temacie, za teksty typu "po co obnizac na polskie drogi" i "badz po co usportawiac tak słabe auto" z góry dziękuje |
Autor: | $iemi [ 10.11.2010, 08:51 ] |
Tytuł: | |
w paru autach montowałem koni nie jest to tanie wyjście lecz naprawdę warto. gwint byłby najlepszy o ile masz parę tyś. |
Autor: | Goryl_25 [ 10.11.2010, 09:16 ] |
Tytuł: | |
No właśnie kilka tysiecy na dobry gwint to raczej poza moim zasięgiem....... A co do samych amortyzatorów Koni to za jaką serią się rozglądać? I ile orientacyjnie mógłby kosztować komplet amorków? |
Autor: | larix [ 10.11.2010, 10:45 ] |
Tytuł: | |
Proponuje cos takiego http://img812.imageshack.us/img812/172/dsc00389rm.jpg |
Autor: | Turo [ 11.11.2010, 10:17 ] |
Tytuł: | |
Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno. Tak jak kolega powiedział, albo gwint, albo już lepsze amorki i sprężyny. Z tego co wiem to Error ma do sprzedania sprężyny progresywne H&R jak dobrze pamiętam. Napisz sobie do niego bo dużo za nie nie chce. A progresywne są na prawdę świetne. |
Autor: | Allen [ 11.11.2010, 10:28 ] |
Tytuł: | |
To pytanie dla F2, jakie sprężyny z poniższych ? Na razie mają być z orginalnymi amortyzatorami. 1. http://cgi.ebay.de/V-Maxx-Federn-SKODA- ... 4153d9643b 2. http://cgi.ebay.de/AP-Federn-35-35-Skod ... 53e488977c 3. http://cgi.ebay.de/Eibach-ProKit-Federn ... 2eb0a33f5b 4. http://cgi.ebay.de/KW-Federnsatz-SKODA- ... 27b0b27712 |
Autor: | venomk [ 11.11.2010, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Allen napisał(a): To pytanie dla F2, jakie sprężyny z poniższych ? Na razie mają być z orginalnymi amortyzatorami. 1. http://cgi.ebay.de/V-Maxx-Federn-SKODA- ... 4153d9643b 2. http://cgi.ebay.de/AP-Federn-35-35-Skod ... 53e488977c 3. http://cgi.ebay.de/Eibach-ProKit-Federn ... 2eb0a33f5b 4. http://cgi.ebay.de/KW-Federnsatz-SKODA- ... 27b0b27712 Wszystkie będą pasowały , wyniki max obciążenia są bardzo zbliżone więc myślę że każdy z tych zestawów będzie oki. Podejrzewam że mogą się tylko różnić delikatnie charakterystyką ( twardością ) 30/30 powinny być trochę bardziej miękkie 35/35 twardsze tylko nie wiem czy tą różnicę da się odczuć ,ale to tylko moje skromne zdanie. Ja bym stawiał na Eibach , ewentualnie KW - ale te są widzę dosyć drogie. A może WEITEC , podobno robione są w tej samej fabryce co KW Turo napisał(a): Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno. A tak z innej póły , czemu kolega odradza MTS-y widziałem że na niektórych forach zachwalają springi tego producenta ? Oczywiście wiem że są tańsze o około 200 plnów od WEITEC-a ale to nie jest taka wielka różnica. Mam prośbę jakby kolega Turo mógł rozwinąć temat , będę wdzięczny bo właśnie chciałem kupić te springi , nie chce wydawać kaski na gó....... |
Autor: | Goryl_25 [ 11.11.2010, 21:18 ] |
Tytuł: | |
Turo, Error ma dieselka a ja kosiarke wiec od niego springi raczej odpadaja a poza tym H&R ponoć dosc twarde są a wolałbym kompromis komfortem a prowadzeniem. Mam już upatrzone springi Weiteca 35/30, tylko teraz kwestia amorów..... Miałbym już problem z głowy ale niestety ostatnio mi koło nosa przeszły dedykowane amory Weiteca do tych sprężyn za pół darmo.... Co byście np. powiedzieli na połączenie Weitec 35/30 i amorki MTS? Będzie to miało "ręce i nogi"? Zwracać szczególną uwage na jakieś serie tych amorków (które lepsze które gorsze?) czy brać jak co pierwsze z brzegu z allegro żółte mtsy o skróconym skoku? chudy89, ten twój kumpel ma cały kit mts w lupo czy same springi? Jeśli cały kit to jakie tam ma amory dokładnie? A tak wogóle Ta-technix a MTS to to samo czy jest jakaś różnica? Gdzieś czytałem że to to samo ale wole zapytać. No chyba że jednak warto by się było paprać w jakiś używany gwint? (np. na allegro jest teraz używka gwint KW za 950PLN bodajże) |
Autor: | Goryl_25 [ 11.11.2010, 22:52 ] |
Tytuł: | |
chudy89, no to zapytaj kumpla jakbyś mógł na czym dokładnie siedzi to lupo, a tak na marginesie to jaki on tam ma silnik że mu takie fele szerokie ciągnie, jaka guma ? Zapytaj też o ten gwint bo w sumie kusząca opcja, coś by się opchnęło, coś pokombinowało i może by się uzbierało |
Autor: | chudy89 [ 11.11.2010, 23:29 ] |
Tytuł: | |
Lupo Gti orginalne 1.6 16V 125koni i napewno sie zwiekszy Porsche C2 felgi 8 i 9 195/40 i 215/35 Goryl25 albo zaladuj AIRA i bedziesz mial spokoj i dobra zabawke [ Dodano: 2010-11-14, 23:50 ] Goryl25 jutro bedziesz mial info poznym wieczorem... |
Autor: | Goryl_25 [ 18.11.2010, 14:21 ] |
Tytuł: | |
I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ? |
Autor: | chudy89 [ 22.11.2010, 17:06 ] |
Tytuł: | |
Goryl_25 napisał(a): I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ? Po pierwsze ten gwint to H&R a nie weitec.A jesli cie interesujie zawias w lupo to jest MTSA dedykowany giwnt do lupo |
Strona 2 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |